Opis
Campagnolo Bora WTO 60 Zestaw kołowy 28" 100/130mm HG 9-11 biegów Dark Label Clincher TL
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Z nowym Bora WTO 60, Campagnolo skupia się na projektowaniu absolutnie wysoce wydajnych kół pod względem zmniejszenia oporów toczenia i optymalizacji wydajności aerodynamicznej. Akronim WTO - WIND TUNNEL OPTIMIZED - reprezentuje środowisko, w którym zespół inżynierów Campy Tech Lab pracował, aby osiągnąć te wymagające cele projektu. Nowe koła Bora WTO 60 posiadają ekskluzywne cechy konstrukcyjne, które wyznaczają nowe standardy w zakresie efektywności aerodynamicznej. Para kół jezdnych Bora WTO 60 prosto z tunelu aerodynamicznego trafia na rynek i ma stać się niezbędna do pokonywania dystansów, w których średnia prędkość wynosi ponad 40 km/h.
Koło z największą aerodynamiką
Konstrukcja obręczy pozwala na maksymalną penetrację aerodynamiczną, gdyż wiatr działając na obręcz pod kątem od 12 do 19 nadaje triathloniście pęd. Smukła konstrukcja piasty w części środkowej zmniejsza lico elementu, a specjalna konstrukcja boków sprzyja przeciąganiu. Eliptyczny przekrój 18 szprych przednich i 21 szprych tylnych znacznie zmniejsza opory toczenia typowe dla przekrojów kół konkurencyjnych.
Koło największej gładkości
Sprawdzony system łożysk stożkowych USB zapewnia prawidłowy poślizg łożysk ceramicznych. Profil 2-Way Fit pozwala nie tylko na montaż opony klinczerskiej, ale także opony o najniższym dostępnym obecnie oporze toczenia: mówimy o bezdętkowej. Klasa C19 pozwala na montaż opon 23, 25 i 28 mm z idealnym połączeniem systemu felga-opona.
Decyzja dla aerodynamiki... ale od Campagnolo
Typowa dla Campagnolo gładkość pozostaje na wysokim poziomie, choć w tym projekcie skupiono się na aerodynamice. Konstrukcja koła umożliwia ograniczenie strat mocy do minimum poprzez przeniesienie całej mocy wytwarzanej przez rowerzystę na asfalt. Profil 60 mm przy masie pary kół wynoszącej 1.547 g sprawia, że koło to jest optymalne na trasy, które pozwalają na osiągnięcie prędkości powyżej 40 km/h.
Ultra gładkie łożyska USB
Absolutnie gładkie powierzchnie i mniejsze tarcie w celu maksymalnego ograniczenia strat energii to najciekawsze właściwości w tym przypadku. Dodaj do tego zmniejszoną wagę i odporność na korozję i widać, dlaczego możemy zaoferować Ci najlepsze z najlepszych z USB. Cała Twoja moc jest przenoszona na drogę bez strat. Campagnolo zawsze było szanowane za niezwykle płynną pracę i niezawodność swoich piast. Cechy te wynikają z faktu, że wszystkie projekty powstają w dziale R&D Campy Tech Lab, a niemal maniakalna uwaga poświęcona jest każdemu szczegółowi. Piasty z ceramicznymi łożyskami USB (Ultra Smooth Bearings) jeszcze bardziej zwiększają płynność kół i zmniejszają ich wagę oraz konieczność konserwacji. Testy porównawcze wykazały, że łożyska USB są o 50% gładsze niż standardowe łożyska. Zwiększenie wydajności w zawodach lub nawet wybranie się na przejażdżkę z przyjaciółmi jest teraz łatwiejsze. Technologia USB - Ultra Smooth Bearings - została zastosowana w korbach Record oraz w nowych kołach Shamal Ultra.
G3 -Geometria
Ekskluzywna konfiguracja szprych Campagnolo G obejmuje grupy trzech równoległych, prostych szprych ułożonych w stosunku 2:1. Dzięki podwojeniu liczby szprych po jednej stronie, koła z technologią G mogą przeciwdziałać asymetrii układu napędowego i działających na niego sił hamowania, co skutkuje bardziej symetryczną jazdą i zrównoważeniem obciążenia. Poprawiono przenoszenie energii i sztywność boczną oraz zoptymalizowano naprężenie szprych, co zmniejsza naprężenia i zwiększa trwałość. Wszystkie koła Campagnolo z hamulcami tarczowymi wykorzystują szprychowanie G3-Einspeichung, gdzie przednie koło ma więcej szprych po stronie hamulca tarczowego, a tylne koło jest podwójnie szprychowane po stronie napędu.
AC3
Świat kolarski generalnie zgadza się co do tego, że jedną z głównych wad obręczy z włókna węglowego jest mniejsza zdolność hamowania na mokrym terenie. Aby zaradzić temu problemowi, Campagnolo opracowało technologię All Conditions Carbon Control, zwaną również AC3. Wprowadzenie tej specjalnej i starannie zaprojektowanej powierzchni hamującej tworzy bezpieczne, pewne i mocne hamowanie w każdych warunkach pogodowych. W gamie kół z hamulcem obręczowym Bora Campagnolo skuteczność hamowania wzrasta o 3% na suchym w porównaniu z poprzednim kołem Bora, więc różnica z najbardziej podobnymi produktami konkurencji wyróżnia się jeszcze bardziej (ponad 6%). Ale to, gdy warunki pogodowe się pogarszają, technologia AC3 pozwala kołu Bora zapewnić wyjątkową wydajność, poprawiając siłę hamowania o dobre 43% w stosunku do poprzednich modeli Campagnolo. Mocne hamowanie w technologii AC3 stanowi różnicę w wydajności o prawie 55% w porównaniu z następnym najlepszym produktem konkurencji, co stanowi niezwykłą przewagę, gdy zjazd może zadecydować o wyścigu.