Opis
DT Swiss H 1900 Spline Rear Wheel 29" Disc 6-Bolt 30mm 30mm 12x148mm TA Shimano 12SP Steel
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Gdy siła mięśni i moc silnika łączą się ze sobą, promień działania roweru górskiego wzrasta wykładniczo. H 1900 SPLINE został opracowany właśnie w tym celu. Dzięki niezawodności precyzyjnych szwajcarskich piast, mocnym szprychom oraz trwałym i lekkim obręczom jest gotowy na każdą przygodę. Mottem jest doświadczenie, jak daleko może zaprowadzić symbioza człowieka i maszyny. Ale nie ma powodów do zmartwień: Jak w przypadku wszystkich produktów DT SWISS, kolarze testowi doprowadzili model H 1900 SPLINE do granic możliwości w cieszącej się złą sławą dzikiej i stromej szwajcarskiej Jurze. Tak, że jego niezawodność jest przede wszystkim, gdy zainstalować go w swoim rowerze i oczywiście również dlatego, że jest to po prostu zabawa.
Technologia bezdętkowa
Opony bezdętkowe mają kilka decydujących zalet w porównaniu z konwencjonalnym połączeniem opony i dętki: Opona może być używana z mniejszym ciśnieniem bez ryzyka ukąszenia przez węża i dzięki temu oferuje większą przyczepność. Niższe ciśnienie zapewnia również większy komfort jazdy. Brak dętki oznacza, że nie ma tarcia pomiędzy dętką a oponą, a zatem opór toczenia jest mniejszy podczas jazdy w terenie i na przeszkodach. Jeśli dodatkowo zastosowane jest mleko bezdętkowe, opona jest odporna na przebicia i małe przecięcia. Duża zaleta dla wszystkich tych, którzy lubią jeździć na długich dystansach i z dala od najbliższego sklepu rowerowego.
Obręcze Tubeless Ready od DT Swiss mają dalsze zalety w porównaniu z konwencjonalnymi obręczami. Dzięki konstrukcji ich przekroju poprzecznego, opona dość łatwo wskakuje na miejsce po napompowaniu, tak że zazwyczaj potrzebna jest tylko zwykła pompka podłogowa. Przemyślany profil obręczy DT Swiss zapewnia również precyzyjne i pewne mocowanie opony, nawet w trudnych warunkach jazdy.
RATCHSystem RATCHET Technologia
Opatentowany system wolnego koła z wysoce precyzyjnymi kołami zębatymi gwarantuje maksymalną nośność i niezawodność. Dzięki koncepcji no-tool", system jest bardzo łatwy i szybki w konserwacji.
Technologia PRO LOCK
Proces Pro Lock polega na wstrzykiwaniu opatentowanego dwuskładnikowego kleju do gwintu nypla, co umożliwia konstruowanie niezwykle wytrzymałych kół. Po wkręceniu sutków następuje aktywacja kleju. W temperaturze pokojowej trwa to ok. Całkowicie utwardza się w ciągu 6 - 7 godzin. Wielokrotne powtórne centrowanie jest możliwe bez żadnych problemów, chociaż siła klejenia zmniejsza się nieznacznie przy każdym powtórnym centrowaniu.