Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Maxxis High Roller II Opona zwijana 29x2.50" DD TR 3C MaxxTerra, czarny

ID: 946995

399,99 zł
Z VAT dodatkowo Koszty wysyłki
2 produkt dostępny online Dostawa w ciągu 6-8 dni roboczych
  • 64-622 | 29x2,50"
  • Wybierz Szerokość koła
    64-622 | 29x2,50"
    399,99 zł
    Tylko 2 produktów w magazynie.
Artykuł został dodany do koszyka

Twój produkt nie jest obecnie dostępny w żądanej ilości, sprawdź swój koszyk.

zapytaj o produkt

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

Maxxis High Roller II Opona zwijana 29x2.50" DD TR 3C MaxxTerra, czarny (black)

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

HighRoller II - konsekwentny dalszy rozwój prawdopodobnie najbardziej znanej i najbardziej udanej opony MTB ostatniej dekady. Bardziej nowoczesny i agresywny - to jest HighRoller II. Otwarty wzór bieżnika zagłębia się w podłoże, ale opór toczenia jest mniejszy. Samooczyszczanie się jest jeszcze lepsze. Dokładna regulacja położenia końcówek skutkuje bardzo przewidywalną obsługą z płynnymi przejściami przy skręcaniu w zakręty, a jednocześnie ogromną przyczepnością. Trakcja podczas hamowania, zarówno na prostych, jak i na zakrętach, również korzysta z nowej konstrukcji. Doskonały wybór na trudny technicznie teren.

3C MaxxTerra
Wersja freeride'owa opon 3C. Znacznie większa przyczepność i trakcja dzięki bardziej miękkim mieszankom, z dopuszczalnym oporem toczenia, dzięki czemu można również jeździć pod górę przed wielkim zjazdem, długa żywotność.

Podwójny puch
Opony dwuwarstwowe są skonstruowane jak opony zjazdowe: dwie warstwy osnowy wzmocnione wkładką butylową w ścianie bocznej. Jednak dzięki dwóm warstwom osnowy 120 TPI (zamiast 60TPI) i aramidowemu koralikowi są one znacznie lżejsze od opon zjazdowych, znacznie bardziej stabilne i wytrzymałe niż opony TR + EXO, a tym samym idealne na twarde trasy Enduro.

Tubeless-Ready 
Opony bezdętkowe mają wiele zalet: można jeździć z niższym ciśnieniem powietrza i dzięki temu mieć lepszą trakcję, opory toczenia są niższe niż w przypadku opon bezdętkowych, a tam, gdzie nie ma dętki, zmniejsza się również ryzyko przebicia. Opony Maxxis TR są lepiej przygotowane do montażu z uszczelnieniem niż inne gotowe opony bezdętkowe, ponieważ stopka jest całkowicie pokryta warstwą gumy, tak jak prawdziwa opona bezdętkowa UST. Oznacza to, że montaż bez rurki jest udany przy pierwszym napełnieniu i przy niewielkiej ilości płynu na wszystkich obręczach, które są zgodne ze standardowymi wymiarami.

Szeroka ścieżka
Konstrukcja Wide Trail optymalizuje układ bieżnika i kształt opony na współczesnych, szerszych felgach. Tradycyjne opony są opracowywane dla wąskich felg i na szerokich felgach uzyskują zbyt kwadratowy kształt i dlatego nie mają najlepszych osiągów. Wszystkie opony Maxxis WT są zoptymalizowane dla felgi wewnętrznej o szerokości 35 mm, ale doskonale sprawdzają się na wszystkich felgach o wymiarze wewnętrznym pomiędzy 30 a 39 mm.

Pokaż wszystkie modele z tej serii Maxxis High Roller

Cechy szczególne

Wide Trail Casing

The Wide Trail (WT) construction optimises the tread layout and tyre shape on today's modern wider rims. Traditional tyres are designed for narrow rims and get too square a shape on wide rims, resulting in less than optimal performance. WT tyres are optimised for an inner rim width of 35 mm, but work excellently on all rims with an inner dimension between 30 and 39 mm. The following MTB tyre widths are available in WT construction: 2.40WT / 2.50WT / 2.60WT wide tyres generally have a WT construction, but no WT marking on the tyre sidewall.

W skrócie

Waga
Waga
1 165,00 g
Rozmiar koła
Rozmiar koła
29 cale/-i
Kompatybilność z rowerami elektrycznymi
Kompatybilność z rowerami elektrycznymi
bez rekomendacji producenta
Właściwości
Właściwości
Szeroki szlak Carcass, Tubeless-Ready
Rozmiar opon (średnica x szerokość):
Rozmiar opon (średnica x szerokość):
29 x 2.50

Sprzęt

Przeznaczenie
Downhill/Freeride
Główne informacje
Rozmiar koła:
29 cale/-i
Zakres dostawy (ilość):
pojedyncza
Wymiary
Waga:
1 165,00 g
Kompatybilność
Kompatybilność z rowerami elektrycznymi:
bez rekomendacji producenta
Opony
Rozmiar opon (średnica x szerokość)::
29 x 2.50
Rozmiar opon ETRTO (szerokość x średnica):
63 - 622
Model:
opony zwijane
Ciśnienie w barach:
2-3.4
Wykonanie:
Tubeless Ready, Podwójny puch
Mieszanka gum:
3C MaxxTerra
Wysokość bieżnika:
120 TPI
Funkcje
Właściwości:
Szeroki szlak Carcass, Tubeless-Ready
Rok modelowy
2024
Numer artykułu
946995
Numer artykułu producenta
968031-1184
EAN
4717784033167

Opinia klienta

5.0
1 Ocena (oceny)
1 Gwiazdka
0
2 Gwiazdki
0
3 Gwiazdki
0
4 Gwiazdki
0
5 Gwiazdki
1
Nie prowadzimy osobnej weryfikacji recenzji, aby sprawdzić, czy wyświetlane oceny rzeczywiście pochodzą od konsumentów. Wszyscy odwiedzający naszą witrynę mogą przesyłać opinie o naszych produktach. Dodawanie recenzji nie jest powiązane z kontem użytkownika lub podobnymi funkcjami. Wszystkie recenzje są sortowane przez automatyczny filtr słów w celu uniknięcia obraźliwego słownictwa, treści rasistowskich lub seksistowskich oraz recenzji zawierających hiperłącza. Ponadto ręcznie sprawdzamy przychodzące recenzje, aby sprawdzić zawartość oceny pod kątem sprzeczności i innych treści zewnętrznych
Wyczyść wszystkie filtry
Maxxis High Roller II Opona zwijana 29x2.50" DD TR 3C MaxxTerra, czarny
Emil
Super przyczepność, świetna amortyzacja
Przetłumaczono z niemieckiego Zobacz oryginalny tekst
Jedna z najlepszych opon, jakie kiedykolwiek jadłem. Pomimo niskiego ciśnienia 1,5 bar boczna flanka nie przewraca się na zakrętach i na ostrych zakrętach. Opony wymagają stosunkowo silnego przechyłu, aby zapewnić optymalną przyczepność na zakręcie. WT idzie świetnie z moim e-rowerem Turbo Levo
21.11.2019