Opis
Kona Rove, czerwony (red)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Rove stał się rowerem dla ludzi na całym świecie, którzy po prostu chcą... chcą jeździć! Jego specyfikacja jest odpowiednia, jest przyjemny dla oczu, Rove jest zabawny podczas dojazdów do pracy, szutrowej ścieżki lub okrążenia fitness po pracy na lokalnym wzgórzu. To było fajne, zanim fajne stało się fajne. To rower, którym można pojechać wszędzie tam, gdzie się chce.
Zwężana rura czołowa
Większy obwód w dolnej części rury czołowej lepiej rozkłada siły uderzenia, wydłuża żywotność samego zestawu słuchawkowego i eliminuje drgania hamulców, jednocześnie zapewniając bezpieczne zachowanie podczas kierowania. Nieodłączna wytrzymałość trójkątnej konstrukcji oznacza również mocniejszą pozycję kierownicy i lepszą równowagę, dając rowerzyście większą kontrolę w trudnym terenie. Rura czołowa zero-stack o stożkowym przekroju umieszcza moc tam, gdzie jest potrzebna - w dolnej części główki ramy - i maksymalizuje trwałość łożysk tam, gdzie są potrzebne.
Obręcze kompatybilne z systemem bezdętkowym
Obręcze bezdętkowe umożliwiają stosowanie opon o wyższej odporności na przebicie, niższym ciśnieniu w oponach, co zapewnia lepszą przyczepność opon na szlaku, niższe opory toczenia i oszczędność masy w porównaniu z konwencjonalnymi systemami dętek i opon.
Kona CrMo
Niewiele materiałów oferuje taką amortyzację, trwałość i płynność jazdy jak stal. Kona nigdy nie odeszła od oryginalnego materiału rowerowego, niestrudzenie pracując nad dostosowaniem, udoskonaleniem i innowacją ram Kona Cromoly, aby sprostać stale zmieniającym się potrzebom rowerzystów.
Koła 650b-Laufr
Koła i opony 650b-Laufr mają podobną średnicę całkowitą do konwencjonalnych opon szutrowych lub podmiejskich 700c-Gravel, ale mają mniejszą średnicę obręczy i szerszą, wyższą oponę. Dodatkowa objętość powietrza w tej nowej generacji opon miejskich i do nawierzchni mieszanych oznacza, że można na nich komfortowo jeździć przy niższym ciśnieniu i nadal szybko toczyć się po różnych nawierzchniach. To najlepsze z obu światów.
Szczegóły
- Pedały w zestawie: Nie