Opis
SRAM X01 Eagle Przerzutka tylna 12-rz., szary (red)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Więcej możliwości, przejście na nowy poziom - w zamian za to przerzutka tylna X01 Eagle zyskuje ulepszoną architekturę dla zoptymalizowanego prowadzenia łańcucha. Przerzutka tylna X01 Eagle została zbudowana tak, aby współgrać z nowymi kasetami zębatymi 10-52, ale nadal jest w pełni kompatybilna wstecz z 10-50. W ramach systemu kolorów Eagle pasuje do dowolnego koloru łańcucha i naboju, który wybierzesz.
Zamek klatkowy
Dzięki technologii Cage Lock w przerzutce tylnej, demontaż i montaż tylnego koła i łańcucha jest szybszy i łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wystarczy przesunąć koszyk do przodu (aby zwolnić napięcie łańcucha) i zablokować go.
Sprzęgło łożyska tocznego
Przerzutki z łożyskami tocznymi oferują maksymalną stabilność jazdy - nawet w trudnym i bardzo wymagającym terenie. Technologia sprzęgła z łożyskami rolkowymi kładzie kres chwiejącym się przerzutkom i bijącym łańcuchom - bez utraty precyzji.
X-ACTUATION
Technologia X-ACTUATION, opracowana specjalnie dla SRAM 1x, zapewnia precyzyjne i stałe przełączanie wzdłuż całej kasety.
X-HORIZON
Równoległoboczna konstrukcja przerzutki tylnej X-HORIZON ogranicza ruch wzdłuż osi poziomej, eliminując tzw. "ghost shifting" i jednocześnie zmniejszając siłę przesuwu. Dla szybszej i bardziej precyzyjnej zmiany biegów, duże przesunięcie górnej rolki przesuwającej zapewnia stały odstęp łańcucha na każdym biegu.
X-SYNC
Płytki X-SYNC 1X firmy SRAM zapewniają maksymalną wydajność i trwałość. Długie krawędzie SRAM X-SYNC chwytają łańcuch szybciej niż tradycyjne zęby trójkątne. Ostry i wąski profil zębów oraz zaokrąglone ścięte krawędzie podtrzymują prowadzenie łańcucha. Aby zapewnić najlepszą możliwą wydajność nawet w błotnistym terenie, blaty X-SYNC posiadają rowki do usuwania zanieczyszczeń i błota. Blaty X-SYNC produkowane w Niemczech są ważną częścią napędu 1X firmy SRAM.
Szczegóły
- Kompatybilność wsteczna: harmonizuje z obu 10-50, jak również z obecnymi kasetami z zębami 10-52