Nie możesz zobaczyć bezpiecznego okna PayPal w Twojej przeglądarce?

Kliknij tutaj
Możesz otworzyć je ponownie i zakończyć swoje zamówienie.

Prosimy o chwilę cierpliwości. Twoje zamówienie jest przetwarzane.

Niestety, ale ten produkt został wyprzedany. Z przyjemnością poinformujemy Cię, gdy będzie znów dostępny. Proszę zostawić swój adres e-mail.
Shimano

Shimano ZEE BR-M640 Zaciski hamulca tarczowego przednie koło/tylne koło czarny (2018)

482,99 zł
362,99 zł
- 24%
Zawiera podatek VAT, bez kosztów wysyłki
Brak w magazynie
Chcę być informowany, gdy ten artykuł będzie znów dostępny.

  • Zamów w ciągu 4 godz. 15 min., Wysyłka dzisiaj3
  • Darmowa wysyłka od 399 zł,-6
  • 100 dni na zwrot towaru
Szczegóły produktu

Przepraszamy, ale opis produktu w języku polskim jest w tej chwili niedostępny. Pracujemy nad tym.

Shimano Zee - Pushing the limits!

The new ZEE components from Shimano are designed for gravity-beginners who want to benefit from SAINT technology. The extremely robust crank set and the noiseless short swing arm of the Shadow+ rear derailleurs offer uncompromising performance for freeride and downhill.

Dodatkowe informacje

  • Recommended brake lever: BL-M640
  • powerful 4-ceramic piston caliper
  • simple and clean one-way venting
Wyposażenie
Przeznaczenie
Downhill / Freeride  
Wykonanie
tylny, przód
Technologia hamulca
hydrauliczne  
Zaciski hamulca
Hamulec tył: Post Mount
Ilość łożysk tylnych: 4
Hamulec tarczowy
Nazwa: Recommended rotors: SM-RT67, SM-RT66  
Linka hamulcowa
Nazwa: Recommended brake hose: SM-BH90-SBS  
Płyn hamulcowy
Płyn hamulcowy: Olej mineralny
Rodzaj oleju: Shimano
Kompatybilne okładziny hamulcowe
D01S żywiczne / Ice-Tec opcjonalnie  
Materiał
aluminium  
Zakres dostawy
ZEE BR-M640 incl. D01S resin brake pads and mounting screws  
Płeć
Unisex
Rok produkcji
2018
Numer produktu
334872
Opinie klientów
5
2 Opinie klientów
5 gwiazdek
2
4 gwiazdek
0
3 gwiazdek
0
2 gwiazdek
0
1 gwiazdka
0
21.08.2013
niconj
Aktualizacja dla SLX675 samozadowolenie hamulca?
Update zur SLX675 Bremse gefällig?
Automatycznie przetłumaczone z języka niemieckiego Oryginał

I nakazał jeszcze na przednim hamulcem nieco więcej energii niż zatrzymania zacisku hamulca SLX 675. Ponieważ nie chciałem dwie różne dźwignie, po prostu kazał mi tu Zee zacisku. Szybkie fakty: SLX 675 Zee i dźwignia hamulca 640 są niemal identyczne. SLX 675 Dźwignia ma regulacja długości dźwignia nie ma dźwignię Zee. Przewody hamulcowe + olej są identyczne. Jedyne, co trzeba jeszcze jest śruba BL-C901, które trzeba naprawić przewód hamulcowy od zacisku. Z SLX jest inny. Skręcania i odpowietrzania było szybkie i staranne wykonanie przebudowy trwał tylko godzinę. Siła hamowania hamulca tak przekształcane jest doskonała. W jeszcze hamowana stanu lepszego niż SLX w hamowanej państwa. Jasne, tutaj również cztery tłoki pracują. A dla przyjaciół w tym samym punkcie ciśnienia do przodu i do tyłu, to również świetne, jak Zee ma nieco łagodniejszy punkt nacisku i hamulca koła tylnego SLX jest bardziej miękki niż hamulec VR. Zatem zrekonstruowany, punkty nacisku obu hamulców są identyczne. Mogę tylko polecić konwersję. Koszt robi rzeczywiście tylko zacisk i małą śrubę. Wszystko mogą być wykorzystane. To 785 hamulca z dźwignią XT. Czas dostawy Br

Ich habe mir den Bremssattel bestellt um an der Vorderrad Bremse noch einen Tick mehr Bremskraft zu haben als mit der SLX 675 Bremse. Da ich keine zwei verschiedenen Hebel haben wollte, habe ich mir hier einfach den Zee Bremssattel bestellt. Kurze Fakten: SLX 675 und Zee 640 Bremshebel sind nahezu identisch. SLX 675 Hebel hat eine Hebelweitenverstellung die der Zee Hebel nicht hat. Bremsleitungen + Öl sind identisch. Das einzige was man noch braucht ist die BL-C901 Schraube, mit der man die Bremsleitung am Bremssattel befestigen muss. Die von der SLX ist eine andere. Das Anschrauben und Entlüften war ein Kinderspiel und bei penibler Arbeit hat der Umbau nur eine Stunde gedauert. Die Bremsleistung der so umgebauten Bremse ist hervorragend. Im noch nicht eingebremsten Zustand besser als die SLX in eingebremsten Zustand. Klar, hier werden auch vier Kolben bedient. Und für Freunde des gleichen Druckpunktes für vorn und hinten ist es hier auch super, da die Zee einen leicht weicheren Druckpunkt hat und bei der SLX die HR Bremse weicher ist als die VR Bremse. So umgebaut, sind die Druckpunkte beider Bremsen identisch. Ich kann nur jedem den Umbau empfehlen. Kosten tut es ja nur den Bremssattel und die kleine Schraube. Alles weitere kann weiter genutzt werden. Es geht auch mit dem Hebel der XT 785 Bremse. Lieferzeit von Brügelmann war klasse. Ich kauf hier immer öfter ein irgendwie.

01.07.2013
joseconejos
Shimano Zee
Shimano zee
Automatycznie przetłumaczone z języka hiszpańskiego Oryginał

Dość high-end DH hamowania w przystępnej cenie.

Todo un freno de DH alta gama por un precio asequible.


Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z naszymi ekspertami: Pon. - Pt.: 10 - 17
22 481 05 01
Newsletter
Zapisz się w celu otrzymania 50 zł zniżki na zakupy,
kodów rabatowych i spersonalizowanych zniżek.4

POLITYKA PRYWATNOŚCI
Zadowoleni klienci
Z chęcią podzielimy się z Tobą naszym doświadczeniem.
Wyślij do nas wiadomość tutaj.