Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

NS Bikes RAG+ 3, biały

ID: 1748792

MSRP 7.009,00 zł
6.199,00 zł
- 11 %
Z VAT dodatkowo Koszty wysyłki

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

  • Wybierz Rozmiar ramy
  • Wybierz Rozmiar ramy
    Oblicz rozmiar
    S | 47,5cm (29") niedostępny online
    M | 51cm (29") niedostępny online
    L | 54cm (29") niedostępny online
    XL | 57cm (29") niedostępny online
Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

NS Bikes RAG+ 3, biały (white)

Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.

RAG stands for "Road And Gravel", because it is the NS Bikes RAG 3 an incredibly versatile gravel bike and can be ridden with 700C road bike tires or wide 27.5x2.2" mountain bike tires, as the 'PLUS' in the name already indicates. Perfect for anyone looking for a quality drop bar all-rounder. The RAG 3 is a reliable companion on exciting adventure rides, zippy gravel tours, tough CX races, daily commutes and even fast road bike excursions.

In addition, the new RAG 3 was equipped with modern equipment. SRAM APEX 1x11-Gang drivetrain with high bandwidth, Tektro disc brakes and thru axles front and rear. The RAG 3 will be equipped in 2022 with a new aluminum frame with optimized geometry and aluminum fork and extra wide WTB Riddler 45C tires.

Szczegóły

  • Pedały w zestawie: Nie
Pokaż wszystkie modele z tej serii NS Bikes RAG

W skrócie

Waga (szacunkowa)
Waga (szacunkowa)
10,90 kg
Rodzaj hamulca
Rodzaj hamulca
mechaniczny hamulec tarczowy

Sprzęt

Przeznaczenie
Gravel
Płeć
Mężczyźni, Kobiety
Główne informacje
Łączna liczba biegów:
11
Rodzaj:
nie dotyczy
Rama
Model:
Gravel
Rodzaj materiału:
Aluminium
Inne cechy:
NS Bikes AL
Zakres dostawy
włączając pedały:
Nie
Wymiary
Waga (szacunkowa):
10,90 kg
Widelec
Model:
Sztywny widelec
Marka:
NS Bikes
Rodzaj:
Gravel+
Materiał:
Aluminium
Przerzutki
Typ napędu:
System przerzutek
Ilość biegów:
11
Marka:
Sram
Rodzaj:
Apex
Manetka
model:
Sram Apex
Korba rowerowa
model:
FSA Omega 170 mm (S), 172,5 mm (M), 175 mm (L)
Zębatka 1:
42 z.
Suport
model:
FSA PF 68.5
Łańcuch
model:
Sram PC1110
Koła zębate
Liczba przełożeń Zębatka (zęby):
11 z.
model:
Microshift CS-H113
Hamulec przedni
Marka:
Tektro
Rodzaj:
MD-C510
Rodzaj hamulca:
mechaniczny hamulec tarczowy
Średnica tarczy:
160 mm
Hamulec tylny
Marka:
Tektro
Rodzaj:
MD-C510
Rodzaj hamulca:
mechaniczny hamulec tarczowy
Średnica tarczy:
160 mm
Klamka hamulcowa
model:
Sram Apex
Kierownica
Model:
Kierownica wyścigowa
model:
NS Bikes Flare 31.8, 420 mm (S), 440 mm (M/L), 460 mm (XL)
Materiał:
Aluminium
Owijka kierownicy:
Selle Italia SMOOTAPE Gran Fondo
Wspornik
Model:
A-Head
model:
NS Bikes Rag+ 31.8 70 mm (S), 80 mm (M), 90 mm (L), 100 mm (XL), - 7°/+ 7° (flip flop)
Materiał:
Aluminium
Stery
Łożyska sterowe:
GW integrated tapered IS42/IS52, łożyska uszczelnione
Siodełko
Siodełko:
Selle Italia X Superflow
Sztyca
Model:
Jarzmo zintegrowane
Średnica:
27,20 mm
Rodzaj:
Kalloy
Materiał:
Aluminium
Piasta przednia
model:
NS Bikes, 100 x 15 mm
Piasta tylna
model:
NS Bikes, 142 x 12 mm
Obręcze
model:
NS Bikes Gravel+, 32h, Tubeless Ready
Materiał:
Aluminium
Model:
pusta komora
Opona przednia
Rozmiar (w calach):
29
Szerokość opon:
45,00 mm
model:
WTB Riddler
Opona tylna
Rozmiar (w calach):
29
Szerokość opon:
45,00 mm
model:
WTB Riddler
Rok modelowy
2022
Numer artykułu
1748792
EAN
2019090010392

