Opis
SRAM G2 R Hamulec tarczowy Przód, czarny (diffusion black anodized)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Najważniejszą cechą hamulca jest jego stabilność i niezawodność. To buduje zaufanie. Z G2 R, SRAM oferuje bardzo atrakcyjny cenowo hamulec, który spełnia wszystkie wymagania. Hamulec ten oferuje wydajność "mini-code", jak również wiele charakterystycznych dla SRAM innowacji, w bezkonkurencyjnej cenie.
Link bezpośredni
Konstrukcja dźwigni DirectLink firmy SRAM zapewnia solidne, pozytywne odczucie hamowania, gdy tylko dźwignia hamulca zostanie pociągnięta - to bezkompromisowe rozwiązanie dla precyzyjnej kontroli.
Geometria rezerwy mocy
Zasadniczo dźwignia hamulca wzmacnia tylko siłę wytwarzaną przez Twoją rękę (podobnie jak dziadek do orzechów). Geometria Power Reserve firmy Avid oferuje sposób na połączenie doskonałej dźwigni z dużym komfortem dla Twoich rąk. Filozofia ta różni się zasadniczo od filozofii innych producentów hamulców. Ze względu na położenie punktu obrotu i prawa fizyki, w przypadku innych dźwigni hamulcowych palce mają tendencję do ześlizgiwania się z końcówek dźwigni przy pociąganiu. Hamulce Avid są inne. Klamki hamulcowe SRAM mają punkt obrotu klamki bliżej kierownicy - bliżej niż jakikolwiek inny hamulec na rynku. W ten sposób ruch dźwigni nie jest tak bardzo do wewnątrz i powstaje łuk, który bardziej odpowiada naturalnemu ruchowi palców. W ten sposób większa moc jest przenoszona na hamulec. A najwspanialszą rzeczą jest to: Każda dźwignia Avid posiada tę funkcję.
Regulacja zasięgu
Dopasowanie i ergonomia dźwigni hamulca jest sprawą bardzo indywidualną. Riderzy mają indywidualne preferencje dotyczące pozycji, jak również unikalne rozmiary dłoni i długości palców. Regulacja szerokości uchwytu sprawia, że ustawienie dźwigni jest dziecinnie proste - dla maksymalnej kontroli jednym palcem.
Lekkie 4-tłoczkowe zaciski hamulcowe S4
Całkowicie nowy zacisk S4 posiada cztery obrabiane maszynowo i powlekane molibdenem aluminiowe tłoki dla stałego otwarcia i łatwego ustawiania, ochronę termiczną oraz technologię otwierania krawędzi odpowietrzającej i adaptera dla łatwego odpowietrzania.
Zamknięcie portu czasowego
Przyłącze synchronizacyjne hamulca hydraulicznego jest połączeniem pomiędzy zbiornikiem a otworem pompy hamulcowej. W momencie uruchomienia dźwigni, tuleja garnka przechodzi przez ten obszar i zamyka otwór, podnosząc ciśnienie w systemie. Nowy system zamykania portów synchronizatora TPC Plus firmy SRAM charakteryzuje się trwałymi uszczelkami i wyjątkowo miękką powierzchnią otworu cylindra, co zapewnia niezawodne i spójne hamowanie.
Szczegóły
- Zaprojektowany z myślą o łatwej instalacji i szybkim serwisie
- Tarcza hamulcowa i adapter nie wchodzą w skład zestawu
- Możliwość montażu po obu stronach (FlipFlop)