Opis
Shimano Deore XT FH-M8000 Piasta tylne koło, 10/11-rzędowe Center-Lock
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Piasta Shimano Deore XT FH-M8000 HR 10/11 prędkości Center-Lock 2016
Od wielu lat Shimano XT jest synonimem niezawodnej technologii i wysokiej jakości. Nowa piasta XT 2016 XT FH-M8000 stała się lżejsza i bardziej wytrzymała w wyniku ciągłego rozwoju i udoskonalania komponentów. Całe know-how z lat pracy i rozwoju jest zawarte w każdej indywidualnej części.
Nowa 32-otworowa piasta kontynuuje tradycję ciągłego doskonalenia Shimano. Wersja 135 mm z szybkim zwalnianiem może łatwo konkurować z droższymi piastami dzięki uchwytowi na tarcze hamulcowe Centerlock, ponadwymiarowej osi aluminiowej i uszczelkom labiryntowym.
Tak zwany układ łożysk stożkowych i ślizgowych sprawia, że łożyska stożkowe są bardziej odporne na obciążenia niż uszczelnione przemysłowe łożyska kompaktowe, a dzięki równomiernemu pochłanianiu sił osiowych i promieniowych pracują szczególnie płynnie i oferują dłuższą żywotność. Ponadto, łożyska można szybko konserwować, regulować i wymieniać.
Grupa Deore XT 2016 spełni z nawiązką wszystkie wymagania, od cross country po trail i enduro. Korpus wolnego koła jest kompatybilny z kasetami 10 i 11-biegowymi.
Od wielu lat Shimano XT jest synonimem niezawodnej technologii i wysokiej jakości. Nowa piasta XT 2016 XT FH-M8000 stała się lżejsza i bardziej wytrzymała w wyniku ciągłego rozwoju i udoskonalania komponentów. Całe know-how z lat pracy i rozwoju jest zawarte w każdej indywidualnej części.
Nowa 32-otworowa piasta kontynuuje tradycję ciągłego doskonalenia Shimano. Wersja 135 mm z szybkim zwalnianiem może łatwo konkurować z droższymi piastami dzięki uchwytowi na tarcze hamulcowe Centerlock, ponadwymiarowej osi aluminiowej i uszczelkom labiryntowym.
Tak zwany układ łożysk stożkowych i ślizgowych sprawia, że łożyska stożkowe są bardziej odporne na obciążenia niż uszczelnione przemysłowe łożyska kompaktowe, a dzięki równomiernemu pochłanianiu sił osiowych i promieniowych pracują szczególnie płynnie i oferują dłuższą żywotność. Ponadto, łożyska można szybko konserwować, regulować i wymieniać.
Grupa Deore XT 2016 spełni z nawiązką wszystkie wymagania, od cross country po trail i enduro. Korpus wolnego koła jest kompatybilny z kasetami 10 i 11-biegowymi.
Szczegóły
- Średnica okręgu śrubowego: lewa 44 mm; prawa 45 mm
- Średnica kołnierza: lewy 52,8 mm; prawy 53,8 mm
- Odległość na niewłaściwą stronę: 57,4 mm
Pokaż wszystkie modele z tej serii Shimano Deore XT (MTB)
W skrócie
Sprzęt
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Przeznaczenie
MTB dla początkujących/turystyczne, Maraton/Cross Country , All Mountain/Enduro, All-round / Początkujący, Tour / Cross Country, Maraton / XC, Kolarstwo All Mountain / Przełajowe, Enduro
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Główne informacje
Przeznaczenie:
MTB
Typ:
Piasta kasetowa
Model:
koło tylne
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Kompatybilność
Kombatybilność kasety:
11-rzędowa
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Piasta tylna
Kompatybilność z przerzutkami:
kaseta
Rodzaj kół zębatych:
Shimano HG M 8-10s / MTB 11s
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Piasta
Średnica osi:
9 mm
Szerokość instalacji:
135 mm
Materiał:
aluminium
Łożysko uszczelnione:
tak
Ilość otworów w kołnierzu szprychy:
32
Rodzaj hamulców:
hamulec tarczowy Center Lock
Oś:
oś o szybkim uwalnianiu
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Rok modelowy
2023
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Numer artykułu
405903
Numer artykułu producenta
E-FHM8000BZA
EAN
4524667324072
Opinia klienta
Mark
Dobra wartość
Przetłumaczono z angielskiego
Zobacz oryginalny tekst
Używałem piasty xt deore przez ostatnie 6 lat, ostatnio tylko zepsuł się bcus, nie dokręcałem prawidłowo nakrętki zabezpieczającej do nakrętki stożkowej i zapomniałem sprawdzić, więc luz w piaście po ponad 7000 mil, jeśli dobrze nasmarowany będzie trwał dłużej, jest to wersja 2016 nowa wersja lepsza i tarcza centerlock lepiej jest następna najlepsza po xtr, ale xtr nie pasuje do mojego roweru, ponieważ stara rama z osiami 9 mm
07.04.2022
Serg
najwyższa jakość
Przetłumaczono z norweskiego
Zobacz oryginalny tekst
najwyższa jakość
18.11.2020