Opis
Cube Stereo Hybrid 140 HPC SL 750, zielony (green'n'flashgreen)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Nowa rama Stereo Hybrid 140 HPC 750 wyróżnia się wieloma zaletami. Jednym z nich jest Modular Battery System, dzięki któremu Cube był w stanie zainstalować akumulator o dużej pojemności 750 Wh, dzięki czemu zawsze masz wystarczająco dużo paliwa w baku, nawet podczas dłuższych przygód na szlaku. Ponieważ kable biegną wewnątrz, obudowa ma czysty wygląd. Nie ma też otworów na kable w obszarze rury czołowej, co z kolei optymalizuje stabilność. Zarówno akumulator, jak i silnik Bosch CX czwartej generacji są doskonale chronione przed zabrudzeniami i bryzgami wody. Niezrównane prowadzenie i niskie koszty utrzymania obiecuje oś przelotowa Boost 148, duże łożyska oraz przewody zmiany biegów i hamulca poprowadzone wewnątrz ramy. Last but not least: przemyślana geometria All Mountain, która jest optymalnie zestrojona zarówno z kinematyką zawieszenia, jak i systemem napędowym Bosch. W rezultacie powstał stabilny, płynnie poruszający się rower, który daje pewność siebie i sprawia ogromną radość! Także od Shimano pochodzą progresywne hydrauliczne hamulce tarczowe XT z 4-tłoczkową konstrukcją i dużymi wirnikami - ich specjalność: bezpieczne zwalnianie i zatrzymywanie się w każdych warunkach. Chowana sztyca podsiodłowa z pilotem uzupełnia wyposażenie. To sprawia, że zastanawiasz się, jak kiedykolwiek poradziłeś sobie bez tego arcydzieła. Teraz posypcie dobrą dawką przygód i do dzieła!
Cube uważa, że dobry rower powinien po prostu wykonywać swoją pracę i zapewniać wsparcie 1a bez grania na zwłokę. A ponieważ tak jest, zupełnie nowy Stereo Hybrid 140 HPC SL 750 otrzymał widelec Fox 34 Rhythm o skoku 150 mm i pasujący do niego amortyzator Float DPS EVOL. Również koła Newmen z oponami Schwalbe 2,6 cala. W efekcie otrzymujemy wrażenia z jazdy jak na latającym dywanie. Aby optymalnie przenieść moc silnika Bosch CX (Generacja 4) z nowym akumulatorem o dużej pojemności 750 Wh na szlak, zastosowano płynną, super niezawodną 12-biegową zmianę biegów Shimano XT
Szczegóły
- Pedały w zestawie: Nie
Cechy szczególne
Napęd Bosch Performance Line CX
Plus sizes (27,5+ and 29+)