Opis
Kona Dr Dew, niebieski (blue)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.
Dr Dew z pewnością przyciąga wzrok w masie rowerów miejskich. Dr Dew ma smukłą ramę Cromoly Butted w subtelnych, ale przyciągających wzrok kolorach. 12-Gang-Gruppenschaltung grupa osprzętu zmienia biegi bardzo płynnie i jest gotowa na wszystkie duże wzniesienia w mieście. Mocne hydrauliczne hamulce tarczowe kontrolują prędkość, a odporne na przebicia opony 650x47c chronią przed wybojami. Dr Dew to połączenie wydajności i stylu w doskonałym rowerze typu flatbar.
Wewnętrzna stawka podatkowa
Panewki łożysk są faktycznie wciśnięte w ramę i można je łatwo zdemontować. Wewnętrzny zestaw słuchawkowy zmniejsza również wysokość stosu, dzięki czemu wysokość wspornika kierownicy i kierownicy jest bardziej regulowana, a rowerzysta uzyskuje najlepsze możliwe dopasowanie.
Koła 650b-Laufr
Koła i opony 650b-Laufr mają podobną średnicę całkowitą do konwencjonalnych opon szutrowych lub podmiejskich 700c-Schotter, ale mają mniejszą średnicę obręczy i szerszą, wyższą oponę. Dodatkowa objętość powietrza w tej nowej generacji opon miejskich i do nawierzchni mieszanych oznacza, że można na nich komfortowo jeździć przy niższym ciśnieniu i nadal szybko toczyć się po różnych nawierzchniach. To najlepsze z obu światów.
Kona CrMo
Niewiele materiałów oferuje taką amortyzację, trwałość i płynność jazdy jak stal. Nigdy nie odeszli od oryginalnego materiału rowerowego i niestrudzenie pracowali nad dostosowaniem, udoskonaleniem i innowacjami ram Kona Cromoly, aby sprostać stale zmieniającym się potrzebom rowerzystów.
Obręcze kompatybilne z systemem bezdętkowym
Obręcze bezdętkowe umożliwiają stosowanie opon o wyższej odporności na przebicie, niższym ciśnieniu w oponach, co zapewnia lepszą przyczepność opon na szlaku, niższe opory toczenia i oszczędność masy w porównaniu z konwencjonalnymi systemami dętek i opon.