Opis
Campagnolo Bora WTO 45 DB Wheelset 28" 12x100/142mm Campagnolo Clincher TL Black Label
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Campagnolo wprowadza na rynek pierwsze aerodynamiczne koło Disc Brake o profilu 45 mm dla szerokiego grona odbiorców. Konstrukcja obręczy pozwala na maksymalną penetrację aerodynamiczną, a przy pewnym kącie wiatr staje się nawet cennym sprzymierzeńcem sportowca. Aerodynamiczne obręcze karbonowe o jednokierunkowej powierzchni, nowe aerodynamiczne piasty aluminiowe oraz system łożysk stożkowych USB wykonanych z ceramiki: Każda decyzja projektowa w przypadku tych kół służy optymalizacji wydajności. Profil obręczy o szerokości wewnętrznej 19 mm idealnie pasuje do opon 23 mm, 25 mm i 28 mm. Dodatkowo, w wersji 2-Way Fit, Campagnolo ponownie oferuje sprawdzoną technologię, która umożliwia doskonałą kompatybilność z oponami klinczerowymi i bezdętkowymi. Jeśli celem tych kół są ekstremalne osiągi, bezpieczeństwo zapewnia sznurowanie G ze zdwojoną liczbą szprych po lewej stronie przedniego koła, co gwarantuje zrównoważone i bezpieczne hamowanie w każdych warunkach. Dostępne wersje: Dark Label, wolna piasta Campagnolo, HG lub XDR.
45 mm... ale aero
Konstrukcja obręczy pozwala na maksymalną penetrację aerodynamiczną, gdyż wiatr działając na obręcz pod kątem od 12° do 19° nadaje triathloniście pęd. Smukła konstrukcja piasty w części środkowej zmniejsza lico elementu, a specjalna konstrukcja boków sprzyja przeciąganiu. Eliptyczny przekrój 24 szprych drastycznie zmniejsza opory toczenia.
Szybko i... gładko
Sprawdzony system łożysk stożkowych USB zapewnia prawidłowy poślizg łożysk ceramicznych. Profil 2-Way Fit umożliwia nie tylko montaż opony klinczerowej, ale także opony o najniższych obecnie oporach toczenia: bezdętkowej. Wewnętrzna szerokość 19 mm pozwala na montaż opon o wymiarach 23, 25 i 28 mm z idealnym połączeniem układu felga-opona.
Decyzja dla aerodynamiki... ale od Campagnolo
Płynność, do której jesteś przyzwyczajony od Campagnolo jest jeszcze lepsza, pomimo aerodynamicznej konstrukcji obręczy w profilu 45 mm. Konstrukcja koła umożliwia ograniczenie strat mocy do minimum poprzez przeniesienie całej mocy wytwarzanej przez rowerzystę na asfalt. Profil 45 mm przy masie pary kół wynoszącej 1.520 g sprawia, że jest to optymalne koło na pagórkowate szlaki.
Ultra gładkie łożyska USB
Absolutnie gładkie powierzchnie i niższe tarcie w celu maksymalnego ograniczenia strat energii to najciekawsze właściwości w tym przypadku. Dodaj do tego zmniejszoną wagę i odporność na korozję i widać, dlaczego możemy zaoferować Ci najlepsze z najlepszych z USB. Cała Twoja moc jest przenoszona na drogę bez strat. Campagnolo zawsze było szanowane za niezwykle płynną pracę i niezawodność swoich piast. Cechy te wynikają z faktu, że wszystkie projekty powstają w dziale R&D Campy Tech Lab, a niemal maniakalna uwaga poświęcona jest każdemu szczegółowi. Piasty z ceramicznymi łożyskami USB (Ultra Smooth Bearings) jeszcze bardziej zwiększają płynność kół i zmniejszają ich wagę oraz konieczność konserwacji. Testy porównawcze wykazały, że łożyska USB są o 50% gładsze niż łożyska standardowe. Zwiększenie wydajności w zawodach lub nawet wybranie się na przejażdżkę z przyjaciółmi jest teraz łatwiejsze. Technologia USB - Ultra Smooth Bearings - została zastosowana w korbach Record oraz w nowych kołach Shamal Ultra.
G3 -Geometria
Ekskluzywna konfiguracja szprych Campagnolo G obejmuje grupy trzech równoległych, prostych szprych ułożonych w stosunku 2:1. Dzięki podwojeniu liczby szprych po jednej stronie, koła z technologią G mogą przeciwdziałać asymetrii układu napędowego i działających na niego sił hamowania, co skutkuje bardziej symetryczną jazdą i zrównoważeniem obciążenia. Poprawiono przenoszenie energii i sztywność boczną oraz zoptymalizowano naprężenie szprych, co zmniejsza naprężenia i zwiększa trwałość. Wszystkie koła Campagnolo z hamulcami tarczowymi wykorzystują szprychowanie G3-Einspeichung, gdzie przednie koło ma więcej szprych po stronie hamulca tarczowego, a tylne koło jest podwójnie szprychowane po stronie napędu.