Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

Marin San Quentin 1, szary

ID: 1280811

MSRP 4.939,00 zł
3.699,00 zł
- 25 %
Z VAT dodatkowo Koszty wysyłki

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

  • Wybierz Rozmiar ramy
  • Wybierz Rozmiar ramy
    Oblicz rozmiar
    S | 38,5cm (27.5+") niedostępny online
    M | 43cm (27.5+") niedostępny online
    L | 47,5cm (27.5+") niedostępny online
    XL | 51,5cm (27.5+") niedostępny online
Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

Marin San Quentin 1, szary (gloss grey/black)

Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.

Developed in conjunction with freeride legend Matt Jones and taking its name from the most rough and tumble piece of Marin County,
the all-new San Quentin collection lives up to the notoriety of the namesake maximum security California State Prison. Blending the strength and style of our Alcatraz dirt jump frame with the natural trail savvy of the Nail Trail hardtail, the San Quentin family of aggressive trail hardtails is the perfect mash-up for the modern trail rider.

The San Quentin is for the agressive hardtail trail rider looking for a blend between singletrack capabilities and extended air time.

Series 2 and 3 aluminium frame
The San Quentin 1 features a Series 2 aluminum frame, with tapered head tubes, 3D forged drop outs, IS brake mounts, and semi-internal cable routing. The San Quentin 2 and 3 feature Series 3 aluminum frames, with more advanced tube forming, more complex dropouts, post mount disc tabs, full internal cable routing, and a boost 148mm thru-axle

Dirt Jump inspired frame design
Taking cues from the Alcatraz, the San Quentin line up provides all the benefits of the DJ style with massive stand over, slick frame tubes, and a sexy paint job.

Modern trail geometry
The slack head tube angle paired with a steep seat tube angle create a ride that will fly uphill with perfect front wheel precision but then descend like it’s on rails. The balanced rider position thanks to the steep seat tube puts your weight between the wheels for impressive climbing and handling on flats, while the slack front end and short rear center help to pull you through the rough descents and corners with an intuitive feel.

ISCG Tabs
All San Quentin models feature ISCG 05 tabs for chain retention when the terrain gets super nasty.

Pokaż wszystkie modele z tej serii Marin San Quentin

Cechy szczególne

Plus sizes (27,5+ and 29+)

Opony typu 'Plus'/'+' to poszerzone wersje typowych opon MTB o szerokości do 3,0", często osadzone na obręczach o szerokości do 40mm. Zalety: lepsza przyczepność, większy komfort i bezpieczeństwo na szlaku. Opony typu Plus mogą pochwalić się podobnymi właściwościami co opony w fatbikach, przy czym nie są aż tak duże. Wniosek: poszerzane opony Plus zapewniają lepszą przyczepność podczas jazdy na szlaku, są lżejsze niż opony w modelach fatbike, a jednocześnie umożliwiają jazdę przy bardzo niskim ciśnieniu powietrza.

W skrócie

Rozmiar koła
Rozmiar koła
27,5+ cale/-i
Waga (szacunkowa)
Waga (szacunkowa)
15,65 kg
Rodzaj hamulca
Rodzaj hamulca
hydrauliczny hamulec tarczowy
Skok zawieszenia (mm)
Skok zawieszenia (mm)
120

