Opis
Maxxis Minion DHF Opona zwijana 27.5x2.60" EXO+ TR 3C MaxxTerra, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Prawdopodobnie najbardziej przejezdna i w ostatnich latach najbardziej udana opona zjazdowa na świecie. Minion DHF łączy w sobie sprawdzone elementy, takie jak knagi z ukosem, zapewniające niski opór toczenia i płynny bieg, z knagami z podłużnymi szczelinami, zapewniającymi bardziej chwytliwe krawędzie. Zapewnia to doskonałą stabilność w linii prostej i precyzyjne pokonywanie zakrętów. Jest to punkt odniesienia dla szybkich torów, od łatwego freeride'u do twardego zjazdu.
Ochrona Exo+
Nowa konstrukcja EXO+ łączy w sobie dwa najlepsze materiały chroniące przed przebiciem: SilkShield i EXO.
Warstwa SilkShield otacza całą oponę od stopki do stopki, warstwa EXO jest montowana na ścianach bocznych. Opony z ochroną EXO+ są przeznaczone do agresywnej jazdy po szlakach i wyścigów enduro, a w szczególności do wyższych momentów obrotowych i masy E-MTB.
3C MaxxTerra
Wersja freeride'owa opon 3C. Znacznie większa przyczepność i trakcja dzięki bardziej miękkim mieszankom, z dopuszczalnym oporem toczenia, dzięki czemu można również jeździć pod górę przed wielkim zjazdem, długa żywotność.
Tubeless-Ready
Opony bezdętkowe mają wiele zalet: Można jeździć z mniejszym ciśnieniem powietrza. Daje to lepszą trakcję i zmniejsza opory toczenia. A tam, gdzie nie ma węża, zmniejsza się również ryzyko awarii. Opony MAXXIS TR są lepiej przygotowane do montażu z uszczelnieniem niż inne opony "Tubeless Ready". Stopka naszych opon TR jest całkowicie pokryta warstwą gumy jak prawdziwa opona bezdętkowa UST. Oznacza to, że montaż bez rurki jest skuteczny dla wszystkich felg o standardowych wymiarach już podczas pierwszego napełniania i przy niewielkiej ilości płynu.
Szeroka ścieżka
Konstrukcja Wide Trail optymalizuje układ bieżnika i kształt opony na współczesnych, szerszych felgach. Tradycyjne opony są opracowywane dla wąskich felg i na szerokich felgach uzyskują zbyt kwadratowy kształt i dlatego nie mają najlepszych osiągów. Wszystkie opony Maxxis WT są zoptymalizowane dla felgi wewnętrznej o szerokości 35 mm, ale doskonale sprawdzają się na wszystkich felgach o wymiarze wewnętrznym pomiędzy 30 a 39 mm.