Opis
SRAM RED XG-1290 Kaseta rowerowa 12-rzędowe, srebrny (silver)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Koń roboczy Grupy RED. Kaseta SRAM RED XG-1290 przełącza się płynnie i szybko dzięki szerokiemu zakresowi współczynników. Został on opracowany specjalnie do bezprzewodowego przełączania elektronicznego, a jego jednoczęściowa konstrukcja zapewnia największą możliwą oszczędność wagi. Jest to integralna część przełomowej technologii SRAM Deep Range, która oferuje znaczące korzyści przy większej szerokości pasma tłumaczeniowego i ściślejszej gradacji.
Głęboki zakres
Rowery wyścigowe i ich kolarze są szybsze i mocniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Ale przełożenie naszych rowerów nie nadąża za tą zmianą. Było to ograniczone przez tradycję. Wyłącznie w celu poprawy nowoczesnych doświadczeń z jazdy po drogach, SRAM całkowicie przeprojektował przekładnię roweru szosowego z technologią głębokiego zasięgu.
Nie tylko zapewnia ono większą przepustowość tłumaczeniową, ale także efektywniej wykorzystuje to pasmo. Ma "głębokość": Gładsza, bardziej wydajna gradacja biegów. Inteligentne ustawienia przełączania, umożliwione przez AXS, wprowadzają prostotę napędu 1-drożnego do 2-drożnego. W ten sposób zawsze masz odpowiedni sprzęt, a tłumaczenie nie wchodzi ci w drogę. Jedź szybciej, wydajniej i wygodniej dzięki technologii głębokiego zasięgu.
X-Dome
Technologia X-DOME tworzy niezwykle lekką, precyzyjną i solidną kasetę. Otwarta konstrukcja lepiej odpycha brud i zapewnia bardziej płynne przełączanie oraz dłuższą żywotność komponentów.
X-Glide
Wyobraź sobie, że możesz zmieniać biegi, kiedy tylko chcesz, niezależnie od okoliczności zewnętrznych. A my mówimy tu o zmianach na pełnych obrotach. Zaleta napędu X-Glide jest oczywista, ale przy bliższym przyjrzeniu się ma on ogromny wpływ na wrażenia z jazdy. Inżynierowie SRAM opracowali zupełnie nową geometrię pierścieni łańcuchowych. Precyzyjnie dopasowały pierścienie łańcuchowe o różnych rozmiarach i przerobiły miejsca, w których spotykają się łańcuch i pierścień. Dostosowując zęby tarczy do sworzni ogniw łańcucha otrzymujesz dwa razy więcej możliwości zmiany biegów.
XDR
Korpus napędu XDR to uniwersalny system montażu kaset z kołami łańcuchowymi o mniej niż 11 zębach. Umożliwia on stosowanie lżejszych i bardziej wszechstronnych napędów bez konieczności stosowania nowych standardów osi, konwersji piast, a nawet nowych narzędzi kasetowych. Interfejs XDR jest dłuższy od XD o 1,85 mm i został opracowany do zastosowań w piastach rowerów wyścigowych. Napędy XDR są kompatybilne ze wszystkimi kasetami XD, gdy kaseta jest zainstalowana z przekładką 1,85 mm za nią.
Szczegóły
- Uaktualniona konstrukcja zapewniająca płynniejszą i szybszą zmianę biegów
- Przyjemna gradacja biegów między kołami łańcuchowymi kasety - co najmniej pięć skoków po jednym zębie - i jeszcze szerszy zakres przełożenia
- 10-koła napędowa umożliwia szerszy zakres przełożeń
- Zaprojektowany dla korpusu wolnego koła XDR
- Konstrukcja X-Dome wykonana z jednego kawałka, stal obrabiana maszynowo dla zmniejszenia ciężaru
- Wszystkie koła Zipp od 2012 r. są kompatybilne z XDR