Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

Campagnolo Bora Ultra WTO 45 DB DCS Wheelset 28" 12x100/142mm N3W 9-12-speed Clincher TLR

ID: 1504019

15.259,00 zł
Z VAT, darmowa wysyłka

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

Campagnolo Bora Ultra WTO 45 DB DCS Wheelset 28" 12x100/142mm N3W 9-12-speed Clincher TLR

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

Bora Ultra WTO 45 od Campagnolo ma doskonałą równowagę między szybkością, zwrotnością i stabilnością, co czyni go najlepszym wyborem dla wszechstronnych rowerzystów. Wszechstronna konstrukcja obręczy uwzględnia warunki jazdy na drodze, a nie tylko te generowane w tunelu aerodynamicznym, a rezultatem jest kształt obręczy, który w najbardziej efektywny sposób redukuje opory przepływu.

Bora Ultra WTO 45 jest teraz jeszcze lżejsza, częściowo dzięki konstrukcji Hand Made Ultra-Light Carbon (H.U.L.C.), i ma cieńsze eliptyczne szprychy aero oraz ukryte nyple, aby pomóc przeciąć powietrze. Karbonowy korpus piasty z ekskluzywnym wzorem Campagnolo jest solidnie przymocowany do aluminiowego kołnierza, a zintegrowane gniazda na szprychy zapewniają idealne wyrównanie. Unikalne wykończenie C-LUX i nowa, subtelna grafika Bora Ultra sprawiają, że koła są eleganckie i stylowe.

Ceramiczne łożyska CULT firmy Campagnolo obracają się bez wysiłku zarówno w aerodynamicznej karbonowej piaście przedniej, jak i aluminiowej piaście tylnej. Ponadwymiarowe tylne koło wolne z 36 zębami jest kompatybilne ze standardami N3W, XDR i HG. Zaprojektowane dla opon o szerokości od 23 mm, są zoptymalizowane aerodynamicznie dla opon 25 mm.

Niezaprzeczalna skuteczność
O ogólnej sprawności kół decyduje pokonanie oporu powietrza, oporu toczenia oraz wpływu masy i skoku. Opór toczenia jest niższy w przypadku tego profilu obręczy o szerokości kanału wewnętrznego 19 mm, zwłaszcza z oponami 25 mm lub 28 mm, ale aerodynamika jest zoptymalizowana w przypadku 25 mm. Przy masie układu 87 kg opór toczenia opony 25 mm przy prędkości 40 km/h wynosi: Opony dętkowe 30, opony klinkierowe 28, bezdętkowe 25. Dlatego Bora Ultra WTO ma obręcze 2-way fit do opon bezdętkowych, tubeless ready lub clincher.

Idealne dopasowanie
Campagnolo tłoczy otwory nypli i wentyli bezpośrednio z obręczami, dzięki czemu karbon nie musi być później rozwiercany. Każdy otwór szprychy ma wewnętrzne gniazdo na nypel, wypatroszone z warstwowego karbonu obręczy i specjalnie zaprojektowane z odpowiednim nachyleniem do połączenia z piastą. Nyple Aero Mo-Mag są idealnie dopasowane do każdej szprychy i pozwalają na bardzo precyzyjny montaż koła ze zmniejszonymi naprężeniami miejscowymi i zwiększoną wytrzymałością zmęczeniową.

Stop and Go
Wszystkie nowe koła Bora Ultra WTO przeznaczone są do tarcz hamulcowych AFS (kompatybilne z centrelockiem). Ekskluzywny system szprych Campagnolo G poprawia przenoszenie momentu napędowego. Ceramiczne łożyska CULT stosowane w piastach Bora Ultra WTO są 5 ½ razy gładsze niż standardowe łożyska stalowe. Ponadwymiarowe 36 zębowe zębate koło wolne jest responsywne, bardzo trwałe i kompatybilne z korpusami kół wolnych N3W, XDR, HG.

