Opis
Kona Lana'I, szary (grey)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Kona pamięta swój pierwszy rower górski. Dla wielu z nich był to rower taki jak Lana'i. Wystarczająco przystępny cenowo, aby nie czuć się zbyt ryzykownie, ale wyposażony w komponenty, które dają swobodę eksploracji terenu. Lana'i ma zintegrowane dźwignie zmiany biegów i hamulca, aby odchudzić kokpit i jest teraz dostępny w trzech rozmiarach kół: 26" dla rozmiaru XS, 27,5" dla S i M oraz 29" dla L i XL. Dzięki 8-Gang-Antrieb napędowi, przyczepnym hamulcom tarczowym i widelcowi o skoku 100 mm, Lana'i jest idealnym sposobem na doświadczenie tego, co ma do zaoferowania prawdziwa jazda po singletrackach.
Aluminium Kona 6061
Stopy aluminium Kona 7005 i są używane w całej flocie rowerów górskich i asfaltowych. Zarówno Kona 7005, jak i 6061 to wytrzymałe, trwałe i lekkie stopy, które oferują fantastyczną, niezawodną wydajność, która przetrwa tysiące jazd. Duża część rur 7005/ 6061-Rohre jest cieniowana i/lub formowana, co oznacza, że grubość ścianek rur można zwiększać lub zmniejszać i kształtować, co pozwala firmie Kona na precyzyjne dostosowanie wytrzymałości i właściwości jezdnych konkretnej ramy w zależności od jej przeznaczenia.
Wewnętrzna stawka podatkowa
Panewki łożysk są faktycznie wciśnięte w ramę i można je łatwo zdemontować. Wewnętrzny zestaw słuchawkowy zmniejsza również wysokość stosu, dzięki czemu wysokość wspornika kierownicy i kierownicy jest bardziej regulowana, a rowerzysta uzyskuje najlepsze możliwe dopasowanie.
Zwężana rura czołowa
Większy obwód w dolnej części rury czołowej lepiej rozkłada siły uderzenia, wydłuża żywotność samego zestawu słuchawkowego i eliminuje drgania hamulców, jednocześnie zapewniając bezpieczne zachowanie podczas kierowania. Nieodłączna wytrzymałość trójkątnej konstrukcji oznacza również mocniejszą pozycję kierownicy i lepszą równowagę, dając rowerzyście większą kontrolę w trudnym terenie. Rura czołowa zero-stack o stożkowym przekroju umieszcza moc tam, gdzie jest potrzebna - w dolnej części główki ramy - i maksymalizuje trwałość łożysk tam, gdzie są potrzebne.