Opis
Shimano XT M8120 Hamulec tarczowy 4-tłoczkowy lewy
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Rowerzyści górscy na całym świecie od pokoleń ufają elementom składowym SHIMANO DEORE XT. XT oferuje wszystko, czego mógłbyś sobie życzyć jako rowerzysta górski, dla wszystkich tras i rowerów.niezawodne przekładnie.pierwszorzędne hamulce.intuicyjna konserwacja.XT komponenty oferują moc i wydajność, na której zawsze możesz polegać.
TECHNOLOGIE LODOWE
Zanikanie hamulca podczas dłuższej, ciągłej pracy, na przykład podczas zjazdu z góry, wpływa na pogorszenie skuteczności hamowania. SHIMANO wprowadziło tarcze i klocki hamulcowe z technologią ICE TECHNOLOGIES, aby stworzyć technologię chłodzenia zapewniającą niezmiennie wysoką skuteczność hamowania. Tarcza hamulcowa posiada trójwarstwową konstrukcję warstwową wykonaną ze stali nierdzewnej na zewnątrz wokół aluminiowego rdzenia. Lepiej wypromieniowuje ciepło i zmniejsza np. temperaturę powierzchni o 400 ˚C na 300 ˚C. Na klocku hamulcowym znajduje się również łopatka chłodząca. Konstrukcja tarczy w połączeniu z żebrami chłodzącymi zapewnia większą trwałość klocka, mniejszy hałas hamowania, mniejsze blaknięcie i mniejszy ciężar.
CZTERY TŁUMACZENIE
Tarczowy układ hamulcowy o konstrukcji zacisku o podwójnej średnicy i z przeciwbieżnymi tłokami ma z przodu i z tyłu tłoczki o różnych rozmiarach. W skład układu wchodzi układ przeniesienia napędu, w którym tarcza hamulcowa jest wciskana przez mniejszy tłok na wlocie uchwytu tarczy hamulcowej, a także przez mocniejszy, większy tłok z tyłu. Zapobiega to wstrząsom tarczy hamulcowej i znacznie zmniejsza hałas. Czterotłoczkowy zacisk hamulcowy zwiększa powierzchnię styku z tarczą hamulcową, a jego rozmiar pozostaje kompaktowy. Pozycja klocków jest dokładnie wyregulowana w celu ustabilizowania nacisku. Ponadto, w połączeniu z dźwignią hamulca SERVOWAVE, uzyskuje się niewiarygodnie o 50% większą siłę hamowania niż w przypadku poprzedniego modelu. Zaawansowany system hamulców tarczowych SAINT/ZEE może być dostosowany do nawyków hamowania kierowcy i wytwarza jednolitą, doskonale sterowalną siłę hamowania.