Bikester - sklep rowerowy online
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6
Niestety żądany produkt jest obecnie wyprzedany

Vitus Escarpe 27.5 CRS, szary

ID: 1852666

MSRP 17.999,00 zł
14.699,00 zł
- 18 %
Z VAT dodatkowo Koszty wysyłki

Powiadom mnie, gdy artykuł będzie znów dostępny.

  • Wybierz Rozmiar ramy
  • Wybierz Rozmiar ramy
    Oblicz rozmiar
    S | 38cm (27.5") niedostępny online
    M | 41cm (27.5") niedostępny online
    L | 44cm (27.5") niedostępny online
    XL | 48cm (27.5") niedostępny online
Zapisujemy Twoje zapytanie na 3 miesiące. Jeśli do tego czasu artykuł pojawi się w naszym magazynie, otrzymasz od nas wiadomość.
14 DNI NA ZWROT TOWARU
DARMOWA WYSYŁKA OD 499 ZŁ,-6

Opis

Vitus Escarpe 27.5 CRS, szary (oryx grey)

Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.

Ze względu na przestoje i opóźnienia w globalnych łańcuchach dostaw niewykluczone jest, że producent zastąpił poszczególne elementy oryginalnej specyfikacji komponentami o co najmniej równoważnej lub nawet wyższej jakości. W pojedynczych przypadkach dostarczony rower może odbiegać od tego przedstawionego na zdjęciach.

Niezależnie od tego, czy pokonujesz swoje ulubione okrążenia w centrum szlaków, czy też odnajdujesz drogę na nieoznakowanych szlakach, rower górski Vitus Escarpe 27 CRS zapewnia pewną kontrolę i pewność, która daje poczucie pewności niezależnie od tego, gdzie znajduje się przednie koło.

Uwielbia wzbijać kurz podczas szybkich letnich przejażdżek, a kiedy trafisz na mokry, pełen korzeni zjazd lub techniczny rock garden, sekcje, które mogą sprawić, że zwątpisz, jest to głos, który mówi: "Możesz to zrobić!" Potrzebujesz w pełni karbonowego roweru na szlaki, który czuje się zakorzeniony w miejscu i znajduje bezwysiłkowy przepływ, który nie pozostawia zgrzytania zębami, ale chce więcej. Potrzebujesz roweru, który zapewnia przyczepność i utrzymuje prędkość na podjazdach, aby zachować świeżość nóg przed kolejnym biegiem. To wszystko.

Niezależnie od tego, czy mocno hamujesz, dostarczasz więcej mocy, czy pokonujesz kręty zjazd, środek ciężkości rzadko jest stały, więc wydajność jest kluczowa dla całego systemu. Aby poradzić sobie z dynamicznym charakterem szlaku, Escarpe pozostaje przewidywalny i spójny, dzięki czemu możesz pozostać luźny. Tutaj nie ma strachliwych kotów. Kinematyka zawieszenia została ulepszona w porównaniu z poprzednią platformą, aby jeszcze bardziej ograniczyć wpływ odbicia pedałów i zmniejszyć uciążliwość małych nierówności i wibracji na szlaku, które wyczerpują energię i zmniejszają prędkość. Płynniejszy bieg oznacza większą prędkość przez dłuższy czas. Dzięki regulowanemu flip chipowi, który podnosi suport o 6 mm i zwiększa kąt główki ramy, możesz dostosować konfigurację do swojego stylu jazdy. Co więcej, geometria i osiągi są zoptymalizowane w całym zakresie rozmiarów, więc nie musisz iść na kompromis w kwestii odczuć z jazdy, niezależnie od tego, czy nosisz rozmiar S czy XL.

Na szlakach jest o czym myśleć, nie martwiąc się o to, jak rower zareaguje na kolejny zakręt lub przeszkodę. Powinieneś po prostu wiedzieć. Powinien robić to, o co go poprosisz. Żadnych rozmów i kłótni. Nie musisz kompensować ani iść na kompromis w Escarpe. Nie musisz dostosowywać swojego stylu jazdy. Po prostu jedź. Skoncentruj się na dobrej zabawie.

Zaktualizowana geometria
Vitus zaktualizował geometrię, aby zapewnić inspirujące wrażenia z jazdy. Najważniejsze zmiany to mniejszy kąt główki ramy i mniejszy rozstaw suportu. Vitus zwiększył również efektywny kąt rury podsiodłowej i uczynił go coraz bardziej stromym wraz ze wzrostem rozmiaru. Gwarantuje to, że każdy rozmiar ramy ma optymalną pozycję siodełka bez kompromisów. Podczas pomiaru wysokości siodełka w pozycji na siodełku przeanalizowano położenie siodełka w stosunku do suportu, aby zapewnić optymalną pozycję pedałowania, gdy rower znajduje się w pozycji na siodełku. Vitus zwiększył kąt podsiodłowy w większych rozmiarach ram, aby zapewnić, że siodełko nie znajduje się zbyt daleko za suportem.

Geometryczny układ scalony
Escarpe jest wyposażony w regulowany flip chip, który pozwala ustawić geometrię zgodnie z wymaganiami. Vitus dostosował i zoptymalizował kąt główki ramy i obniżenie suportu do ustawienia "Low". Ustawienie "High" pozwala jednak zwiększyć kąt główki ramy o 0,5 stopnia i podnieść suport o 6 mm. Daje to możliwość dostosowania stylu jazdy do danego terenu.

