Opis
Shimano XTR BL-M9120 Hamulec tarczowy 4-tłoczkowy Przednie koło, czarny/szary (anthracite/black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Dźwignia SHIMANO XTR Trail w połączeniu z nowym zaciskiem hamulcowym Trail z 4-tłoczkowym Rider Tuned oferuje dostosowaną siłę hamowania dla nowoczesnych rowerów górskich z dużym zapasem mocy. Dzięki beznarzędziowej regulacji szerokości przyczepności i nowemu standardowi I-spec EV SHIMANO, dźwignia BL-M9120 podnosi poprzeczkę dla nowoczesnych hamulców do rowerów górskich.
Zacisk hamulcowy XTR M9120 posiada jednoczęściową konstrukcję MONO-BODY wyfrezowaną z kutego na zimno bloku, co zapewnia maksymalną sztywność. Cztery ceramiczne tłoki zapewniają doskonałą, dostosowaną do jeźdźca siłę hamowania.
System czterotłoczkowy
Tarczowy układ hamulcowy o konstrukcji zacisku o podwójnej średnicy i z przeciwbieżnymi tłokami ma z przodu i z tyłu tłoczki o różnych rozmiarach. W skład układu wchodzi układ przeniesienia napędu, w którym tarcza hamulcowa jest wciskana przez mniejszy tłok na wlocie uchwytu tarczy hamulcowej, a także przez mocniejszy, większy tłok z tyłu. Zapobiega to wstrząsom tarczy hamulcowej i znacznie zmniejsza hałas.
Czterotłoczkowy zacisk hamulcowy zwiększa powierzchnię styku z tarczą hamulcową, a jego rozmiar pozostaje kompaktowy. Pozycja klocków jest dokładnie wyregulowana w celu ustabilizowania nacisku. Ponadto, w połączeniu z dźwignią hamulca SERVOWAVE, uzyskuje się niewiarygodnie o 50% większą siłę hamowania niż w przypadku poprzedniego modelu. Zaawansowany system hamulców tarczowych SAINT/ZEE może być dostosowany do nawyków hamowania kierowcy i wytwarza jednolitą, doskonale sterowalną siłę hamowania.
TECHNOLOGIE LODOWE
Zanikanie hamulca podczas dłuższej, ciągłej pracy, na przykład podczas zjazdu z góry, wpływa na pogorszenie skuteczności hamowania. SHIMANO wprowadziło tarcze i klocki hamulcowe z technologią ICE TECHNOLOGIES, aby stworzyć technologię chłodzenia zapewniającą niezmiennie wysoką skuteczność hamowania. Tarcza hamulcowa posiada trójwarstwową konstrukcję warstwową wykonaną ze stali nierdzewnej na zewnątrz wokół aluminiowego rdzenia. Lepiej wypromieniowuje ciepło i zmniejsza np. temperaturę powierzchni o 400 ˚C na 300 ˚C. Na klocku hamulcowym znajduje się również łopatka chłodząca. Konstrukcja tarczy w połączeniu z żebrami chłodzącymi zapewnia większą trwałość klocka, mniejszy hałas hamowania, mniejsze blaknięcie i mniejszy ciężar.
I-SPEC EV
I-SPEC EV tworzy czysty, zoptymalizowany pod kątem akcji układ kokpitu, który pomaga kierowcy skoncentrować się i być bardziej elastycznym. Dzięki szerszemu zakresowi regulacji, szeroka gama kolarzy znajdzie swoją optymalną pozycję - niezależnie od stylu jazdy, preferencji i budowy ciała. Ergonomiczna konstrukcja, szybszy dostęp do dźwigni i płynna obsługa zwiększają komfort jazdy i sprzyjają koncentracji.
DZIAŁANIE SERWOMECHANIZMÓW
Dźwignia hamulca SERVOWAVE na początku swojego ruchu zabiera dużo drogi hamowania, dzięki czemu klocki mogą być prowadzone na tarczy hamulcowej przy małym skoku dźwigni. Współczynnik przenoszenia siły gwałtownie wzrasta po nałożeniu klocka hamulcowego. Większa część skoku dźwigni jest więc nadal dostępna, aby zwiększyć siłę hamowania i precyzyjniej ją dozować.
Zacisk hamulcowy XTR M9120 posiada jednoczęściową konstrukcję MONO-BODY wyfrezowaną z kutego na zimno bloku, co zapewnia maksymalną sztywność. Cztery ceramiczne tłoki zapewniają doskonałą, dostosowaną do jeźdźca siłę hamowania.
System czterotłoczkowy
Tarczowy układ hamulcowy o konstrukcji zacisku o podwójnej średnicy i z przeciwbieżnymi tłokami ma z przodu i z tyłu tłoczki o różnych rozmiarach. W skład układu wchodzi układ przeniesienia napędu, w którym tarcza hamulcowa jest wciskana przez mniejszy tłok na wlocie uchwytu tarczy hamulcowej, a także przez mocniejszy, większy tłok z tyłu. Zapobiega to wstrząsom tarczy hamulcowej i znacznie zmniejsza hałas.
