Opis
Maxxis Minion DHR II Opona zwijana 29x2.40" DH TR 3C MaxxGrip, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Dzięki całkowicie nowemu wzorowi bieżnika, Minion DHR II jest idealną oponą do jazdy agresywnej grawitacji. Dzięki bocznym kolcom legendarnego DHF, które zostały nieznacznie poszerzone dla jeszcze lepszej przyczepności na zakrętach, ma on wyjątkową stabilność na zakrętach. Uchwyty środkowe mają fazowane knagi dla lepszego przyspieszenia. Nacięcia na knagach poprawiają przejście podczas skręcania w zakrętach. Niektóre środkowe kolce mają kształt wiosła, wbijają się w ziemię podczas ostrego hamowania i pomagają utrzymać rower pod kontrolą.
3C MaxxGrip
Znana mieszanka 3C, której od lat zaufało wielu najlepszych zjazdowców, nazywa się obecnie 3C MaxxGrip. 3C MaxxGrip oferuje doskonałą przyczepność i amortyzację zapewniającą niezrównaną trakcję podczas zjazdu.
Tubeless-Ready
Opony bezdętkowe mają wiele zalet: Można jeździć z mniejszym ciśnieniem powietrza. Daje to lepszą trakcję i zmniejsza opory toczenia. A tam, gdzie nie ma węża, zmniejsza się również ryzyko awarii. Opony MAXXIS TR są lepiej przygotowane do montażu z uszczelnieniem niż inne opony "Tubeless Ready". Stopka opony TR jest całkowicie pokryta warstwą gumy jak prawdziwa opona bezdętkowa UST. Oznacza to, że montaż bez rurki jest skuteczny dla wszystkich felg o standardowych wymiarach już podczas pierwszego napełniania i przy niewielkiej ilości płynu.
Szeroka ścieżka
Konstrukcja Wide Trail optymalizuje układ bieżnika i kształt opony na współczesnych, szerszych felgach. Tradycyjne opony są opracowywane dla wąskich felg i na szerokich felgach uzyskują zbyt kwadratowy kształt, a tym samym nie zapewniają najlepszych osiągów. Wszystkie opony Maxxis WT są zoptymalizowane dla felgi wewnętrznej o szerokości 35 mm, ale doskonale sprawdzają się na wszystkich felgach o wymiarze wewnętrznym pomiędzy 30 a 39 mm.
Cechy szczególne
Wide Trail Casing