Bikester - sklep rowerowy online
Kod "dhb20" na wszystkie produkty dhb

Lusterka rowerowe

23 Artykuł
Filtr
Resetuj

Seria

  • Busch + Müller Cycle-Star 2

Cena

do

Opinie klientów

  • 1
  • 3
  • 11
  • 7
Sortuj
Najbardziej popularne Aktualności Najlepsza ocena Najwyższe ceny Najniższe ceny Najwyższy rabat
Filtr
Sortuj
Najbardziej popularne Aktualności Najlepsza ocena Najwyższe ceny Najniższe ceny Najwyższy rabat
Cube RFR Sneak a Peek lusterko wsteczne, czarny/szary
Cube RFR Sneak a Peek lusterko wsteczne, czarny/szary czarny/szary
Cube RFR
Sneak a Peek lusterko wsteczne, czarny/szary
59,99 zł
Busch + Müller Cycle-Star 80/6 lusterko wsteczne do e-rowerów długi uchwyt
Busch + Müller Cycle-Star 80/6 lusterko wsteczne do e-rowerów długi uchwyt
Busch + Müller
Cycle-Star 80/6 lusterko wsteczne do e-rowerów długi uchwyt
160,99 zł
Zefal Espion Z56 Lusterko rowerowe Składane, prawe, czarny
Zefal Espion Z56 Lusterko rowerowe Składane, prawe, czarny czarny
Zefal
Espion Z56 Lusterko rowerowe Składane, prawe, czarny
MSRP 91,99 zł 69,00 zł
- 25 %
CatEye BM-45 lusterko wsteczne, czarny
CatEye BM-45 lusterko wsteczne, czarny czarny
CatEye
BM-45 lusterko wsteczne, czarny
58,99 zł
Zefal Cyclop Lusterko rowerowe
Zefal Cyclop Lusterko rowerowe
Zefal
Cyclop Lusterko rowerowe
68,99 zł
Zefal Spy Lusterko rowerowe, szary/czarny
Zefal Spy Lusterko rowerowe, szary/czarny szary/czarny
Zefal
Spy Lusterko rowerowe, szary/czarny
54,99 zł
Zefal Dooback 2 Lusterko rowerowe do wewnętrznego mocowania z lewej strony
Zefal Dooback 2 Lusterko rowerowe do wewnętrznego mocowania z lewej strony
Zefal
Dooback 2 Lusterko rowerowe do wewnętrznego mocowania z lewej strony
59,99 zł
Sportourer Eyelink Lusterko wsteczne, czarny
Sportourer Eyelink Lusterko wsteczne, czarny czarny
Sportourer
Eyelink Lusterko wsteczne, czarny
MSRP 288,00 zł 169,00 zł
- 41 %
XLC MR-K02 Lusterko rowerowe Ø80mm
XLC MR-K02 Lusterko rowerowe Ø80mm
XLC
MR-K02 Lusterko rowerowe Ø80mm
47,99 zł
Proline Lusterko do kierownicy, czarny
Proline Lusterko do kierownicy, czarny czarny
Proline
Lusterko do kierownicy, czarny
MSRP 60,99 zł 39,00 zł
- 36 %
Busch + Müller Cycle-Star E Lusterko wsteczne do roweru elektrycznego Ø14,5-18,5mm, czarny
Busch + Müller Cycle-Star E Lusterko wsteczne do roweru elektrycznego Ø14,5-18,5mm, czarny czarny
Busch + Müller
Cycle-Star E Lusterko wsteczne do roweru elektrycznego Ø14,5-18,5mm, czarny
MSRP 174,99 zł 159,00 zł
THE BEAM Corky X Sunglasses Lusterko wsteczne, czarny
THE BEAM Corky X Sunglasses Lusterko wsteczne, czarny czarny
THE BEAM
Corky X Sunglasses Lusterko wsteczne, czarny
MSRP 225,00 zł 199,00 zł
- 12 %
Busch + Müller Cyclestar Lusterko wsteczne Ø60mm
Busch + Müller Cyclestar Lusterko wsteczne Ø60mm
Busch + Müller
Cyclestar Lusterko wsteczne Ø60mm
od 71,99 zł
  • Warianty: Typ 901Typ 901/1Typ 901/2
Busch + Müller Lusterko wsteczne do roweru elektrycznego, czarny
Busch + Müller Lusterko wsteczne do roweru elektrycznego, czarny czarny
Busch + Müller
Lusterko wsteczne do roweru elektrycznego, czarny
119,99 zł
BBB Cycling lusterko wsteczne prawa, czarny
BBB Cycling lusterko wsteczne prawa, czarny czarny
BBB Cycling
lusterko wsteczne prawa, czarny
MSRP 114,99 zł 99,00 zł
- 14 %
Zefal Cyclop Lusterko wsteczne
Zefal Cyclop Lusterko wsteczne
Zefal
Cyclop Lusterko wsteczne
63,00 zł
CatEye BM 500 G lusterko wsteczne, czarny
CatEye BM 500 G lusterko wsteczne, czarny czarny
CatEye
BM 500 G lusterko wsteczne, czarny
40,99 zł
  • Warianty: Left
THE BEAM Corky X Sunglasses Lusterko wsteczne, czarny
THE BEAM Corky X Sunglasses Lusterko wsteczne, czarny czarny
THE BEAM
Corky X Sunglasses Lusterko wsteczne, czarny
225,00 zł
Busch + Müller Cyclestar Lusterko rowerowe Ø80mm
Busch + Müller Cyclestar Lusterko rowerowe Ø80mm
Busch + Müller
Cyclestar Lusterko rowerowe Ø80mm
od 98,99 zł
  • Warianty: Typ 903/2Typ 903/3
Zefal Espion Z56 Lusterko rowerowe składane lewe, czarny
Zefal Espion Z56 Lusterko rowerowe składane lewe, czarny czarny
Zefal
Espion Z56 Lusterko rowerowe składane lewe, czarny
MSRP 91,99 zł 79,00 zł
- 14 %
Zefal Spin Lusterko rowerowe
Zefal Spin Lusterko rowerowe
Zefal
Spin Lusterko rowerowe
68,99 zł
THE BEAM Corky X Sunglasses Lusterko wsteczne, czarny
THE BEAM Corky X Sunglasses Lusterko wsteczne, czarny czarny
THE BEAM
Corky X Sunglasses Lusterko wsteczne, czarny
MSRP 225,00 zł 199,00 zł
- 12 %
Selle Italia Eyelink Lusterko, czarny
Selle Italia Eyelink Lusterko, czarny czarny
Selle Italia
Eyelink Lusterko, czarny
MSRP 288,00 zł 219,00 zł
- 24 %

