Opis
Shimano Deore XT FH-M8110 Piasta tylna 12-rz. Oś przelotowa E-Thru CL, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Piasta kasetowa Shimano Deore XT jest kompatybilna z 12-biegowymi kasetami z przekładnią Micro Spline i wyposażona w technologię Scylence zapewniającą większą sztywność i cichszą pracę.
Pokaż wszystkie modele z tej serii Shimano Deore XT (MTB)
W skrócie
Sprzęt
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Przeznaczenie
Maraton/Cross Country , All Mountain/Enduro, Tour / Cross Country, Maraton / XC, Kolarstwo All Mountain / Przełajowe, Enduro
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Główne informacje
Przeznaczenie:
MTB
Typ:
Piasta kasetowa
Model:
koło tylne
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Kompatybilność
Kombatybilność kasety:
12-rzędowa
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Piasta tylna
Kompatybilność z przerzutkami:
kaseta
Rodzaj kół zębatych:
Shimano Micro Spline 12s MTB
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Piasta
Łożysko:
łożyska przemysłowe
Średnica osi:
12 mm
Szerokość instalacji:
142 mm
Rodzaj hamulców:
hamulec tarczowy Center Lock
Oś:
oś wtykowa
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Wymiary
Średnica otworów (mm):
61
Średnica kołnierzy (mm):
69,8
Rozstaw kołnierzy (mm):
55,17
Waga:
307,00 g
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Rok modelowy
2023
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Numer artykułu
992792
EAN
4550170444044
Opinia klienta
Andreas
centrum
Przetłumaczono z niemieckiego
Zobacz oryginalny tekst
Po 4000 kilometrów z w większości tylko drogami, a nie ekstremalnymi, uszkodzona piasta ????
07.06.2022
Max
Niedojrzały
Przetłumaczono z niemieckiego
Zobacz oryginalny tekst
Piasta wytrzymywała ok. 2500 km, po czym wewnętrzne elementy zostały zeszlifowane na drobny proszek aluminiowy, dzięki czemu wolnobieg nie był już zablokowany, a rower był nieprzejezdny.
Mechanicy Shimano potwierdzili mi, że będą problemy z nowym wolnobiegiem i że często nie będzie on w stanie wytrzymać naprężeń i obciążeń związanych z działaniem Ebike. Zalecono piasty 11-biegowe, które są bardziej stabilne.
Bardzo podobne wolnobiegi Sylence z 12-biegowych piast XTR miały te same problemy. Szkoda, system jest ciekawy, ale niestety jeszcze nie do końca rozwinięty. Uważam za niewłaściwe, aby firma Shimano wprowadzała na rynek niedojrzałe produkty i nadużywała klientów jako testerów produktów!
19.09.2021
fjavica
Doskonała tuleja
Przetłumaczono z hiszpańskiego
Zobacz oryginalny tekst
To doskonały kawałek inżynierii.
Bardzo dobra wydajność.
28.02.2020