Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

Orbea Alma H30, pomarańczowy/brązowy

ID: 1984939

MSRP 6.239,00 zł
4.599,00 zł
- 26 %
Z VAT dodatkowo Koszty wysyłki

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

  • Wybierz Rozmiar ramy
  • Wybierz Rozmiar ramy
    Oblicz rozmiar
    S | 40cm (29") niedostępny online
    M | 44,5cm (29") niedostępny online
    L | 48,3cm (29") niedostępny online
    XL | 53,3cm (29") niedostępny online
Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

Orbea Alma H30, pomarańczowy/brązowy (taupe brown/mango)

Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.

Posunąć się za daleko
Korzyści z osiągów można znaleźć wszędzie, małe ulepszenia dla dużych motocykli i tak, odrobina bycia lepszym jest również tego częścią. Ale jak daleko jest za daleko? Cele Orbei, jej konkurenci i jej kreatywne podejście raz po raz prowadzą ją do zwycięstwa. A kiedy już wiesz, jak słodko smakuje sukces, zawsze chcesz więcej. Ma obsesję na punkcie bycia najlepszym. Można to poczuć w sercu, w płucach, w nogach - i można to rozpoznać po naszych kołach. Mogą osiągnąć swoje wielkie cele tylko wtedy, gdy będą doskonalić najmniejsze szczegóły i wykraczać poza granice tego, co wydaje się wykonalne.

Struktura dynamiczna
Większość sił skręcających i obciążeń bocznych jest pochłaniana przez dolną część ramy. Rura czołowa, rura dolna i tylne widełki wytrzymują obciążenia i skutecznie przenoszą moc na tylne koło. Im bardziej odporna na skręcanie jest rama, tym więcej mocy jest przenoszone z nóg bezpośrednio na podłoże i tym bardziej natychmiastowy jest transfer mocy.

Komfort
Na przykład, nowa Alma ma cieńsze wsporniki siodełka. Dzięki zredukowanemu przekrojowi i średnicy zapewniają one zgrabne podparcie rury podsiodłowej. Z drugiej strony górna rura jest szczególnie wytrzymała z przodu rury czołowej, aby zwiększyć sztywność skrętną. Jednak w kierunku tyłu górna rura szybko się zwęża, aby zaoszczędzić materiał, a tym samym wagę.
Właściwości tłumiące uzyskane dzięki układowi włókien węglowych oraz wąska konstrukcja górnej rury i wsporników siodełka zapewniają Almie dynamiczną, ale płynną jazdę, pozwalając rowerowi ślizgać się po nierównych powierzchniach. Efekt jest subtelny, ale zauważalny. Pod koniec trudnego wyścigu to właśnie tego rodzaju szczegóły mogą stanowić różnicę między miejscem na podium a nagrodą pocieszenia.

Geometria Orbea World Cup
Lata rozwoju najwyższej klasy rowerów przełajowych doprowadziły do uzyskania geometrii Alma z Pucharu Świata. Pozycja jazdy jest agresywna, szybka, a jednocześnie wygodna. W porównaniu do geometrii trailowej, która poświęca nieco precyzji na rzecz wytrzymałości, geometria cross-country została zaprojektowana z myślą o precyzyjnym stylu jazdy i maksymalnym transferze mocy.

Kokpit OC
Dzięki unikalnej konstrukcji głowicy kierownicy OC, podkładki dystansowej i wspornika kierownicy, rodzina rowerów przełajowych Orbea zyskała zupełnie nowy, zintegrowany wygląd. Obejmuje to również opcjonalny uchwyt na komputer rowerowy, który jest kompatybilny ze wszystkimi popularnymi markami za pomocą adaptera. Współdziałanie komponentów OC dopełnia high-endowy charakter nowoczesnych rowerów przełajowych.

Blokada
Zestaw Acros Blocklock 164º ogranicza ugięcie kierownicy, a tym samym zapobiega uszkodzeniom ramy. W ścisłej współpracy z Acros udało im się zminimalizować całkowitą wysokość i zintegrować system z kokpitem karbonowego Almasa w najlepszy możliwy sposób.

Szczegóły

Pokaż wszystkie modele z tej serii ORBEA Alma

W skrócie

Rozmiar koła
Rozmiar koła
29 cale/-i
Waga (szacunkowa)
Waga (szacunkowa)
13,00 kg
Rodzaj hamulca
Rodzaj hamulca
hydrauliczny hamulec tarczowy
Skok zawieszenia (mm)
Skok zawieszenia (mm)
100

Sprzęt

Przeznaczenie
Maraton / XC
Płeć
Mężczyźni, Kobiety
Główne informacje
Rozmiar koła:
29 cale/-i
Łączna liczba biegów:
12
Rodzaj:
nie dotyczy
Zakres dostawy
włączając pedały:
Nie
Wymiary
Waga (szacunkowa):
13,00 kg
Rama
Model:
Hardtail
Rodzaj materiału:
Aluminium
Inne cechy:
Orbea Alma Hydro Alloy, Boost 12x148, BSA BB, wewnętrzne prowadzenie kabli
Widelec
Model:
widelec do zawieszania
Marka:
Suntour
Rodzaj:
RAIDON 32 RLR Boost
Amortyzator
Skok zawieszenia (mm):
100
Przerzutki
Typ napędu:
System przerzutek
Ilość biegów:
12
Marka:
Shimano
Rodzaj:
Deore Shadow Plus
Manetka
model:
Shimano Deore M6100
Korba rowerowa
model:
OC1, aluminium
Zębatka 1:
32 z.
Łańcuch
model:
KMC X12
Koła zębate
Liczba przełożeń Zębatka (zęby):
11-51 z.
model:
Sun Race
Hamulec przedni
Marka:
Shimano
Rodzaj:
MT201
Rodzaj hamulca:
hydrauliczny hamulec tarczowy
Hamulec tylny
Marka:
Shimano
Rodzaj:
MT201
Rodzaj hamulca:
hydrauliczny hamulec tarczowy
Klamka hamulcowa
model:
Shimano
Kierownica
Model:
Flat Bar
model:
OC1, 31,8 mm, 740 mm
Materiał:
Aluminium
Wspornik
Model:
A-Head
model:
OC1, 31,8 mm, 7º
Materiał:
Aluminium
Stery
Łożyska sterowe:
FSA 1-1/8 - 1-1/2" zintegrowany
Siodełko
Siodełko:
Selle Royal 2058 DRN
Sztyca
Model:
Jarzmo zintegrowane
Średnica:
27,20 mm
Rodzaj:
OC1, 0mm Offset
Materiał:
Aluminium
Koła
model:
Mach1 Klixx 23c Tubeless Ready, 15x110 mm / 12x148 mm
Opona przednia
Rozmiar (w calach):
29
Szerokość:
2,20 cale/-i
model:
Maxxis Ikon, 60 TPI, Dual
Opona tylna
Rozmiar (w calach):
29
Szerokość:
2,20 cale/-i
model:
Maxxis Ikon, 60 TPI, Dual
Rok modelowy
2023
Numer artykułu
1984939
EAN
8434446276439

Opinia klienta

Podziel się swoją opinią. Dodaj pierwszą ocenę tego produktu