Opis
Zipp 303 Firecrest Koło tylne 28" 12x142mm Carbon Disc CL Tubeless XDR, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Koło rurowe Zipp 303 Firecrest Tubular wheel do hamulców tarczowych to przełomowe innowacje dla rowerzystów nastawionych na wydajność. Koła zostały opracowane na potrzeby sponsorowanych przez nas sportowców, rowerów wyścigowych, takich jak cyclocross, ale także dla wszystkich innych rowerzystów, którzy doceniają sprawdzone właściwości opon rurowych. Dlatego też w modelu 303 Firecrest Tubular do hamulców tarczowych zastosowano kilka kluczowych technologii z najwyższej klasy zestawu kołowego NSW firmy Zipp. Na przykład, istnieją struktury ABLC-Sawtooth z małymi wgłębieniami, które sięgają do wierzchołka obręczy. Felga została również przeprojektowana pod kątem odporności na uderzenia. Te innowacje ulepszają zestaw kołowy, który okazał się być światowej klasy na dwóch najbardziej wymagających boiskach - wiosennej klasyce i Pucharze Świata Cyclocross. Doskonale pasujące do felg 303 Firecrest Tubular, trwałe, uniwersalne piasty ZR1-DB, opracowane w Niemczech, obracają się w środku zestawu kołowego.
Firecrest
Lepszy i bardziej wszechstronny niż kiedykolwiek dzięki nowemu, ekskluzywnemu kształtowi obręczy Firecrest na naszych kołach 202, 303, 404 i 808 Firecrest. Firecrest jest nie tylko bardziej aerodynamiczny niż jakikolwiek inny model felgi, ale także poprawia właściwości jezdne w przypadku wiatru bocznego oraz ogólną charakterystykę prowadzenia. Zipp oferuje pierwszy profil aerodynamiczny, który skutecznie reguluje przepływ powietrza w tylnej części wirnika.
ABLC Sawtooth
Nowa konstrukcja wnęki ABLC Sawtooth składa się z 12 punktów rozgałęzienia, które są specjalnie dostosowane do współpracy. Ciśnienie aerodynamiczne zaczyna się od 50 Hz, a prędkość jazdy wynosi ok. 32 km/h. Technologia Sawtooth umożliwia to za pomocą małych łóżek fluidalnych, które odrywają się w mniejszej ilości, ale z większą częstotliwością naturalną. Zmniejsza to efekt pęcherzyków laminarnych na aerodynamicznie osłoniętej stronie profilu obręczy, co pozwala na dalsze zmniejszenie odporności na wiatr ścinający i większą stabilność przy wietrze poprzecznym.
Szczegóły
- Maksymalne ciśnienie w oponach 73 psi
- Maksymalna waga kierowcy 113 kg
- Wolne koło Campagnolo sprzedawane oddzielnie