Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

SRAM Code RSC Hamulec tarczowy tył, czarny/kolorowy

ID: 1136444

1.419,00 zł
Z VAT, darmowa wysyłka

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

SRAM Code RSC Hamulec tarczowy tył, czarny/kolorowy (black-rainbow)

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

Oto nowy punkt odniesienia, jeśli chodzi o bezlitosną siłę hamowania. Firma Sram zwiększyła moc tłoczków o 15% i objętość zbiornika w dźwigni o 30%, aby zapewnić najlepszą skuteczność hamowania na całej trasie. Dzięki technologii SwingLink i łożyskowanym przegubom dźwignie są precyzyjne i progresywne, niezależnie od tego, jak mocno się zakotwiczysz. Hamuj później, bądź szybszy dłużej!

Krwawiąca Krawędź
Technologia Bleeding Edge umożliwia szybkie i łatwe odpowietrzanie hamulców. Dzięki nowemu kanałowi płynu i przeprojektowanemu otworowi odpowietrzającemu można łatwiej przepompować płyn przez zacisk. Specjalny adapter podłącza się do odpowietrznika i uszczelnia system, aby zapobiec przedostawaniu się powietrza i utracie płynu.

Regulacja punktu nacisku
Niektórzy ludzie lubią natychmiastowe przenoszenie mocy dzięki krótkiemu skokowi dźwigni. Inni jednak wolą uczucie dłuższego skoku dźwigni. Ustawienie punktu nacisku umożliwia określenie pozycji, w jakiej powinny znajdować się palce podczas uruchamiania hamulców. W ten sposób można szybko i łatwo dostosować działanie hamulców do własnych potrzeb bez konieczności przesuwania klocków hamulcowych. Ponadto obie dźwignie hamulca można wyregulować w taki sposób, aby ich działanie było identyczne.

Łożysko z uchwytem skrętnym
Uszczelnione łożyska precyzyjne w uchwycie obrotowym zapewniają czysty, precyzyjny ruch uchwytu i umożliwiają płynne operowanie jednym palcem.

Zgodność z programem MatchMaker
Dzięki Matchmakerowi oszczędzasz wagę i miejsce na kierownicy. Matchmaker umożliwia montaż dźwigni hamulcowych Avid, przerzutek SRAM oraz różnych pokręteł regulacyjnych RockShox w postaci lekkiego i zgrabnego zacisku

Zbiornik typu PiggyBack
Zbiornik płynu hamulcowego w najnowszej dźwigni firmy SRAM został zaprojektowany z myślą o optymalnej wydajności i łatwości obsługi. Zbiornik PiggyBack umożliwia prostą i bezpieczną kontrolę płynu hamulcowego, a także pozwala na obustronny montaż dźwigni - dzięki temu można zamienić dźwignie na kierownicy i hamować równie łatwo jak w motocyklu.

Regulacja szerokości uchwytu
Dopasowanie i ergonomia dźwigni hamulca to sprawa bardzo indywidualna. Jeźdźcy mają indywidualne preferencje dotyczące pozycji, a także różne rozmiary dłoni i długości palców. Regulacja szerokości uchwytu sprawia, że dostosowanie dźwigni jest dziecinnie proste - zapewnia maksymalną kontrolę przy użyciu tylko jednego palca.

SwingLink
Gdy pociągniesz za nową dźwignię hamulca SRAM, od razu zauważysz różnicę. Krótsza pusta ścieżka. Zoptymalizowane uruchamianie klocków hamulcowych. Ze względu na nową konstrukcję krzywki do przesunięcia klocków hamulcowych w kierunku tarczy hamulcowej potrzebny jest krótszy skok dźwigni. To miłe, ale doskonała skuteczność hamowania zależy nie tylko od mocy. Potrzebujesz kontroli. Wiele układów hamulcowych oferuje krótszy skok jałowy - ale kosztem modulacji. SwingLink rozwiązuje ten problem dzięki specjalnemu kształtowi krzywki. Gdy klocki hamulcowe stykają się z tarczą hamulcową, siła hamowania jest modulowana, co pozwala uniknąć wrażenia "hamowania z opóźnieniem". Zapewnia to doskonałą równowagę między mocą a precyzją.

Rozszerzalny pęcherz
Nowa konstrukcja dźwigni hamulca firmy SRAM posiada nowy kształt pęcherzyka powietrza, który reguluje i redukuje ilość pęcherzyków powietrza. Pęcherz jest specjalnie ukształtowany, aby wypompować powietrze z dźwigni i dostarczyć płyn dokładnie tam, gdzie jest potrzebny. W rezultacie uzyskano lepsze odciążenie ciśnienia wstecznego, co zapewnia niezawodną i stałą skuteczność hamowania.

Szczegóły

  • Specjalnie opracowane do pracy przy dużych obciążeniach.
  • Łożysko przegubowe zapewnia wyraźne wyczucie dźwigni i jazdę bez zmęczenia.
  • Metalowe klocki hamulcowe są standardem, zapewniając większą moc i dłuższe zużycie.
Pokaż wszystkie modele z tej serii SRAM Code Brakes

W skrócie

Długość dźwigni hamulca
Długość dźwigni hamulca
2 palce
Technologia hamulca
Technologia hamulca
hydrauliczne

Sprzęt

Przeznaczenie
Downhill/Freeride, All-round / Początkujący, Tour / Cross Country, Maraton / XC, Kolarstwo All Mountain / Przełajowe, Enduro
Główne informacje
Rodzaj:
z dźwignią hamulca
Wykonanie:
tylny
Technologia hamulca:
hydrauliczne
Klamka hamulcowa
Długość dźwigni hamulca:
2 palce
Manetka
Technika łączenia:
bez
Zaciski hamulca
Ilość łożysk tylnych:
4
Hamulec tarczowy
Hamulce tarczowe:
bez dysku
Linka hamulcowa
Długość kabla tył:
180 cm
Płyn hamulcowy
Płyn hamulcowy:
DOT5.1
Materiał
Materiał:
0-60
Rok modelowy
2023
Numer artykułu
1136444
Numer artykułu producenta
00.5018.109.003
EAN
0710845839085

Opinia klienta

Podziel się swoją opinią. Dodaj pierwszą ocenę tego produktu