Opis
Fulcrum Rapid Red 3 DB Gravel Zestaw kół 28" 12x100/12x142m XDR Disc TLR, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Na szosie wzdłuż dróg B, na ukrytych i mało uczęszczanych drogach asfaltowych lub w terenie, z rowerem z wygiętą kierownicą i szerokimi oponami - to jest to, co Fulcrum wie najlepiej.
Nowy zestaw kołowy Rapid Red 3 DB jest szczególnie dobrze przystosowany do jazdy w zmiennym terenie i został opracowany od podstaw. Jest wykonany w całości z aluminium i posiada lekką obręcz obrabianą CNC, o szerokości szczęk 24 mm, która idealnie pasuje do bardziej nowoczesnych ram z dużą ilością powietrza na prześwit opony.
Renomowana konstrukcja 2-Way Fit Ready pozwala na montaż zarówno opony bezdętkowej, jak i opony typu clincher, zapewniając maksymalną kompatybilność z różnymi typami opon dostępnymi na rynku. Swoboda wyboru między średnicami 700C (od szerokości 30 mm) i 29 dopełnia wszechstronną ofertę. Odpowiednia równowaga pomiędzy rozmiarem koła typem opony sprawia, że ten model koła jest niewiarygodnie szybki na asfalcie lub nie do zatrzymania na trudnych szutrowych ścieżkach: Należy do kategorii wirników ASTM 2.
2:1 TWO-TO-ONE SPOKE RATIO - Hamulec tarczowy
W momencie, gdy rowerzysta pedałuje z pełną mocą, obrót zębatki powoduje uginanie się szprych na wolnym kole, a w konsekwencji utratę naprężenia obręczy. Powoduje to nadmierne wygięcie całości, a to nieuchronnie oznacza utratę energii.
Fulcrum rozwiązał ten klasyczny problem w kolarstwie dzięki patentowi 2:1 Two-to-One Spoke Ratio, czyli podwojeniu liczby szprych w krytycznych obszarach.
Wyważenie dynamiczne obręczy RDB
Koncepcja jest prosta i pomysłowa: zrównoważyć masę przegubu obręczy masą o takiej samej wartości, umieszczoną dokładnie naprzeciwko
Technika szerokich obręczy
Dział badawczo-rozwojowy Fulcrum, podążając za życzeniami zespołów wyścigowych, pracował nad stworzeniem obręczy o większej szerokości w stosunku do przeszłości, zaczynając od około 4 mm więcej niż poprzednie.
Ten wybór techniczny umożliwia zaoferowanie idealnej podstawy dla opon 25/28 mm, które są obecnie preferowanymi rozmiarami. W ten sposób zagwarantowana jest stabilność, optymalne prowadzenie i wysoki komfort.
Puchar i stożek
Łożysko ślizgowe i stożkowe różni się od klasycznych łożysk z wkładem tym, że pracuje idealnie wyrównane z odpowiednimi siłami, ciężarami i parciami pochodzącymi z ramy, ponieważ kulki poruszają się w rowku ustawionym w bezpośredniej opozycji do tych sił.
Szczegóły
- Szerokość opony: od 40 do 60 mm
- Typ łożyska: System stożka/powłoki nośnej
- Odblaskowe grafiki