Opis
SCHWALBE Hans Dampf Super Gravity Evolution Opona składana 26x2.35" TLE E-25 Addix Soft, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Nowy Hans Dampf ma wszystko, co zwiększa radość z jazdy w E-Enduro. Szerokość do 2.80, osnowy Super Gravity, wersje Apex i oczywiście mieszanki Addix. Zapewnia płynną jazdę i maksymalną ochronę przed przebiciem na wymagających trasach podjazdowych i zjazdowych. Podsumowując, Hans Dampf jest znacznie bardziej agresywny, a mimo to pozostaje łagodny na granicy możliwości i daje optymalny feedback z ziemi.
Super Gravity
Super Gravity to przede wszystkim nowa konstrukcja tuszy. Zasada ta jest znana z opon motocyklowych. Schwalbe rozwinęło najlepsze z nich dla MTB. W Super Gravity ściany boczne są wykonane z czterowarstwowego materiału osnowy, ale pod bieżnikiem jest on tylko dwuwarstwowy (w klasycznej konstrukcji opony zjazdowej pod bieżnikiem jest sześć warstw). Dodaje to niepotrzebnej wagi i niestety sprawia, że bieżnik jest sztywny i twardy).
Ściany boczne opony są bardziej stabilne. Bieżnik jest bardziej elastyczny. Opona jest lżejsza. Lub w zdaniu: Stabilność podczas zjazdu przy wadze Enduro!
Linia Evolution
Opony Evo oferują unikalne połączenie niskiej wagi, doskonałych właściwości jezdnych i najwyższej ochrony przed przebiciem.
SnakeSkin
Jeden z najbardziej efektywnych wynalazków Schwalbe dla kolarstwa górskiego. Dzięki tkaninie SnakeSkin opona staje się cięższa tylko o ok. 40-50 g. Oznacza to, że jest ona optymalnie chroniona przed kontaktem z kamieniami o ostrych krawędziach, które szybko rozcinają ścianę boczną lekkich opon zawodniczych. SnakeSkin - najlepszy wybór w trudnym terenie!
Addix Soft
Jest związkiem łączącym wiele dziedzin. Należą do świata enduro i downhill oraz w równym stopniu do wymagającej jazdy all-mountain i trail.
Tubeless Easy
Nowy standard dla wszystkich opon Evolution MTB. Nowy monofilamentowy splot boczny trzykrotnie przewyższa poprzedni splot SnakeSkin: Jeszcze większa odporność na przecięcia, wyższa odporność na przebicie, a przede wszystkim: sprawia, że konwersja bezdętkowa jest niezwykle łatwa i bezpieczna!