Opis
Maxxis DHR II Opona składana 29x2.40" WT DD TR 3C MaxxTerra, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Dzięki całkowicie nowemu wzorowi bieżnika, Minion DHR II jest idealną oponą do jazdy agresywnej grawitacji. Dzięki bocznym kolcom legendarnego DHF, które zostały nieznacznie poszerzone dla jeszcze lepszej przyczepności na zakrętach, ma on wyjątkową stabilność na zakrętach. Uchwyty środkowe mają fazowane knagi dla lepszego przyspieszenia. Nacięcia na knagach poprawiają przejście podczas skręcania w zakrętach. Niektóre środkowe kolce mają kształt wiosła, wbijają się w ziemię podczas ostrego hamowania i pomagają utrzymać rower pod kontrolą.
SZEROKA OSŁONA SZLAKU
Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ i kształt bieżnika opony na współczesnych, szerszych felgach. Tradycyjne opony są opracowywane dla wąskich felg i na szerokich felgach uzyskują zbyt kwadratowy kształt, a tym samym nie zapewniają najlepszych osiągów. Opony WT są zoptymalizowane do felg wewnętrznych o szerokości 35 mm, ale doskonale sprawdzają się na wszystkich felgach o wymiarze wewnętrznym pomiędzy 30 a 39 mm. Następujące szerokości opon MTB są dostępne w konstrukcji WT: 2.Opony o szerokości 40WT / 2,50WT / 2,60WT mają konstrukcję WT, ale nie mają oznaczenia WT na ścianie bocznej opony.
DOUBLE DOWN
Opony dwuwarstwowe są skonstruowane jak opony zjazdowe: dwie warstwy osnowy wzmocnione wkładką butylową w ścianie bocznej. Ale dzięki dwóm warstwom osnowy 120 TPI (zamiast 60TPI) i koralikowi aramidowemu są one znacznie lżejsze od opon zjazdowych, dużo bardziej stabilne i wytrzymałe niż nasze opony TR + EXO, a zatem idealne na twarde trasy Enduro.
3C MAXX TERRA
Odpowiednia mieszanka 3C dla opon Enduro i Freeride. Płynny bieg pod górę, jak również najlepsza przyczepność w dół zjazdu charakteryzują tę mieszankę, a także długą żywotność.
Cechy szczególne
Wide Trail Casing