Opis
Kona Big Honzo, niebieski (blue)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Big Honzo to zabójczy rower w tej cenie. Ma wszystko, czego potrzebujesz i nic, czego nie potrzebujesz. Piasty z rozstawem Boost utrzymują ładne, mocne opony 2 cala 8-Zoll-Reifen. Hydrauliczne hamulce tarczowe i 11-Gang-Schaltung system przekładni zapewniają spójne i intuicyjne wrażenia z jazdy. To idealny rower, jeśli potrzebujesz nieco większej przyczepności podczas pokonywania trudnych korzeni i skał.
Aluminium KONA 6061
Stopy aluminium Kona 7005 i są używane w całej flocie rowerów górskich i asfaltowych. Zarówno Kona 7005, jak i 6061 to wytrzymałe, trwałe i lekkie stopy, które oferują fantastyczną, niezawodną wydajność, która przetrwa tysiące jazd. Duża część rur 7005/ 6061-Rohre jest cieniowana i/lub formowana, co oznacza, że grubość ścianek rur można zwiększać lub zmniejszać i kształtować, co pozwala firmie Kona na precyzyjne dostosowanie wytrzymałości i właściwości jezdnych konkretnej ramy w zależności od jej przeznaczenia.
Wewnętrzna stawka podatkowa
Panewki łożysk są faktycznie wciśnięte w ramę i można je łatwo zdemontować. Wewnętrzny zestaw słuchawkowy zmniejsza również wysokość stosu, dzięki czemu wysokość wspornika kierownicy i kierownicy jest bardziej regulowana, a rowerzysta uzyskuje najlepsze możliwe dopasowanie.
Zwężana rura czołowa
Większy obwód w dolnej części rury czołowej lepiej rozkłada siły uderzenia, wydłuża żywotność samego zestawu słuchawkowego i eliminuje drgania hamulców, jednocześnie zapewniając bezpieczne zachowanie podczas kierowania. Nieodłączna wytrzymałość trójkątnej konstrukcji oznacza również mocniejszą pozycję kierownicy i lepszą równowagę, dając rowerzyście większą kontrolę w trudnym terenie. Rura czołowa zero-stack o stożkowym przekroju umieszcza moc tam, gdzie jest potrzebna - w dolnej części główki ramy - i maksymalizuje trwałość łożysk tam, gdzie są potrzebne.
Obręcze kompatybilne z systemem bezdętkowym
Obręcze bezdętkowe umożliwiają stosowanie opon o wyższej odporności na przebicie, niższym ciśnieniu w oponach, co zapewnia lepszą przyczepność opon na szlaku, niższe opory toczenia i oszczędność masy w porównaniu z konwencjonalnymi systemami dętek i opon.
Oś 12x148 mm
Standardy tylnej osi 12x142 mm, 12x148 i 12x157 oferują rowerzystom Kona dwie główne zalety: Średnica 12 mm tylnej osi zapewnia sztywny interfejs między tylną piastą a ramą, podczas gdy zewnętrzna średnica piasty 142/148/157 mm umożliwia szybkie i prawidłowe umieszczenie koła w ramie przed włożeniem tylnej osi. W 2017 roku w ofercie pojawi się model 12x148 Boost Standard. Rozstaw Boost zapewnia większy prześwit na jarzmie tylnego trójkąta, a tylne koło jest sztywniejsze i bardziej wytrzymałe w porównaniu z osią przelotową 12x142-Steckachse.
Koła 27,5"
Zalety 27,5-Zoll-R kół są proste: Lepiej pokonują przeszkody i lepiej się prowadzą niż koła 26-Zoll-R, ale są bardziej zwrotne i zwinne niż koła 29-Zoll-R.
Cechy szczególne
Plus sizes (27,5+ and 29+)