Opis
Campagnolo Bora WTO 60 DB Wheelset 28" 12x100/142mm HG 9-11-speed Clincher TL Black Label
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Campagnolo wprowadza na rynek swoje pierwsze aerodynamiczne koło Disc Brake o profilu 60 mm dla miłośników prędkości. Wysoki profil, który może przenieść wszystkie zalety aerodynamiczne z naszych badań i rozwoju na drogę. Konstrukcja każdego elementu wirnika umożliwia maksymalną penetrację aerodynamiczną: Wiatr pod pewnymi kątami staje się nawet cennym sprzymierzeńcem zawodnika.
Karbonowe obręcze z jednokierunkową powierzchnią i zaokrąglonym profilem zoptymalizowane w tunelu aerodynamicznym, nowe aerodynamiczne piasty z aluminium i system łożysk stożkowych USB z ceramiki. Każda decyzja projektowa zna tylko jeden cel: Optymalizacja wydajności. Profil obręczy o szerokości wewnętrznej 19 mm tworzy doskonałą kombinację z oponami 23, 25 i 28 mm. Dzięki technologii 2-Way Fit, Campagnolo gwarantuje pełną kompatybilność zarówno z oponami klinczerowymi jak i bezdętkowymi. Podstawa obręczy bez otworów, uzyskana dzięki opatentowanemu systemowi Momag, pozwala na oszczędność wagi, zwiększa sztywność, a także pomaga przy stosowaniu opon bezdętkowych: Nie jest wymagana taśma uszczelniająca. Konserwacja i czyszczenie koła przy zmianie opon nigdy nie było łatwiejsze.
Przeznaczeniem tych kół są ekstremalne osiągi, mantrą Campagnolo jest niezawodność: Szprychowanie G ze zdwojoną liczbą szprych po lewej stronie przedniego koła zapewnia zrównoważone i bezpieczne hamowanie w każdych warunkach. BORA WTO 60 DB: przycięta do zwycięstwa w sprintach na finiszu, wyścigach okrężnych, próbach czasowych i w triathlonie.
60 mm prawdziwa esencja aerodynamiki.
Konstrukcja obręczy umożliwia maksymalną penetrację aerodynamiczną: Przy kącie padania wiatru pomiędzy 10° a 20°, czyli w warunkach, które dotyczą 80% czasu spędzonego w siodle, koło to nie ma sobie równych w pokonywaniu oporu powietrza. Smukła konstrukcja piasty w części środkowej zmniejsza lico elementu, a specjalna konstrukcja kołnierzy sprzyja uwalnianiu strumienia powietrza. Eliptyczny przekrój 24 szprych drastycznie zmniejsza opory toczenia.
Szybko i... gładko
Sprawdzony system ceramicznej powłoki łożyska stożkowego USB zapewnia o 50 % większą zdolność ślizgową w porównaniu do standardowych łożysk. Profil 2-Way Fit pozwala nie tylko na montaż opon klinczerowych, ale także opony o najniższych obecnie oporach toczenia: bezdętkowej. Wewnętrzna szerokość 19 mm pozwala na montaż opon o wymiarach 23, 25 i 28 mm z idealnym połączeniem układu felga-opona.
Decyzja dla aerodynamiki... ale od Campagnolo
Profil 60 mm pozwala przenieść na koło wszystkie prawdziwe zalety optymalizacji aerodynamicznej, których nie da się osiągnąć przy niższych profilach. Konstrukcja koła umożliwia ograniczenie strat mocy do minimum poprzez przeniesienie całej mocy wytwarzanej przez rowerzystę na asfalt. Profil 60 mm z wagą pary kół 1.590 g czyni to koło idealnym sprzymierzeńcem do dominacji na finiszu sprintów, wyścigów na torze, prób czasowych i dystansów kolarskich w triathlonie.
Ultra gładkie łożyska USB
Absolutnie gładkie powierzchnie i niższe tarcie w celu maksymalnego ograniczenia strat energii to najciekawsze właściwości w tym przypadku. Dodaj do tego zmniejszoną wagę i odporność na korozję i widać, dlaczego możemy zaoferować Ci najlepsze z najlepszych z USB. Cała Twoja moc jest przenoszona na drogę bez strat. Campagnolo zawsze było szanowane za niezwykle płynną pracę i niezawodność swoich piast. Cechy te wynikają z faktu, że wszystkie projekty powstają w dziale R&D Campy Tech Lab, a niemal maniakalna uwaga poświęcona jest każdemu szczegółowi. Piasty z ceramicznymi łożyskami USB (Ultra Smooth Bearings) jeszcze bardziej zwiększają płynność kół i zmniejszają ich wagę oraz konieczność konserwacji. Testy porównawcze wykazały, że łożyska USB są o 50% gładsze niż łożyska standardowe. Zwiększenie wydajności w zawodach lub nawet wybranie się na przejażdżkę z przyjaciółmi jest teraz łatwiejsze. Technologia USB - Ultra Smooth Bearings - została zastosowana w korbach Record oraz w nowych kołach Shamal Ultra.
G3 -Geometria
Ekskluzywna konfiguracja szprych Campagnolo G obejmuje grupy trzech równoległych, prostych szprych ułożonych w stosunku 2:1. Dzięki podwojeniu liczby szprych po jednej stronie, koła z technologią G mogą przeciwdziałać asymetrii układu napędowego i działających na niego sił hamowania, co skutkuje bardziej symetryczną jazdą i zrównoważeniem obciążenia. Poprawiono przenoszenie energii i sztywność boczną oraz zoptymalizowano naprężenie szprych, co zmniejsza naprężenia i zwiększa trwałość. Wszystkie koła Campagnolo z hamulcami tarczowymi wykorzystują szprychowanie G3-Einspeichung, gdzie przednie koło ma więcej szprych po stronie hamulca tarczowego, a tylne koło jest podwójnie szprychowane po stronie napędu.