Sprzęt

Przeznaczenie
MTB dla początkujących/turystyczne, Kolarstwo All Mountain / Przełajowe, Enduro
Płeć
Mężczyźni, Kobiety
Główne informacje
Rozmiar koła:
27,5+ cale/-i
Łączna liczba biegów:
9
Rodzaj:
nie dotyczy
Zakres dostawy
włączając pedały:
Tak
Wymiary
Waga (szacunkowa):
15,65 kg
Rama
Model:
Hardtail
Rodzaj materiału:
Aluminium
Inne cechy:
Seria 2, rama z podwójnymi kolcami, 141 mm otwór wylotowy, Gwint 73 mm BB 
Widelec
Model:
widelec do zawieszania
Marka:
Suntour
Rodzaj:
XCM32, Boost 15 x 110 mm, Lock Out
Amortyzator
Skok zawieszenia (mm):
120
Przerzutki
Typ napędu:
System przerzutek
Ilość biegów:
9
Marka:
microSHIFT
Manetka
model:
MicroShift SL-M9195-R
Korba rowerowa
model:
Marin, zintegrowany stalowy pierścień łańcuchowy, Boost
Zębatka 1:
32 z.
Suport
model:
Uszczelnione łożysko kasety, Plac
Łańcuch
model:
KMC X9
Koła zębate
Liczba przełożeń Zębatka (zęby):
11-46 z.
model:
Sunrace
Hamulec przedni
Marka:
Tektro
Rodzaj:
M275
Rodzaj hamulca:
hydrauliczny hamulec tarczowy
Średnica tarczy:
180 mm
Hamulec tylny
Marka:
Tektro
Rodzaj:
M275
Rodzaj hamulca:
hydrauliczny hamulec tarczowy
Średnica tarczy:
160 mm
Klamka hamulcowa
model:
Tektro
Kierownica
Model:
Rise Bar
model:
Marin Mini-Riser, szerokość 780 mm, wznios 28 mm, 5º w górę, 9º w tył
Materiał:
Aluminium
Chwyty:
Marin MTN
Wspornik
Model:
A-Head
model:
Marin 3D, długość 45 mm
Materiał:
Aluminium
Stery
Łożyska sterowe:
Nr FSA. 57E, półuszczelnione łożyska nabojowe, 1 1/8" x 1 1/2"
Siodełko
Siodełko:
Marin Speed Concept
Sztyca
Model:
Jarzmo zintegrowane
Średnica:
30,90 mm
Rodzaj:
Marin
Piasta przednia
model:
Kuty stop, 110 x 15 mm, uszczelnione łożysko kasetowe, tarcza z ś6-Bolzen-Scheibe, 32H
Piasta tylna
model:
Kuty stop, czterokrotnie uszczelnione łożyska wkładu, Oś stopowa, 141 mm szerokości 6-cio bolcowa myjka, 32H, Shimano standardowy korpus wolnego koła
Obręcze
model:
Marin, dwuścienny stop, szerokość wewnętrzna 29 mm, przegub kołkowy, 32H, kompatybilny z bezdętkowymi
Materiał:
Aluminium
Model:
pusta komora
Rozmiar (w calach):
27,5 cale/-i
Szprychy
Szprychy:
14 g, czarna stal nierdzewna
Opona przednia
Rozmiar (w calach):
27.5
Szerokość:
2,60 cale/-i
model:
Vee Tire Co, Flow Snap, Związek MPC, Koralik druciany
Opona tylna
Rozmiar (w calach):
27.5
Szerokość:
2,60 cale/-i
model:
Vee Tire Co, Flow Snap, Związek MPC, Koralik druciany
Sprzęt
Pedały:
Nylonowe pedały platformowe
Rok modelowy
2022
Numer artykułu
1280811
EAN
0843346107589

Opinia klienta

3.0
6 Ocena (oceny)
1 Gwiazdka
2
2 Gwiazdki
0
3 Gwiazdki
2
4 Gwiazdki
0
5 Gwiazdki
2
Nie prowadzimy osobnej weryfikacji recenzji, aby sprawdzić, czy wyświetlane oceny rzeczywiście pochodzą od konsumentów. Wszyscy odwiedzający naszą witrynę mogą przesyłać opinie o naszych produktach. Dodawanie recenzji nie jest powiązane z kontem użytkownika lub podobnymi funkcjami. Wszystkie recenzje są sortowane przez automatyczny filtr słów w celu uniknięcia obraźliwego słownictwa, treści rasistowskich lub seksistowskich oraz recenzji zawierających hiperłącza. Ponadto ręcznie sprawdzamy przychodzące recenzje, aby sprawdzić zawartość oceny pod kątem sprzeczności i innych treści zewnętrznych
Wyczyść wszystkie filtry
Marin San Quentin 1, szary
Sivert
Bardzo szybko ulega zniszczeniu
Przetłumaczono z norweskiego Zobacz oryginalny tekst
Nie udało się po 2 dniach. Nie mogę znieść prawie niczego. Koło się porusza. Wydaje dźwięki podczas jazdy na rowerze.
03.06.2023
Marin San Quentin 1, szary
Sivert
Bardzo szybko ulega zniszczeniu
Przetłumaczono z norweskiego Zobacz oryginalny tekst
Rower zepsuł się po 2 dniach. Tylne koło zaczęło się poruszać. Problem znacznie spowalnia. Nudno jest wydawać dużo pieniędzy na rower, a potem nagle pojawiają się problemy. Kiedy przyspieszam, wydaje dziwne dźwięki.
07.05.2023
Marin San Quentin 1, niebieski
Adrian
Marin San Quentin 1
Przetłumaczono z niemieckiego Zobacz oryginalny tekst
Sam Velo jest dobry, ale musiałem ponownie wszystko dokręcić na Velo, bo bikester nie zrobił tego dobrze… szkoda
08.11.2022