Opis
KED Mitro UE-1 Kask, żółty (neon green)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
KED MITRO UE-1 to kask o minimalistycznym wyglądzie, przeznaczony do poruszania się po mieście na dwóch kółkach - szczególnie do e-mobilności. Wynika to z faktu, że MITRO UE-1 jest jednym z pierwszych kasków, które dzięki wyższemu poziomowi ochrony zgodnie z NTA 8776 uzyskały certyfikat dla S-pedelec i rowerów elektronicznych. Dodatkowo, system Mips Brain Protection System zapewnia jeszcze większe bezpieczeństwo. To, co docenisz jako osoba dojeżdżająca do pracy, oprócz bezpieczeństwa, to dopasowanie i komfort na najwyższym poziomie. Efektywny system wewnętrznych kanałów powietrza gwarantuje przyjemnie zrównoważoną wentylację całej powierzchni głowy. Dzięki nowoczesnemu systemowi zapięć BOA Fit, kask jest wygodnie zabezpieczony skrętem. Zintegrowany, zasilany bateryjnie moduł LED jest nie tylko atrakcyjnym elementem wzornictwa, ale także inspiruje widocznością w 180° i możliwością ładowania przez USB bez baterii. Po kliknięciu w magnetyczne zapięcie paska FIDLOCK wyjeżdża do miasta.
System Boa
System Boa został bezproblemowo zintegrowany z pierścieniem czołowym 360° w celu zapewnienia maksymalnego komfortu. Dzięki genialnie prostej obsłudze jedną ręką, precyzyjna regulacja może być wykonywana również podczas jazdy. System Boa gwarantuje bezpieczne i doskonałe dopasowanie w każdej sytuacji.
Fidlock
Technologia Fidlock jeszcze bardziej ułatwia zamykanie klamry uprzęży. Dzięki połączeniu siły magnetycznej i mechanicznego zatrzasku, uchwyt Fidlock-Buckle zamyka się quasi automatycznie i może być obsługiwany jedną ręką. Niezamierzone szczypanie skóry jest wykluczone. Jednocześnie zamknięcia te są bardzo niezawodne, solidne i bezpieczne.
MIPS - SYSTEM OCHRONY MÓZGU (BPS)
Wewnętrzna EPS powłoka kasków KED zapewnia maksymalną absorpcję uderzeń w przypadku upadku. System MIPS oferuje dodatkowe zabezpieczenie poprzez redukcję sił obrotowych działających na mózg. Powłoka o niskim współczynniku tarcia systemu MIPS umożliwia przesuwanie się o 10-15 mm we wszystkich kierunkach pod skośnym kątem uderzenia.