Lusterka rowerowe - stylowa poprawa widoczności

Lusterka rowerowe to dość ciekawa kategoria akcesoriów, która choć dla jednych wydaje się praktycznym i wyjątkowo przydatnym rozwiązaniem, według innych psuje jedynie wizualny wygląd roweru i nie nadaje się do codziennej jazdy. Lusterka do roweru mają swoich zwolenników i przeciwników, jednak żadna z grup nie może odmówić im ani wyraźnych zalet, ani pewnych wad. Czy i kiedy warto stosować lusterka rowerowe?

Lusterka do roweru – plusy i minusy rozwiązania

Jazda samochodem, motorem czy skuterem bez zamontowanych lusterek umożliwiających spojrzenie do tyłu wydaje się być zadaniem niezwykle niebezpiecznym i w świetle prawa działaniem nielegalnym. Z jakiegoś jednak powodu poruszanie się bez nich na rowerze to już zupełnie normalna sprawa – rowerzysta może przecież odwrócić się do tyłu, by spojrzeć czy nic nie nadjeżdża w jego kierunku. Okazuje się jednak, że nawet rowerzyści mogą docenić wygodę jazdy z lusterkami. W jakich sytuacjach?

Lusterka rowerowe pozwalają spojrzeć w tył bez wychylania się. Osoby, które poruszają się na rowerze obciążonym sakwami, tandemie lub po prostu cięższej konstrukcji mogą szybko zorientować się, że takie wychylenia całkowicie wytrącają ich z równowagi, stwarzając zagrożenie zarówno dla nich, jak i pozostałych uczestników ruchu. Tymczasem wystarczy jedno spojrzenie w lusterko, by upewnić się że droga jest wolna i można skręcać, bez ryzyka wywrotki.

Lusterka pozwalają widzieć więcej. Każdy obrót na rowerze w celu spojrzenia w tył oznacza zdjęcie wzroku z trasy przed sobą, dlatego też nie można spoglądać w tył zbyt długo. Gdy jednak zamontujemy lusterko przy kierownicy, szybko okaże się że obserwowanie trasy za plecami, dla własnego bezpieczeństwa, wcale nie musi ograniczać postrzegania trasy przed nami.

Lusterka wyglądają na rowerze źle. To prawda, od kiedy rowery stały się popularnym środkiem transportu nikt nie wyobraża ich sobie standardowo z doczepionymi do kierownicy lusterkami. W minimalistycznym rowerze szosowym, którego główną cechą jest aerodynamika, lusterka mogą wręcz przeszkadzać, jednak nie każdy rower musi zachować na trasie pełną opływowość! Wystarczy wybrać dobre lusterko z wygodnym systemem montażu, a ryzyko uszkodzenia go podczas wywrotki roweru, czy wystawania lusterka poza szerokość kierownicy nie będzie wcale problemem. Wszystko opiera się tu o kwestię wyboru i dobrego gustu.

Kiedy warto stosować lusterka rowerowe?

Biorąc pod uwagę funkcjonalność i przeznaczenie lusterek rowerowych, najbardziej oczywistym zastosowaniem dla takiego gadżetu są oczywiście rowery miejskie i wszystkie te, na których poruszamy się jako uczestnicy ruchu drogowego. Zarówno na ulicy, jak i ścieżce rowerowej warto dać sobie szansę obserwacji całego otoczenia, a nie tylko trasy przed sobą – odpowiadamy tu przecież nie tylko za własne zdrowie i bezpieczeństwo, ale także za bezpieczeństwo innych kierowców i pieszych. O lusterkach warto pomyśleć też wybierając się rowerem na dłuższą wycieczkę, szczególnie gdy poruszamy się na rowerze obciążonym sakwami, fotelikiem dla dziecka czy pełnym bagażnikiem, przy których każde wychylenie się na bok i do tyłu może oznaczać większe ryzyko wywrotki.

Lusterka rowerowe w Bikester.pl

Szybkie spojrzenie na rozwiązania oferowane przez marki takie jak Busch + Müller, Blackburn, CatEye, czy Zefal pozwala zauważyć, że lusterka rowerowe wcale nie muszą oznaczać nieciekawych wizualnie, niepraktycznych dodatków odstających z kierownicy rowerowej niczym rogi w starych klasycznych rowerach górskich. Dobre lusterko to dodatek, którego funkcjonalność można porównać z bagażnikiem czy błotnikami – być może żaden z tych elementów nie wygląda najlepiej, ale jazda bez nich wcale nie jest wygodniejsza czy bezpieczniejsza.