Opis
Pirelli Cinturato Velo Opona zwijana 700x35C TLR, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Doświadczenie Pirelli i właściwości SmartNET Silica łączą w sobie komfort jazdy bezdętkowej i trwałość technologii Armor Tech, tworząc unikalne DNA opon, które jest idealne w długich podróżach i w najróżniejszych warunkach terenowych.
Wzór i mieszanka bieżnika
Dzięki innowacyjnej mieszance krzemionkowej SmartNET oraz technologiom ICS i FDG, Cinturato gwarantuje niezrównane wrażenia z jazdy. Nanocząsteczki o wydłużonym kształcie tworzą w gumie stabilną sieć, która zwiększa naturalne chemiczne powinowactwo krzemionki do wody. W ten sposób pokonuje się typowy dla konwencjonalnych mieszanek gumowych kompromis. Pozwala to na utrzymanie w równym stopniu niskich oporów toczenia, trwałości i odporności na przebicie.
Breaker
Opasanie z włókna aramidowego jest umieszczone bezpośrednio pod bieżnikiem, aby chronić oponę przed ciałami obcymi, które mogą powodować przebicia. Aramid jest włóknem o wysokiej odporności na przecięcia i ścieranie: Lekka waga i elastyczność zapewniają niskie opory toczenia i wysokie osiągi ogólne opony.
Od koralika do koralika
Opasanie nylonowe o dużej gęstości rozciąga się na całej szerokości osnowy i pod bieżnikiem z warstwą chroniącą przed przebiciem: chroni ono również oponę przed przecięciem we wszystkich obszarach i zapewnia wsparcie podczas jazdy przy niskim ciśnieniu powietrza. Nylon jest włóknem o wysokiej wytrzymałości na cięcie, ścieranie i rozciąganie. Jego niewielka waga i duża gęstość sprawiają, że opona jest szczelna, gdy jest używana w połączeniu z płynem uszczelniającym w konfiguracji gotowej do pracy bezdętkowej.
Profil koralikowy TLR
Specjalny profil koralikowy został opracowany w celu optymalnego połączenia i przytrzymania obręczy Tubeless Ready, jak również specjalny materiał i konstrukcja, które umożliwiają łatwy montaż z rurkami bez uszczerbku dla uszczelnienia i bezpieczeństwa w konfiguracji bez rurki z płynem uszczelniającym.
Konstrukcja
Bieżnik, zbudowany na karkasu 60 tpi, posiada technologię Pirelli Functional Groove Design i Ideal Contour Shaping: Osnowa tekstylna jest zaprojektowana tak, aby zapewnić optymalną łatę styku przez cały czas, podczas gdy różne promienie krzywizny między bieżnikiem a bokami umożliwiają kontrolowane odkształcanie się opony przy różnych prędkościach i pod różnymi kątami nachylenia. Ponadto konstrukcja rowków bieżnika, zaczerpnięta z naszego doświadczenia w konstrukcji opon motocyklowych, zapewnia optymalne odprowadzanie wody pod różnymi kątami i przy różnych obciążeniach mocy, przy jednoczesnym zachowaniu niskiego poziomu hałasu i krótkich czasów nagrzewania, co zapewnia natychmiastową maksymalną przyczepność.