Opis
Kreidler Vitality Eco 8+ Wave, srebrny (silver matt)
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Performance e-bike with a certain plus
The Vitality Eco 8 +, which is only available with a wave frame, impresses with its simple, elegant design. The city e-bike was developed for a permissible total weight of up to 170 kg. This city cruiser was equipped with a Suntour suspension fork, Schwalbe Marathon Plus tyres and a low-maintenance Gates CDX drive belt for best comfort.
The fully integrated Bosch PowerTube with 500 Wh and a Bosch Performance Line mid-motor provide dynamic support and ultimate riding fun. The Shimano Nexus 5-speed rear derailleur performs reliably and shifts precisely at all times, even under load.
The Bosch Intuvia on-board computer recommends the right gear and is easy to use thanks to the control unit on the handlebar grip. Herrman's grips with screw clamp and the saddle from Selle Royal complete the plus in comfort, safety and permissible total weight.
Cechy szczególne
Napęd Bosch Performance Line
Zasięg
Czy na jednym ładowaniu uda mi się pokonać 50, a nawet 120 km? To kluczowa informacja przy zakupie roweru elektrycznego. Producenci starają się podawać możliwie najbardziej realistyczne wartości zasięgu e-roweru z w pełni naładowanym akumulatorem. W praktyce jednak maksymalny zasięg zależy od kombinacji wielu różnych czynników. Oprócz silnika liczy się również oczywiście wydajność (400 lub 500 Wh), obsługa i styl jazdy oraz wiek akumulatora. Duże znaczenie mają również: waga użytkownika, pozycja siedząca, styl jazdy (częstotliwość rozruchu, kadencja) oraz wybrany poziom wspomagania (Eco, Tour, Sport, Turbo). I wreszcie na zasięg wpływają również: profil terenu (podjazd, płaska powierzchnia), podłoże (szosa, szutrowe) a nawet kierunek wiatru (jazda pod wiatr lub z wiatrem) oraz profil opon. W związku z tym, bardzo trudno jest podać precyzyjne i ostateczne wartości zasięgu.