Opis
Shimano Dura-Ace WH-R9270-C50-TU Zestaw kół CL E-Thru TL 12-biegowa 12x100/142mm
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Od najlepszych zawodowców oczekuje się, że w większości dni wyścigowych będą jeździć na kołach dętkowych DURA-ACE C50. Dzięki doskonałej równowadze pomiędzy lekkością materiałów a wydajnością aerodynamiczną, obręcz 50 mm i nowa konstrukcja piasty są zawsze dobrym wyborem.
Nowe koło dętkowe DURA-ACE C50 posiada właściwości aerodynamiczne koła o wyższym profilu obręczy, ale ma wagę koła płaskiego. Innymi słowy, C50 oferuje optymalnie zrównoważoną wydajność, zarówno dla profesjonalnych kolarzy w peletonie, jak i na weekendową wycieczkę z przyjaciółmi.
ZAMEK CENTRALNY
System CENTER LOCK tarczy hamulcowej z profilem wielozębnym i pierścieniem zabezpieczającym ułatwia montaż. Taki system mocowania za pomocą pierścienia mocującego umożliwia szybki montaż i demontaż tarczy hamulcowej, a tym samym oszczędność kosztów serwisowych. Ponadto pewne osadzenie na profilu wielozębnym zapewnia większą precyzję i wytrzymałość, zwiększając skuteczność hamulca.
D2
Na charakterystykę aerodynamiczną ma wpływ kierunek wiatru. Opracowując obręcz D, inżynierowie SHIMANO wzięli pod uwagę zarówno wiatr czołowy jak i boczny, aby osiągnąć optymalne osiągi w rzeczywistych warunkach jazdy. Szeroko zakrojone testy prototypów w tunelu aerodynamicznym i na drodze dowiodły, że szeroki kształt obręczy z głębokim łożem opony sprawdza się najlepiej w wielu różnych warunkach. Przy kątach odchylenia od 0 do 15 stopni, profil obręczy SHIMANO D redukuje opór powietrza lepiej niż inne obręcze aero. Taka konstrukcja obręczy zwiększa również sztywność boczną koła i zapewnia lepszą zgodność pionową, co daje większą kontrolę, komfort i trwałość na drodze.
OPTBAL
Szerokość kasety we współczesnych kołach powoduje brak równowagi naprężeń w konwencjonalnych systemach szprychowych 1:1. Ten brak równowagi jest spotęgowany przez 12-biegową kasetę, która wywiera prawie dwukrotnie większy nacisk na szprychy po prawej stronie. W pewnych okolicznościach szprychy o dużym i małym naciągu mogą się złamać lub poluzować. Niezrównoważone napięcie wpływa na trwałość i wytrzymałość. Konstrukcja OPTBAL wyrównuje naprężenie szprych, poprawiając sztywność i wytrzymałość koła, dzięki czemu jest ono bardziej wytrzymałe.
E-THRU
Beznarzędziowy system osi przelotowej optymalizuje sztywność i rozkład masy oraz umożliwia łatwą obsługę dzięki niezawodnemu wewnętrznemu mechanizmowi krzywkowemu. System osi przelotowej 15 mm jest o 15% bardziej sztywny skrętnie i o 25% sztywniejszy w kierunku poprzecznym niż konwencjonalny system osi przedniej z szybkozamykaczem 9 mm. Wysoka sztywność jest zapewniona dzięki optymalnemu wyważeniu. System piasty osi E-THRU minimalizuje skręcanie zawieszenia, a jednocześnie jest lekki i umożliwia pokonywanie ostrych zakrętów z dużą prędkością.
Szczegóły
- Odpowiednie dla tarcz hamulcowych 140 mm