Opis
SCHWALBE Johnny Watts Opona składana 27,5x2,80" Performance Addix
SCHWALBE Johnny Watts - Doskonały wybór dla rowerów typu SUV. Johnny Watts łączy płynną jazdę na twardych nawierzchniach z długą trwałością i ochroną przed przebiciem jak żaden inny bieżnik. W terenie przekazuje dużo bezpieczeństwa, na ścieżkach rowerowych toczy się cicho jak szept. Wszechstronny bieżnik pozwala na szerokie zastosowanie od asfaltu do off-roadu.Bloki o dużych powierzchniach styku zapewniają doskonałe, nisko wibracyjne właściwości toczenia i wysoką trwałość. Ponadto Johnny Walls oferuje równe, dobroduszne zachowanie na zakrętach, zwłaszcza na twardych nawierzchniach.
Technologia ADDIX
ADDIX jest produkowany w zupełnie nowym mieszalniku przy użyciu nowo zaprojektowanego procesu. W swojej fabryce posiadają obecnie kompletny sprzęt, za pomocą którego realizują najnowocześniejszy i najbardziej precyzyjny proces mieszania w branży opon rowerowych. Ponieważ można zmieniać wszystkie parametry w nieskończoność, otwierają się zupełnie nowe wymiary. To właśnie ta wysokiej klasy technologia mieszania, kontrolowana przez precyzyjne specyfikacje, umożliwia całkowicie nowe właściwości mieszanki - ADDIX osiąga nowy poziom wydajności i jakości.
Linia wydajności
Doskonała jakość do intensywnego użytkowania. Tutaj dostajesz najwięcej opon za pieniądze.
SnakeSkin
Jeden z najskuteczniejszych wynalazków, jakie Schwalbe stworzyło dla rowerów. Tylko ok. Tkanina SnakeSkin dodaje 40-50 g do wagi opony. Oznacza to, że jest ona optymalnie chroniona przed kontaktem z ostrymi krawędziami, które mogą szybko rozciąć ścianę boczną lekkich opon zawodniczych.
GreenGuard
3mm wysoko elastyczna specjalna guma, częściowo z recyklingu. Bardzo elastyczna guma na karkasie 67 EPI stosowana jest w klasycznym Maratonie, modelach Energizer i wielu innych oponach turystycznych.
DoubleDefense
Kombinowana ochrona przed przebiciem w trzech różnych wersjach: W wersji Race chroni SnakeSkin (dookoła) i dodatkowy RaceGuard (pod bieżnikiem). Opony turystyczne mają SnakeSkin na ścianach bocznych i V-Guard o wysokiej gęstości pod bieżnikiem. "Plus" opony łączy natomiast warstwa GreenGuard pod bieżnikiem i SnakeSkin na ścianach bocznych.