Opis
Serious Gravix Pro 650B, czarny (black mat)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Nowoczesny rower szutrowy spełniający wysokie wymagania z bardzo dobrym stosunkiem ceny do wydajności
Wraz z najnowszą edycją roweru szutrowego Serious Gravix Pro, Serious naprawdę staje się poważną marką zorientowaną na cenę. Rowery szutrowe dopiero raczkują. Coraz więcej fanów rowerów szosowych i górskich odkrywa wszechstronne ścigacze do pokonywania kilometrów po utwardzonych i nieutwardzonych drogach. Serious poddał swój pierwszy rower szutrowy zmianom konstrukcyjnym i tuningowym dla bardziej wymagających rowerzystów, nie pozostawiając prawie nic do życzenia przy zwykle świetnym stosunku ceny do wydajności.
Zmieniona aluminiowa rama Gravix została teraz wyposażona w widelec z włókna węglowego. Sportowa pozycja jazdy pozwala na szybkie tempo na utwardzonych i nieutwardzonych drogach. Wysokiej jakości opony WTB na stabilnych kołach systemowych zapewniają komfort, przyczepność i odporność na przebicia bez spowalniania jazdy. Dzięki napędowi SRAM Apex 1x11 i kasecie o wyjątkowo szerokim zakresie, masz wszystkie zalety najnowszych 11-fach napędów. Od łatwych przełożeń do stromych podjazdów w terenie po biegi sprinterskie na finiszowej prostej, możesz intuicyjnie zmieniać biegi za pomocą dźwigni. W pełni hydrauliczne hamulce tarczowe grupy SRAM Apex są nie tylko wydajne w każdych warunkach, ale także stanowią absolutną atrakcję w tym przedziale cenowym. Niezawodne markowe komponenty Sram i Zipp uzupełniają wszechstronny, udany pakiet aluminiowego roweru wyścigowego na prawie wszystkie trasy.
Dzięki Serious Gravix Pro w dolnej części kierownicy możesz poczuć się jak na prawdziwym rowerze wyścigowym na drodze i korzystać ze swobody skręcania na polne ścieżki i leśne ścieżki, kiedy tylko masz na to ochotę.