Opis
SCHWALBE G-One Bite Super Ground Evolution Opona składana 28x1.50" TLE E-25 Addix Speedgrip, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Off-roader wśród opon szutrowych. Jeśli nowy G-One Bite czuje się już dobrze na drodze, jego prawdziwa siła jest poza utartymi szlakami. Nawet bardziej niż jego koledzy, Ugryzienie G-One jest w domu w terenie. Dużo bardziej otwarty profil i wzmocnione bloki zewnętrzne dla solidnej stabilności na zakrętach nadają temu G-ONE idealnego "gryza".
Super ziemia
Łączy w sobie lekkość i stabilność. Czuje się komfortowo w każdym terenie. Zrównoważony stosunek ochrony przed przebiciem i płynnej pracy. Do płynących szlaków, długich wycieczek i każdej powierzchni. Nowoczesna, wyrafinowana konstrukcja gwarantuje jeźdźcom optymalną syntezę ochrony, lekkości i optymalnych właściwości jezdnych. Ochronna wkładka z tkaniny stopki do stopki oraz trzy warstwy osnowy pod całym bieżnikiem zapewniają zrównoważony stosunek bezpieczeństwa do wagi. Bez rurki łatwo.
Linia ewolucji
Opony Evo oferują unikalne połączenie niskiej wagi, doskonałych właściwości jezdnych i doskonałej ochrony przed przebiciem.
Tubeless Easy
Nowy standard dla wszystkich opon Evolution MTB. Nowy monofilamentowy splot boczny przewyższa trzykrotnie poprzedni splot SnakeSkin: Jeszcze większa odporność na przecięcie, większa odporność na przebicie, a przede wszystkim: sprawia, że konwersja bez użycia rur jest niezwykle łatwa i bezpieczna!
SnakeSkin
Jeden z najbardziej efektywnych wynalazków, jakie Schwalbe kiedykolwiek stworzył dla kolarstwa górskiego. Tylko ok. 40-50 g cięższe staje się oponą z tkaniny SnakeSkin. Oznacza to, że jest on optymalnie chroniony przed kontaktem z ostrymi kamieniami, które szybko przecinają ścianę boczną lekkich opon konkurencji. SnakeSkin - najlepszy wybór w trudnym terenie!
Addix Speedgrip
Niebieskie oznakowanie, związek o zdecydowanie najszerszym zakresie zastosowań, prawie uniwersalny związek. Idealny do biegów przełajowych, całych gór i szlaków. Wytrzymałość jest o 62 procent większa niż w przypadku jego poprzednika, PaceStar, a przyczepność o 35 procent lepsza.