Opis
Fulcrum Racing 4 DB C19 Road Zestaw kołowy 28" 12x100/12x142mm N3W 11-13-biegowy Disc CL Clincher TLR, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Dzięki średniemu profilowi 34 mm koła Racing 4 DB osiągają idealną równowagę między aerodynamiką, precyzją i wszechstronnością. Są idealne na długie podjazdy bez poświęcania stabilności na szybkich zjazdach. Właśnie dlatego Team Cofidis wybrał te koła do swojego zestawu treningowego.
W przeciwieństwie do modelu z roku, aluminiowy profil tej nowej wersji jest frezowany CNC, dzięki czemu jest lżejszy, a wewnętrzny wymiar został zwiększony do 19 mm (poprzedni model miał wewnętrzny wymiar 17 mm), dzięki czemu można teraz bez problemu zamontować opony. Koła oferują również technologię 2-Way fit dla opon klinczowych i bezdętkowych (taśma bezdętkowa jest montowana fabrycznie, a zawory są dołączone). Nowy model Racing 4 DB posiada imponującą, laserowo wytrawianą grafikę, która wytrzyma każdą pogodę.
SYSTEM ZAPOBIEGAJĄCY ROTACJI
Ten nowy system przenosi koncepcję systemu pamięci masowej na nowy poziom wydajności. Inżynierowie Fulcrum przeprojektowali szprychy i obudowy piast, aby stworzyć mocną i solidną całość. Dotyczy to szprych:
a) nigdy nie tracą początkowego naprężenia, a koło pozostaje idealnie responsywne i wycentrowane; oraz
b) pozostają w pozycji, która została opracowana w tunelu aerodynamicznym w celu zapewnienia najlepszej możliwej aerodynamiki.
F.I.C. KARTA IDENTYFIKACYJNA FULCRUM - 100% RĘCZNIE WYKONANA JAKOŚĆ
Od samego początku Fulcrum charakteryzowało się podejściem, które trwa do dziś: Planowanie, rozwój prototypów i industrializacja wszystkich kół z czerwonym "F". Każdy pojedynczy element koła, wybrane materiały i zastosowane technologie są namacalnym rezultatem wysiłków, które Fulcrum wkłada każdego dnia, aby zapewnić maksymalną wydajność i niezawodność.
SYSTEM OSI AFS
Axial Fixing System to rozwiązanie opracowane przez Fulcrum do mocowania hamulca tarczowego do piasty. Ograniczenie zapewniane przez obszar uderzenia mechanizmu zwalniającego, który jest większy niż w przypadku standardowych mechanizmów, pozwala na większą sztywność strukturalną, a tym samym bardziej precyzyjne i skuteczne hamowanie.
FREZOWANIE KWADRATOWE
W przypadku aluminiowej obręczy nowego Racing Zero zdecydowano się pozostawić potrójnie frezowaną strukturę na całym profilu, aby zminimalizować grubość aluminium. Wreszcie, inżynierowie dodali frezowanie 3D-Fr do podstawy szprychy: Oznacza to mniej materiału i taką samą niezawodność, ponieważ siły działające na obręcz są dobrze rozłożone dzięki tej specjalnej konstrukcji. Potrójne frezowanie i "kwadratowe frezowanie" umożliwiają największą redukcję masy obwodowej obręczy, dzięki czemu koło jest niezwykle przyspieszone.