Opis
Shimano XTR BL-M9120 Dźwignia hamulca lewa
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
BL-M9120 Dźwignia hamulca
Wychodząc od układu hamulcowego, który był już punktem odniesienia dla systemów hamowania w rowerach górskich, inżynierowie SHIMANO ponownie opracowali projekt nowych dźwigni hamulcowych (BL-M9100/9120). Zarówno zacisk, jak i sam korpus dźwigni zostały zmodyfikowane. Zacisk przesuwa się dalej do środka dźwigni i jest ustawiony pod kątem. Sprytnie podpiera zewnętrzny koniec zbiornika wyrównawczego bezpośrednio na kierownicy, tworząc w ten sposób dodatkowy zaczep podczas obsługi dźwigni. Znacznie zwiększa to sztywność i stabilność, co ostatecznie prowadzi do jeszcze bardziej bezpośredniego wyczucia hamulca i lepszej sterowalności.
Dwutłokowy hamulec (BR-M9100) występuje w połączeniu z lekką dźwignią hamulca XC, której szerokość chwytu może być regulowana indywidualnie. Czterotłoczkowy hamulec (BR-M9120) uwalnia swój ogromny potencjał w połączeniu ze specjalną dźwignią hamulca SERVO-WAVE (BL-M9120), której szerokość chwytu może być regulowana bez użycia narzędzi i która posiada również możliwość regulacji skoku jałowego. Oba zaciski hamulcowe mają jednoczęściową konstrukcję aluminiową i są połączone z bardzo sztywnymi przewodami hamulcowymi, dzięki czemu nowe układy hamulcowe XTR uzyskują znacznie szybszą reakcję i zmniejszony skok jałowy.
Shimano XTR M9100
Nowy XTR kontynuuje 27 lat innowacji MTB z jeszcze większą prędkością, ostrością i kontrolą. Czy chcesz przekroczyć granice i czy chcesz to zrobić na dzisiejszych niezwykle wymagających kursach? Nowy XTR jest pełen technologicznej przewagi, której potrzebujesz, aby się tam dostać. I zainspiruje cię to do jak najlepszego wykorzystania siebie. Shimano pracował bardzo ciężko od czasu wprowadzenia pierwszej grupy MTB 27 lat temu. XTR jest tego przekonującym dowodem. Dzięki zupełnie nowej konstrukcji jest to zdecydowanie najbardziej zaawansowana grupa MTB na rynku. Jest lżejszy, wygodniejszy, solidniejszy i bardziej wszechstronny. W ten sposób przekształca on moc kierowcy w napęd z ekstremalną sprawnością.
Szczegóły
- zalecany hamulec: BR-M9120
- Zalecana linka hamulcowa: SM-BH90-SBM
- zalecany olej: Olej mineralny Shimano