Opis
Campagnolo Bora Ultra WTO 45 DB DCS Wheelset 28" 12x100/142mm N3W 9-12-speed Clincher TLR
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Bora Ultra WTO 45 od Campagnolo ma doskonałą równowagę między szybkością, zwrotnością i stabilnością, co czyni go najlepszym wyborem dla wszechstronnych rowerzystów. Wszechstronna konstrukcja obręczy uwzględnia warunki jazdy na drodze, a nie tylko te generowane w tunelu aerodynamicznym, a rezultatem jest kształt obręczy, który w najbardziej efektywny sposób redukuje opory przepływu.
Bora Ultra WTO 45 jest teraz jeszcze lżejsza, częściowo dzięki konstrukcji Hand Made Ultra-Light Carbon (H.U.L.C.), i ma cieńsze eliptyczne szprychy aero oraz ukryte nyple, aby pomóc przeciąć powietrze. Karbonowy korpus piasty z ekskluzywnym wzorem Campagnolo jest solidnie przymocowany do aluminiowego kołnierza, a zintegrowane gniazda na szprychy zapewniają idealne wyrównanie. Unikalne wykończenie C-LUX i nowa, subtelna grafika Bora Ultra sprawiają, że koła są eleganckie i stylowe.
Ceramiczne łożyska CULT firmy Campagnolo obracają się bez wysiłku zarówno w aerodynamicznej karbonowej piaście przedniej, jak i aluminiowej piaście tylnej. Ponadwymiarowe tylne koło wolne z 36 zębami jest kompatybilne ze standardami N3W, XDR i HG. Zaprojektowane dla opon o szerokości od 23 mm, są zoptymalizowane aerodynamicznie dla opon 25 mm.
Niezaprzeczalna skuteczność
O ogólnej sprawności kół decyduje pokonanie oporu powietrza, oporu toczenia oraz wpływu masy i skoku. Opór toczenia jest niższy w przypadku tego profilu obręczy o szerokości kanału wewnętrznego 19 mm, zwłaszcza z oponami 25 mm lub 28 mm, ale aerodynamika jest zoptymalizowana w przypadku 25 mm. Przy masie układu 87 kg opór toczenia opony 25 mm przy prędkości 40 km/h wynosi: Opony dętkowe 30, opony klinkierowe 28, bezdętkowe 25. Dlatego Bora Ultra WTO ma obręcze 2-way fit do opon bezdętkowych, tubeless ready lub clincher.
Idealne dopasowanie
Campagnolo tłoczy otwory nypli i wentyli bezpośrednio z obręczami, dzięki czemu karbon nie musi być później rozwiercany. Każdy otwór szprychy ma wewnętrzne gniazdo na nypel, wypatroszone z warstwowego karbonu obręczy i specjalnie zaprojektowane z odpowiednim nachyleniem do połączenia z piastą. Nyple Aero Mo-Mag są idealnie dopasowane do każdej szprychy i pozwalają na bardzo precyzyjny montaż koła ze zmniejszonymi naprężeniami miejscowymi i zwiększoną wytrzymałością zmęczeniową.
Stop and Go
Wszystkie nowe koła Bora Ultra WTO przeznaczone są do tarcz hamulcowych AFS (kompatybilne z centrelockiem). Ekskluzywny system szprych Campagnolo G poprawia przenoszenie momentu napędowego. Ceramiczne łożyska CULT stosowane w piastach Bora Ultra WTO są 5 ½ razy gładsze niż standardowe łożyska stalowe. Ponadwymiarowe 36 zębowe zębate koło wolne jest responsywne, bardzo trwałe i kompatybilne z korpusami kół wolnych N3W, XDR, HG.
CULT - Ceramic Ultimate Level Technology
Najlepsze łożyska ceramiczne Campagnolo są montowane tylko w najlepszych piastach i korbach. Stanowią one wyraźny upgrade w stosunku do wszystkich innych obozów. Ich wysokiej jakości kulki ceramiczne są niewiarygodnie okrągłe i trwałe, obracają się w odpornych na zużycie prowadnicach kulkowych ze stali nierdzewnej, które zostały zaprojektowane z mikrometrowymi tolerancjami, aby zmaksymalizować ich wydajność i trwałość. Nie wypaczają się i nie korodują, mają stałą wydajność w czasie i wymagają jedynie regularnego czyszczenia i smarowania lekkim olejem syntetycznym. Łożyska CULT mają o 40 % niższy współczynnik tarcia niż uszczelnione łożyska standardowe i w testach mogą obracać się 5,5 razy dłużej.
G3 -Geometria
Ekskluzywna konfiguracja szprych Campagnolo G obejmuje grupy trzech równoległych, prostych szprych ułożonych w stosunku 2:1. Dzięki podwojeniu liczby szprych po jednej stronie, koła z technologią G mogą przeciwdziałać asymetrii układu napędowego i działających na niego sił hamowania, co skutkuje bardziej symetryczną jazdą i zrównoważeniem obciążenia. Poprawiono przenoszenie energii i sztywność boczną oraz zoptymalizowano naprężenie szprych, co zmniejsza naprężenia i zwiększa trwałość. Wszystkie koła Campagnolo z hamulcami tarczowymi wykorzystują szprychowanie G3-Einspeichung, gdzie przednie koło ma więcej szprych po stronie hamulca tarczowego, a tylne koło jest podwójnie szprychowane po stronie napędu.