Ochrona ramy
Solidna ochrona ramy na dolnej rurze, wsporniku siodełka i wsporniku łańcucha. Ochraniacz tylnego trójkąta jest wyposażony w miękką gumę, która tłumi uderzenia łańcucha.

Nowa rama z włókna węglowego
Opierając się na wielokrotnie nagradzanej platformie Escarpe opracowanej w zeszłym roku, Vitus uczynił to, co najlepsze, jeszcze lepszym w 2022 roku. Dzięki zastosowaniu tylnego trójkąta z włókna węglowego, Escarpe został opracowany jako najbardziej wydajny rower górski o mniejszej masie, zapewniający więcej kilometrów i więcej zabawy. W pełni karbonowy przedni i tylny trójkąt zapewnia kolejny poziom wydajności w serii Escarpe.

Szczegóły

Pokaż wszystkie modele z tej serii Vitus Escarpe

W skrócie

Waga (szacunkowa)
Waga (szacunkowa)
13,80 kg
Skok zawieszenia (mm)
Skok zawieszenia (mm)
140
Rodzaj hamulca
Rodzaj hamulca
hydrauliczny hamulec tarczowy
Skok zawieszenia (mm)
Skok zawieszenia (mm)
150 mm

Sprzęt

Przeznaczenie
Kolarstwo All Mountain / Przełajowe
Płeć
Mężczyźni, Kobiety
Główne informacje
Rozmiar koła:
27,5 cale/-i
Łączna liczba biegów:
12
Rodzaj:
nie dotyczy
Zakres dostawy
włączając pedały:
Nie
Wymiary
Waga (szacunkowa):
13,80 kg
Rama
Model:
Pełne zawieszenie
Rodzaj materiału:
włókno węglowe
Inne cechy:
Escarpe T800 full carbon, wewnętrzne prowadzenie kabli, mocowanie hamulca post-disc, wspornik dolny z gwintem BSA, rozstaw piast Boost - 148 mm x 12 mm thru axle. Specyfikacja osi: Długość 180 mm, długość gwintu 13 mm, skok gwintu M12 x P1.0
Marka amortyzatora tylnego:
Rock Shox
Marka amortyzatora:
Deluxe Select+ RT, 205 mm x 60 mm, Trunnion
Skok zawieszenia (mm):
140
Widelec
Model:
widelec do zawieszania
Marka:
RockShox
Rodzaj:
Lyrik Select, amortyzator Charger RC, DebonAir, 35 mm kłonice, 110 mm x 15 mm oś Maxle Stealth, 37 mm offset
Amortyzator
Skok zawieszenia (mm):
150 mm
Przerzutki
Typ napędu:
System przerzutek
Ilość biegów:
12
Marka:
Shimano
Rodzaj:
SLX
Manetka
model:
Shimano SLX M7100, Rapidfire Plus
Korba rowerowa
model:
Shimano SLX M7100, 170 mm
Zębatka 1:
32 z.
Suport
model:
Shimano BB52, BSA, 73 mm
Łańcuch
model:
Shimano SLX M7100
Koła zębate
Liczba przełożeń Zębatka (zęby):
10-51 z.
model:
Shimano SLX M7100-12-rz.
Hamulec przedni
Marka:
Shimano
Rodzaj:
SLX M7120
Rodzaj hamulca:
hydrauliczny hamulec tarczowy
Tarcza hamulcowa:
Shimano RT66 6 otworów
Średnica tarczy:
203 mm
Hamulec tylny
Marka:
Shimano
Rodzaj:
SLX M7120
Rodzaj hamulca:
hydrauliczny hamulec tarczowy
Tarcza hamulcowa:
Shimano RT66 6 otworów
Średnica tarczy:
180 mm
Klamka hamulcowa
model:
Shimano SLX M7120
Kierownica
Model:
Rise Bar
model:
Nukeproof Horizon V2, S & M: 760 mm, L & XL: 780 mm
Materiał:
Aluminium
Chwyty:
Vitus Lock On
Wspornik
Model:
A-Head
model:
Nukeproof Neutron AM, 45 mm
Materiał:
Aluminium
Stery
Łożyska sterowe:
Acros AZX-212-CO R5
Siodełko
Siodełko:
Nukeproof Neutron
Sztyca
Model:
hydraulicznie regulowana, zdalne sterowanie na kierownicy
Średnica:
31,60 mm
Rodzaj:
Brand-X Ascend Dropper, S: 125 mm, M: 150 mm, L i: 170 mm
Materiał:
Aluminium
Piasta przednia
model:
Nukeproof Neutron V2, 32H, 110 mm x 15 mm
Piasta tylna
model:
Nukeproof Neutron V2, 32H, 148 mm x 12 mm
Obręcze
model:
Nukeproof Neutron V2 Tubeless Ready
Materiał:
Aluminium
Model:
pusta komora
Rozmiar (w calach):
27,5 cale/-i
Opona przednia
Rozmiar (w calach):
27.5
Szerokość:
2,50 cale/-i
model:
Maxxis Assegai, WT, 3C MaxxTerra Compound, EXO
Opona tylna
Rozmiar (w calach):
27.5
Szerokość:
2,40 cale/-i
model:
Maxxis Dissector, WT, 3C MaxxTerra Compound, EXO+
Rok modelowy
2023
Numer artykułu
1852666
EAN
5056389318446

Opinia klienta

Podziel się swoją opinią. Dodaj pierwszą ocenę tego produktu