Opis
DT Swiss EX 1700 Spline Przednie koło 29" Disc CL 15x110mm TA 21mm
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Wirniki EX 1700 zawierają całe know-how z aluminiowej konstrukcji wirnika. Podstawą są dobrze znane piasty 36t RATCHET w połączeniu ze spawanymi i super stabilnymi 30 mm felgami aluminiowymi. Profil felg jest zaprojektowany tak, aby był wystarczająco mocny, aby zadowolić najlepszych jeźdźców enduro, ale jednocześnie na tyle lekki, abyś mógł bez wysiłku wjechać na swój ulubiony szlak. Koła EX 1700 SPLINE są wyposażone w szprychy proste firmy Competition, dzięki czemu bez problemu poradzą sobie nawet w najtrudniejszych warunkach użytkowania w klasie Enduro.
Technologia bezdętkowa
Wszystkie gwinty robocze DT Swiss są gotowe do pracy bez użycia rur, a wersje ASM są dostarczane z zamontowaną taśmą bezrurową i odpowiednimi zaworami. Felgi Tubeless Ready firmy DT Swiss mają dalsze zalety w porównaniu z tradycyjnymi felgami. Dzięki konstrukcji przekroju opony w momencie jej napompowania wyskakuje ona na miejsce, tak że w większości przypadków potrzebna jest tylko zwykła pompa stojąca. Wyrafinowany wzór bieżnika felg DT Swiss zapewnia również precyzyjne i pewne dopasowanie opony nawet w trudnych warunkach jazdy.
Technologia Pro Lock
W procesie Pro Lock, opatentowany dwuskładnikowy klej jest wtryskiwany do gwintu sutkowego, co umożliwia budowę niezwykle trwałych kół. Po wkręceniu sutków aktywowany jest klej, który utwardza się całkowicie w temperaturze pokojowej po około 6 - 7 godzinach. Wielokrotne centrowanie jest możliwe bez żadnych problemów, przy czym wytrzymałość kleju zmniejsza się nieznacznie z każdym ponownym centrowaniem.
Technologia PHR
System PHR zwiększa powierzchnię nośną sutków na obręczy i zmniejsza lokalne obciążenia. Obciążenia szczytowe są zredukowane, dzięki czemu DT może zbudować felgę jeszcze lżejszą. Kształt tarczy pełni również funkcję przegubu kulowego i automatycznie wyrównuje specyficzne sutki kulowe głowicy DT Squorx Pro Head ze szprychą, zmniejszając ryzyko złamania szprychy lub pęknięcia obręczy.
Technologia zapadkowa
Opatentowany system wolnego koła z bardzo precyzyjnymi kołami zębatymi gwarantuje maksymalną nośność i niezawodność. Jednoczesne zaangażowanie kół pasowych sprawia, że system zapadkowy jest wyjątkowo niezawodny, ponieważ obciążenia są równomiernie rozłożone na dużej powierzchni styku.