Opis
Maxxis Dissector Opona składana 29x2.40" WT DD TR 3C MaxxGrip, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Troy Brosnan chciał stworzyć jednorożca z obręczy. Opona, która toczy się niewiarygodnie szybko, precyzyjnie pokonuje zakręty i w razie potrzeby dobrze zwalnia. Profil Rekon, Minion DHF i HighRoller II został wzięty za punkt wyjścia i zaprojektowany w ścisłej współpracy z Troją podczas sezonu Pucharu Świata 2018.
Wersja DH DISSECTOR doskonale nadaje się jako tylna opona, zarówno do wyścigów, jak i w parku rowerowym. Wersja trailowa ma również sens na przednim kole, jeśli chcesz mieć przednią oponę, która łatwo się toczy i ma dobrą przyczepność.
SZEROKA OSŁONA SZLAKU
Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ i kształt bieżnika opony na współczesnych, szerszych felgach. Tradycyjne opony są opracowywane dla wąskich felg i na szerokich felgach uzyskują zbyt kwadratowy kształt i dlatego nie mają najlepszych osiągów. Opony WT są zoptymalizowane do felg wewnętrznych o szerokości 35 mm, ale doskonale sprawdzają się na wszystkich felgach o wymiarze wewnętrznym pomiędzy 30 a 39 mm. Następujące szerokości opon MTB są dostępne w konstrukcji WT: 2.Opony o szerokości 40WT / 2,50WT / 2,60WT mają konstrukcję WT, ale nie mają oznaczenia WT na ścianie bocznej opony.
3C MAXX GRIP
Znana mieszanka 3C, której od lat zaufało wielu najlepszych zjazdowców, nazywa się obecnie 3C MaxxGrip. 3C MaxxGrip oferuje doskonałą przyczepność i amortyzację zapewniającą niezrównaną trakcję podczas zjazdu.
DOUBLE DOWN
Opony dwuwarstwowe są skonstruowane jak opony zjazdowe: dwie warstwy osnowy wzmocnione wkładką butylową w ścianie bocznej. Ale dzięki dwóm warstwom osnowy 120 TPI (zamiast 60TPI) i koralikowi aramidowemu są one znacznie lżejsze od opon zjazdowych, dużo bardziej stabilne i wytrzymałe niż nasze opony TR + EXO, a zatem idealne na twarde trasy Enduro.
Cechy szczególne
Wide Trail Casing