CULT - Ceramic Ultimate Level Technology
Najlepsze łożyska ceramiczne Campagnolo są montowane tylko w najlepszych piastach i korbach. Stanowią one wyraźny upgrade w stosunku do wszystkich innych obozów. Ich wysokiej jakości kulki ceramiczne są niewiarygodnie okrągłe i trwałe, obracają się w odpornych na zużycie prowadnicach kulkowych ze stali nierdzewnej, które zostały zaprojektowane z mikrometrowymi tolerancjami, aby zmaksymalizować ich wydajność i trwałość. Nie wypaczają się i nie korodują, mają stałą wydajność w czasie i wymagają jedynie regularnego czyszczenia i smarowania lekkim olejem syntetycznym. Łożyska CULT mają o 40 % niższy współczynnik tarcia niż uszczelnione łożyska standardowe i w testach mogą obracać się 5,5 razy dłużej.

G3 -Geometria
Ekskluzywna konfiguracja szprych Campagnolo G obejmuje grupy trzech równoległych, prostych szprych ułożonych w stosunku 2:1. Dzięki podwojeniu liczby szprych po jednej stronie, koła z technologią G mogą przeciwdziałać asymetrii układu napędowego i działających na niego sił hamowania, co skutkuje bardziej symetryczną jazdą i zrównoważeniem obciążenia. Poprawiono przenoszenie energii i sztywność boczną oraz zoptymalizowano naprężenie szprych, co zmniejsza naprężenia i zwiększa trwałość. Wszystkie koła Campagnolo z hamulcami tarczowymi wykorzystują szprychowanie G3-Einspeichung, gdzie przednie koło ma więcej szprych po stronie hamulca tarczowego, a tylne koło jest podwójnie szprychowane po stronie napędu.

Pokaż wszystkie modele z tej serii Campagnolo Bora

W skrócie

Standardowa oś
Standardowa oś
Oś przelotowa
Materiał
Materiał
Carbon
Rozmiar (w calach)
Rozmiar (w calach)
28 cale/-i
Skonstruowane do rodzaj hamulców
Skonstruowane do rodzaj hamulców
hamulec tarczowy Center Lock
Skonstruowane do rodzaj hamulców
Skonstruowane do rodzaj hamulców
hamulec tarczowy Center Lock

Sprzęt

Przeznaczenie
Szosa, Gravel, Aero, Endurance
Główne informacje
Wykonanie:
zestaw
Układ osi:
Tylne koło 12x142
Standardowa oś:
Oś przelotowa
Obręcze
Materiał:
Carbon
Model:
pusta komora
Wysokość profilu:
średnia (30 - 50 mm)
Wysokość:
45
Rodzaj opon:
opona / Clincher
System hamulcowy:
Hamulce tarczowe
Bezdętkowe:
tak
Szerokość:
26,10 mm
Szerokość wewnątrz:
19,00 mm
Rozmiar (w calach):
28 cale/-i
Piasta przednia
Szerokość instalacji (mm):
100 mm
Średnica osi przód (mm):
12 mm
Ilość szprych:
24
Materiał:
Korpus z włókna węglowego z wbudowanym kołnierzem
Właściwości:
do osi przelotowej
Piasta tylna
Materiał:
Korpus aluminiowy, korpus FL zębatką 36-zębową
Szerokość instalacji:
142 mm
Średnica osi:
12 mm
Rodzaj kół zębatych:
Campagnolo N3W 13s
Ilość szprych:
24
Właściwości:
do osi przelotowej
Szprychy
Model:
24, eliptyczna, prosta główka, stożkowa, 1,5 mm
Sznurowanie:
G3
Koło przednie
Skonstruowane do rodzaj hamulców:
hamulec tarczowy Center Lock
Waga:
660,00 g
Koło tylne
Skonstruowane do rodzaj hamulców:
hamulec tarczowy Center Lock
Waga:
765,00 g
Zestaw kół
Ciężar całkowity:
1 425,00 g
Zakres dostawy
Zakres dostawy:
Zestaw do konserwacji nypli Aero Mo-Mag, zawór tubeless, pierścień AFS, torby na koła Campagnolo, torba na akcesoria Campagnolo, dźwignia do zdejmowania opon, adapter Campagnolo N3W do Z11
Rok modelowy
2023
Numer artykułu
1504019
EAN
8053340455346

Wideo

Opinia klienta

Podziel się swoją opinią. Dodaj pierwszą ocenę tego produktu