Opis
Maxxis High Roller II Opona zwijana 27.5x2.50" DD TR 3C MaxxTerra, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
HighRoller II - konsekwentny dalszy rozwój prawdopodobnie najbardziej znanej i najbardziej udanej opony MTB ostatniej dekady. Bardziej nowoczesny i agresywny - to jest HighRoller II. Otwarty wzór bieżnika zagłębia się w podłoże, ale opór toczenia jest mniejszy. Samooczyszczanie się jest jeszcze lepsze. Dokładna regulacja położenia końcówek skutkuje bardzo przewidywalną obsługą z płynnymi przejściami przy skręcaniu w zakręty, a jednocześnie ogromną przyczepnością. Trakcja podczas hamowania, zarówno na prostych, jak i na zakrętach, również korzysta z nowej konstrukcji. Doskonały wybór na trudny technicznie teren.
3C MaxxTerra
Wersja freeride'owa opon 3C. Znacznie większa przyczepność i trakcja dzięki bardziej miękkim mieszankom, z dopuszczalnym oporem toczenia, dzięki czemu można również jeździć pod górę przed wielkim zjazdem, długa żywotność.
Podwójny puch
Opony dwuwarstwowe są skonstruowane jak opony zjazdowe: dwie warstwy osnowy wzmocnione wkładką butylową w ścianie bocznej. Jednak dzięki dwóm warstwom osnowy 120 TPI (zamiast 60TPI) i aramidowemu koralikowi są one znacznie lżejsze od opon zjazdowych, znacznie bardziej stabilne i wytrzymałe niż opony TR + EXO, a tym samym idealne na twarde trasy Enduro.
Tubeless-Ready
Opony bezdętkowe mają wiele zalet: można jeździć z niższym ciśnieniem powietrza i dzięki temu mieć lepszą trakcję, opory toczenia są niższe niż w przypadku opon bezdętkowych, a tam, gdzie nie ma dętki, zmniejsza się również ryzyko przebicia. Opony Maxxis TR są lepiej przygotowane do montażu z uszczelnieniem niż inne gotowe opony bezdętkowe, ponieważ stopka jest całkowicie pokryta warstwą gumy, tak jak prawdziwa opona bezdętkowa UST. Oznacza to, że montaż bez rurki jest udany przy pierwszym napełnieniu i przy niewielkiej ilości płynu na wszystkich obręczach, które są zgodne ze standardowymi wymiarami.
Szeroka ścieżka
Konstrukcja Wide Trail optymalizuje układ bieżnika i kształt opony na współczesnych, szerszych felgach. Tradycyjne opony są opracowywane dla wąskich felg i na szerokich felgach uzyskują zbyt kwadratowy kształt, a tym samym nie zapewniają najlepszych osiągów. Wszystkie opony Maxxis WT są zoptymalizowane dla felgi wewnętrznej o szerokości 35 mm, ale doskonale sprawdzają się na wszystkich felgach o wymiarze wewnętrznym pomiędzy 30 a 39 mm.