Czterotłoczkowy zacisk hamulcowy zwiększa powierzchnię styku z tarczą hamulcową, a jego rozmiar pozostaje kompaktowy. Pozycja klocków jest dokładnie wyregulowana w celu ustabilizowania nacisku. Ponadto, w połączeniu z dźwignią hamulca SERVOWAVE, uzyskuje się niewiarygodnie o 50% większą siłę hamowania niż w przypadku poprzedniego modelu. Zaawansowany system hamulców tarczowych SAINT/ZEE może być dostosowany do nawyków hamowania kierowcy i wytwarza jednolitą, doskonale sterowalną siłę hamowania.
TECHNOLOGIE LODOWE
Zanikanie hamulca podczas dłuższej, ciągłej pracy, na przykład podczas zjazdu z góry, wpływa na pogorszenie skuteczności hamowania. SHIMANO wprowadziło tarcze i klocki hamulcowe z technologią ICE TECHNOLOGIES, aby stworzyć technologię chłodzenia zapewniającą niezmiennie wysoką skuteczność hamowania. Tarcza hamulcowa posiada trójwarstwową konstrukcję warstwową wykonaną ze stali nierdzewnej na zewnątrz wokół aluminiowego rdzenia. Lepiej wypromieniowuje ciepło i zmniejsza np. temperaturę powierzchni o 400 ˚C na 300 ˚C. Na klocku hamulcowym znajduje się również łopatka chłodząca. Konstrukcja tarczy w połączeniu z żebrami chłodzącymi zapewnia większą trwałość klocka, mniejszy hałas hamowania, mniejsze blaknięcie i mniejszy ciężar.
I-SPEC EV
I-SPEC EV tworzy czysty, zoptymalizowany pod kątem akcji układ kokpitu, który pomaga kierowcy skoncentrować się i być bardziej elastycznym. Dzięki szerszemu zakresowi regulacji, szeroka gama kolarzy znajdzie swoją optymalną pozycję - niezależnie od stylu jazdy, preferencji i budowy ciała. Ergonomiczna konstrukcja, szybszy dostęp do dźwigni i płynna obsługa zwiększają komfort jazdy i sprzyjają koncentracji.
DZIAŁANIE SERWOMECHANIZMÓW
Dźwignia hamulca SERVOWAVE na początku swojego ruchu zabiera dużo drogi hamowania, dzięki czemu klocki mogą być prowadzone na tarczy hamulcowej przy małym skoku dźwigni. Współczynnik przenoszenia siły gwałtownie wzrasta po nałożeniu klocka hamulcowego. Większa część skoku dźwigni jest więc nadal dostępna, aby zwiększyć siłę hamowania i precyzyjniej ją dozować.
Szczegóły
- Kompatybilny z Servo Wave
- większa siła hamowania przy mniejszym wysiłku na palcach i bardzo liniowej reakcji na ruch dźwigni
- Moc hamulców, Przesunięcie dźwigni i czas reakcji o 30% mniej w porównaniu z M9000
- 8% sztywniejszy niż M9000 nawet w wysokich temperaturach
- zaktualizowany kształt dźwigni hamulca
Pokaż wszystkie modele z tej serii Shimano XTR
W skrócie
Sprzęt
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Przeznaczenie
Tour / Cross Country, Maraton / XC, Kolarstwo All Mountain / Przełajowe, Enduro
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Główne informacje
Rodzaj:
z dźwignią hamulca
Wykonanie:
przód
Technologia hamulca:
hydrauliczne
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Klamka hamulcowa
Dźwignia hamulca:
BL-M9120
Długość dźwigni hamulca:
2 palce
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Manetka
Technika łączenia:
bez
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Zaciski hamulca
Nazwa:
BR-M9120
Hamulec przód:
Post Mount
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Hamulec tarczowy
Hamulce tarczowe:
bez dysku
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Linka hamulcowa
Nazwa:
SM-BH90-SBM
Długość kabla przód:
100 cm
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Płyn hamulcowy
Płyn hamulcowy:
Olej mineralny
Rodzaj oleju:
SHIMANO Mineral
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Hamulce
Kompatybilne okładziny hamulcowe:
N03A podkładka żywiczna
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Materiał
Materiał:
Dźwignia: aluminium, Uchwyt: aluminium, Zacisk hamulcowy: aluminium
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Zakres dostawy
Zakres dostawy:
1 x dźwignia hamulca BL-M9120, 1 x zacisk hamulcowy BR-M9120, 1 x przewód hamulcowy SM-BH90-SBM
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Rok modelowy
2023
Dostarczony produkt mógł zostać wyprodukowany wcześniej niż reklamowany rok modelowy.
Numer artykułu
1107833
EAN
4550170443047