Opis
SRAM G2 RS Hamulec tarczowy Tył, czarny (diffusion black anodized)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
SRAM poświęcił wiele czasu na optymalizację odczuć związanych z technologią SwingLink i dostosowanie jej do dzisiejszych standardów. G2 RS oferuje rowerzyście zalety systemu SwingLink, który szybko i bezpośrednio przenosi klocki hamulcowe na tarczę hamulcową, a następnie umożliwia perfekcyjną modulację ciśnienia w hamulcu. Mały ruch palca - imponujące ulepszenie hamulca.
Geometria rezerwy mocy
Zasadniczo dźwignia hamulca wzmacnia tylko siłę wytwarzaną przez Twoją rękę (podobnie jak dziadek do orzechów). Geometria Power Reserve firmy Avid oferuje sposób na połączenie doskonałej dźwigni z dużym komfortem dla Twoich rąk. Filozofia ta różni się zasadniczo od filozofii innych producentów hamulców. Ze względu na położenie punktu obrotu i prawa fizyki, w przypadku innych dźwigni hamulcowych palce mają tendencję do ześlizgiwania się z końcówek dźwigni przy pociąganiu. Hamulce Avid są inne. Klamki hamulcowe SRAM mają punkt obrotu klamki bliżej kierownicy - bliżej niż jakikolwiek inny hamulec na rynku. W ten sposób ruch dźwigni nie jest tak bardzo do wewnątrz i powstaje łuk, który bardziej odpowiada naturalnemu ruchowi palców. W ten sposób większa moc jest przenoszona na hamulec. A najwspanialszą rzeczą jest to: Każda dźwignia Avid posiada tę funkcję.
Regulacja zasięgu
Dopasowanie i ergonomia dźwigni hamulca to sprawa bardzo indywidualna. Riderzy mają indywidualne preferencje dotyczące pozycji, jak również unikalne rozmiary dłoni i długości palców. Regulacja szerokości uchwytu sprawia, że ustawienie dźwigni jest dziecinnie proste - dla maksymalnej kontroli jednym palcem.
Lekkie 4-tłoczkowe zaciski hamulcowe S4
Całkowicie nowy zacisk S4 posiada cztery obrabiane maszynowo i powlekane molibdenem aluminiowe tłoki dla stałego otwarcia i łatwego ustawiania, ochronę termiczną oraz technologię otwierania krawędzi odpowietrzającej i adaptera dla łatwego odpowietrzania.
Zamknięcie portu czasowego
Przyłącze synchronizacyjne hamulca hydraulicznego jest połączeniem pomiędzy zbiornikiem a otworem pompy hamulcowej. W momencie uruchomienia dźwigni, tuleja garnka przechodzi przez ten obszar i zamyka otwór, podnosząc ciśnienie w systemie. Nowy system zamykania portów synchronizatora TPC Plus firmy SRAM charakteryzuje się trwałymi uszczelkami i wyjątkowo miękką powierzchnią otworu cylindra, co zapewnia niezawodne i spójne hamowanie.
Bleeding Edge
Dzięki nowemu obiegowi płynu hamulcowego, otwór odpowietrzający został przeniesiony na spód zacisku i wszystkie cztery tłoczki mają do niego dostęp. W ten sposób podczas odpowietrzania zacisk hamulcowy jest naturalnie wypełniony płynem, co pozwala na łatwiejsze i bardziej równomierne odpowietrzanie.
SwingLink
Kiedy pociągniesz za nową dźwignię hamulca SRAM, od razu zauważysz różnicę. Krótsza pusta ścieżka. Zoptymalizowane uruchamianie klocków hamulcowych. Ze względu na nową konstrukcję krzywki, do przesunięcia klocków hamulcowych w kierunku tarczy hamulcowej potrzebny jest krótszy skok dźwigni. To miłe, ale doskonała skuteczność hamowania zależy nie tylko od mocy. Potrzebujesz kontroli. Wiele układów hamulcowych oferuje krótszy skok jałowy - ale kosztem modulacji. SwingLink rozwiązuje ten problem dzięki specjalnemu kształtowi krzywki. Podczas kontaktu klocków hamulcowych z tarczą hamulcową siła hamowania jest modulowana, dzięki czemu unika się wrażenia "hamowania z opóźnieniem". To tworzy idealną równowagę pomiędzy mocą i precyzją.
Szczegóły
- Zaprojektowany z myślą o łatwej instalacji i szybkim serwisie
- Tarcza hamulcowa i adapter nie wchodzą w skład zestawu
- Możliwość montażu po obu stronach (FlipFlop)