Opis
DT Swiss HU 1900 Spline Przednie koło 29" Disc CL 25mm 15x100mm QR
Wzmocnione komponenty HU 1900 SPLINE zostały zaprojektowane, opracowane i przetestowane, aby spełnić specjalne wymagania stawiane kołom do rowerów e-touringowych. Dzięki zatwierdzonej maksymalnej masie systemowej 180 kg ten zestaw kołowy jest ZBUDOWANY TRWAŁOŚĆ i zapewnia wytrzymałość momentu napędowego i hamowania, zwłaszcza przy większej masie całkowitej. Koła Hybrid Utility wyznaczają tym samym standard wytrzymałego zestawu kołowego do użytku miejskiego i trekkingowego, ponieważ rowery e-touringowe są coraz częściej przystosowane do przewożenia cięższych ładunków, pokonują dłuższe dystanse i często jeżdżą w terenie
codzienne użytkowanie.
Rozbudowa hybrydowa
Rowery elektryczne i ich zastosowania rozwijają się i stają się coraz bardziej zróżnicowane. Na dużych wysokościach w górach, na nieutwardzonych szlakach turystycznych lub podczas codziennych dojazdów do pracy z pełnym bagażem w mieście: Wymagania dotyczące tego typu roweru i jego części składowych są liczne i zróżnicowane. Rozszerzenie kategorii rowerów elektrycznych i obszarów ich zastosowań wymaga odpowiedniego dostosowania komponentów. Firma DT Swiss, jako pionier w produkcji komponentów przeznaczonych do rowerów elektrycznych, wprowadziła na rynek serię Hybrid Upbuilt. Hybrid Upbuilt to odpowiedź na rosnące wymagania użytkowników wobec rowerów elektrycznych.
wzmocnione obręcze kół
Jeżeli całkowita masa systemu (rower i rowerzysta) jest duża na powierzchni mniejszej niż idealna, obręcze mogą ulec trwałemu odkształceniu podczas jazdy. Naraża to obręcz i szprychę na obciążenia dynamiczne, które są równoważone przez naprężenie obręczy i szprychy. Oznacza to, że im bardziej obręcz ulega odkształceniu, tym większe naprężenia dynamiczne powstają w otworach szprych, co wpływa na trwałość obręczy, a tym samym koła.
Połączenie testów laboratoryjnych opartych na rzeczywistych, zarejestrowanych obciążeniach oraz najnowszej analizy FEM wykazało, że wysokość obręczy ma pozytywny i silny wpływ na całkowitą trwałość obręczy, a tym samym koła. Im większy przekrój obręczy, tym większa sztywność obręczy, a tym samym odporność na odkształcenia nawet przy większych obciążeniach. Dla obręczy HU 1900 SPLINE firma DT Swiss opracowała niezwykle wytrzymałą obręcz o stosunkowo niskiej wadze.
wzmocnione szprychy
W przypadku naprężeń dynamicznych ta sama logika, która dotyczy obręczy, odnosi się również do główki szprychy: Przy dużym obciążeniu główki szprych poddawane są ciągłym obciążeniom dynamicznym. Aby rozwiązać ten potencjalny słaby punkt, firma DT Swiss wzmocniła główkę szprychy do 2,34 mm, aby zapewnić wytrzymałość nawet przy dużej masie całkowitej systemu. Ważną rolę odgrywa również napięcie wyjściowe szprych. Dlatego ważne jest utrzymanie określonego napięcia szprych w każdej sytuacji podczas jazdy, aby utrzymać niskie obciążenie szczytowe poszczególnych elementów koła. Dlatego też należy dokładnie
i fachowa konstrukcja wirnika mają ogromne znaczenie. Wszystkie koła DT Swiss są w 100% montowane ręcznie, aby zwrócić szczególną uwagę na napięcie szprych.
Korpus piasty i system wolnego koła
Ze względu na baterię i silnik, rowery e-touringowe zazwyczaj ważą więcej niż tradycyjne rowery turystyczne tej samej kategorii. Wzmocniony korpus piasty zapewnia lepszą odporność na wyższe momenty obrotowe napędu silników oraz wyższe momenty obrotowe hamowania wynikające z dodatkowej masy nowoczesnych rowerów e-touringowych. Czynniki te zwiększają wytrzymałość i niezawodność piasty. Moment obrotowy z silnika i korby jest przenoszony przez łańcuch na kasetę, a następnie na obudowę piasty z wolnym kołem. Aby wytrzymać te momenty, hybrydowe systemy kółek samonastawnych są wykonane z hartowanej stali specjalnej. W porównaniu z tradycyjnymi aluminiowymi obudowami piast kółek wolnych, hartowana stal specjalna zapewnia większą wytrzymałość statyczną. Charakteryzuje się również większą wytrzymałością zmęczeniową. Oznacza to, że nawet przy dużej liczbie zmian obciążenia i wysokich obciążeniach szczytowych spowodowanych przyspieszeniem, system stalowych kółek swobodnych ma większą odporność na niewielkie ślady zużycia na swojej powierzchni.