Opis
Shimano Saint BR-M820 Hamulec tarczowy Koło przednie H03C Metall, czarny/srebrny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Hydrauliczny hamulec tarczowy SAINT jest ostatecznym hamulcem do jazdy grawitacyjnej i zjazdowej. Posiada solidny zacisk hamulcowy, 4 ceramiczne tłoczki i zintegrowane ICE TECHNOLOGIES rozpraszające ciepło.
Najlepsi na świecie zawodnicy Gravity polegają na hamulcach SHIMANO SAINT, które zapewniają maksymalną siłę hamowania w każdych warunkach i pozwalają na precyzyjne dozowanie siły hamowania. Dźwignie BL-M820 zapewniają bezpieczne hamowanie nawet na nierównym terenie. Oferują one beznarzędziową regulację szerokości chwytu oraz jałową regulację przesuwu i są kompatybilne z I-SPEC B.
TECHNOLOGIE LODOWE
Zanikanie hamulca podczas dłuższej, ciągłej pracy, na przykład podczas zjazdu z góry, wpływa na pogorszenie skuteczności hamowania. SHIMANO wprowadziło tarcze i klocki hamulcowe z technologią ICE TECHNOLOGIES, aby stworzyć technologię chłodzenia zapewniającą niezmiennie wysoką skuteczność hamowania. Tarcza hamulcowa posiada trójwarstwową konstrukcję warstwową wykonaną ze stali nierdzewnej na zewnątrz wokół aluminiowego rdzenia. Lepiej wypromieniowuje ciepło i obniża np. temperaturę powierzchni o 400 ˚C na 300 ˚C. Na klocku hamulcowym znajduje się również łopatka chłodząca. Konstrukcja tarczy w połączeniu z żebrami chłodzącymi zapewnia większą trwałość klocka, mniejszy hałas hamowania, mniejsze blaknięcie i mniejszy ciężar.
KRWAWIENIE JEDNOKIERUNKOWE
"ONE WAY BLEEDING" został opracowany, aby szybko i łatwo zapobiegać uwięzieniu powietrza w układzie hydraulicznym. Shimano zoptymalizował drogę przepływu płynu hamulcowego w całym systemie, aby zapobiec uwięzieniu w nim pęcherzyków powietrza. Droga przewodzenia oleju mineralnego tylko w jednym kierunku, wraz z lejkiem do napełniania, umożliwia czyste, bezproblemowe odpowietrzanie.
DZIAŁANIE SERWOMECHANIZMÓW
Dźwignia hamulca SERVOWAVE na początku swojego ruchu zabiera dużo drogi hamowania, dzięki czemu klocki mogą być prowadzone na tarczy hamulcowej przy małym skoku dźwigni. Współczynnik przenoszenia siły gwałtownie wzrasta po nałożeniu klocka hamulcowego. Większa część skoku dźwigni jest więc nadal dostępna, aby zwiększyć siłę hamowania i precyzyjniej ją dozować.
Zakres regulacji
Dźwignia hamulca jest wyposażona w regulację szerokości uchwytu. Oznacza to, że klamka dostosowuje się do wielkości dłoni kierowcy, jego stylu jazdy lub osobistych preferencji.
Swobodny wylew krwi do mózgu
Odległość od pozycji wyjściowej dźwigni do punktu styku klocków hamulcowych może być regulowana w zależności od wielkości dłoni zawodnika, jego stylu jazdy i osobistych preferencji.
Szczegóły
- proste, właściwe odpowietrzanie