Opis
Maxxis Ardent Race Opona zwijana 27.5x2.60" EXO TR, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Ardent Race wypełnia lukę pomiędzy Icon a Ardent, pomiędzy szybkimi oponami XC a oponami terenowymi. Jego wzór bieżnika jest średnio wysoki, środkowe kolce są wąskie, ale pozostawiają wystarczająco dużo wolnego miejsca na dobre samoczyszczenie i są fazowane w celu zmniejszenia oporów toczenia. Uchwyty boczne są ustawione pod kątem i odsunięte i zagryzają się w podłoże w krzywiznach. To sprawia, że Ardent Race jest odpowiednią oponą do wszechstronnego zastosowania i na trasach.
Exo Protection
Ten niezwykle odporny na przecięcia i ścieranie materiał chroni ścianki boczne różnych opon MTB. Jest bardzo ciasno tkana, lekka i bardzo elastyczna. Dzięki temu osiągi opon pozostają przekonująco dobre.
Podwójny związek
Dwie różne mieszanki gumowe są przetwarzane na pasek bieżnikowy. Układ mieszanek jest planowany w zależności od właściwości opon.
Tubeless-Ready
Opony bezdętkowe mają wiele zalet: Można jeździć z mniejszym ciśnieniem powietrza. Daje to lepszą trakcję i zmniejsza opory toczenia. A tam, gdzie nie ma węża, zmniejsza się również ryzyko awarii. Opony MAXXIS TR są lepiej przygotowane do montażu z uszczelnieniem niż inne opony "Tubeless Ready". Stopka naszych opon TR jest całkowicie pokryta warstwą gumy jak prawdziwa opona bezdętkowa UST. Oznacza to, że montaż bez rurki jest skuteczny dla wszystkich felg o standardowych wymiarach już podczas pierwszego napełniania i przy niewielkiej ilości płynu.
Szeroka ścieżka
Konstrukcja Wide Trail optymalizuje układ bieżnika i kształt opony na współczesnych, szerszych felgach. Tradycyjne opony są opracowywane dla wąskich felg i na szerokich felgach uzyskują zbyt kwadratowy kształt, a tym samym nie zapewniają najlepszych osiągów. Wszystkie opony Maxxis WT są zoptymalizowane dla felgi wewnętrznej o szerokości 35 mm, ale doskonale sprawdzają się na wszystkich felgach o wymiarze wewnętrznym pomiędzy 30 a 39 mm.