Opinia klienta

3.1
7 Ocena (oceny)
1 Gwiazdka
2
2 Gwiazdki
1
3 Gwiazdki
1
4 Gwiazdki
0
5 Gwiazdki
3
Nie prowadzimy osobnej weryfikacji recenzji, aby sprawdzić, czy wyświetlane oceny rzeczywiście pochodzą od konsumentów. Wszyscy odwiedzający naszą witrynę mogą przesyłać opinie o naszych produktach. Dodawanie recenzji nie jest powiązane z kontem użytkownika lub podobnymi funkcjami. Wszystkie recenzje są sortowane przez automatyczny filtr słów w celu uniknięcia obraźliwego słownictwa, treści rasistowskich lub seksistowskich oraz recenzji zawierających hiperłącza. Ponadto ręcznie sprawdzamy przychodzące recenzje, aby sprawdzić zawartość oceny pod kątem sprzeczności i innych treści zewnętrznych
Wyczyść wszystkie filtry
NS Bikes RAG+ 3, szary
Benni
Bardzo dobry rower szutrowy dla początkujących
Przetłumaczono z niemieckiego Zobacz oryginalny tekst
Nadal znam NS Bikes z czasów, gdy jeździłem na zjazdach i w terenie. A teraz szukałem swojego pierwszego roweru szutrowego. Bardzo podoba mi się wygląd Rag, komponenty są w porządku, a cena również jest świetna. Montaż był bardzo łatwy i teraz, po kilku pierwszych przejażdżkach, mogę tylko powiedzieć, że działa bardzo dobrze i sprawia naprawdę frajdę! Obwód działa idealnie i bezpośrednio. Działa bardzo czysto. Jest naprawdę dobry w terenie! Wszystko działa świetnie i nie mogę powiedzieć nic złego o modelu. Wymienię jedną lub dwie części np. siodełko. Ogólnie rzecz biorąc, mogę tylko polecić Rag! Na YouTube znajduje się również kilka filmów i testów, które można obejrzeć wcześniej.
23.09.2023
NS Bikes RAG+ 3, szary
Andreas S
Pełne koło - hamulec jest zły
Przetłumaczono z niemieckiego Zobacz oryginalny tekst
To tyle jak na solidny rower dla początkujących szutrowców...niestety hamulce Tectro są naprawdę kiepskie...wymienię je jak najszybciej.
15.08.2023
NS Bikes RAG+ 3, szary
Caroline
Sehr schlechtes Gravelbike
Przetłumaczono z Szwedzki Zobacz oryginalny tekst
Nie mogę polecić Fahrrad nicht weiter empfehlen. Unter einem Gravelbike verstehe ich ein schnelles Fahrrad, dass man auch well im Gelände fahren kann. Durch die schlech Qualität der Mantel und der Felgenbänder bardzo łatwo dostaniesz jedną (lub więcej) tabliczkę, co nie miało miejsca w przypadku motocykla terenowego. Insider von drei Tagen, miałem 7 talerzy. Gründe waren kleinste Kieselsteine, schnelles Fahren auf Feld-/Waldwegen, oder ein sehr dünner Draht. Das Bremssystem ist teils mechanisch und teils hydraulisch, nicht wie beschreibung auschnich mechanisch. Nur nach kurzer Nutzung (ok. 300 km) hat das Tretlager bereits zu knacken angefangen. Auch die Gangschaltung hat von einer Sekunde auf die andere komplett vesagt. Spontaniczny serwis w warsztacie partnerskim Bikester nie został przyjęty.
07.08.2023