Opis
Bianchi T-Tronik Rebel 9.2 NX/SX, czarny (black/celeste full glossy)
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
T-Tronik
T-Tronik, nowa generacja rowerów Bianchi E-, wkracza w erę wspomaganych napędów elektrycznych i jest na czele większej radości z jazdy na świeżym powietrzu. Rodzina modeli T-Tronik obejmuje trzy różne produkty, T-Tronik Performer; Rebel; oraz Sport.
T-Tronic Rebel
Dalej i dłużej! Bianchi T-Tronik Rebel umożliwia kolarzowi E-MTB bezproblemowe opanowanie dłuższych i bardziej wymagających tras.
Bijące e-serce
Napędzany przez nową centralną jednostkę napędową Bianchi (250W, 85Nm) i zintegrowaną baterię (630Wh), T-Tronik Rebel jest idealnym towarzyszem na każdym terenie.
Dzięki pięciu dostępnym poziomom mocy, możesz dostosować przeniesienie napędu idealnie do swoich potrzeb.
Na przekór wszystkiemu
Dzięki wysokiej jakości aluminiowej ramie oraz skokowi zawieszenia przedniego 140/150 mm i tylnego 140 mm, T-Tronik Rebel nadaje się na każdy teren.
Szczegóły
- Pedały w zestawie: Nie
Cechy szczególne
Plus sizes (27,5+ and 29+)
Zasięg
Czy na jednym ładowaniu uda mi się pokonać 50, a nawet 120 km? To kluczowa informacja przy zakupie roweru elektrycznego. Producenci starają się podawać możliwie najbardziej realistyczne wartości zasięgu e-roweru z w pełni naładowanym akumulatorem. W praktyce jednak maksymalny zasięg zależy od kombinacji wielu różnych czynników. Oprócz silnika liczy się również oczywiście wydajność (400 lub 500 Wh), obsługa i styl jazdy oraz wiek akumulatora. Duże znaczenie mają również: waga użytkownika, pozycja siedząca, styl jazdy (częstotliwość rozruchu, kadencja) oraz wybrany poziom wspomagania (Eco, Tour, Sport, Turbo). I wreszcie na zasięg wpływają również: profil terenu (podjazd, płaska powierzchnia), podłoże (szosa, szutrowe) a nawet kierunek wiatru (jazda pod wiatr lub z wiatrem) oraz profil opon. W związku z tym, bardzo trudno jest podać precyzyjne i ostateczne wartości zasięgu.