Opis
Cane Creek Double Barrel Air IL Air Shock 216mm
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
DBair IL jest wysokiej klasy przepustnicą powietrza o doskonałych parametrach i niezawodności. Pierwszy amortyzator, w którym zastosowano sprężynę LinEair firmy Cane Creek, DBair IL to najlepsze z obu światów, amortyzator powietrzny, który jest bardziej płynny, liniowy i zapewnia płynne wsparcie podczas całego skoku.
Włącznik wspinaczkowy
Tłumiki CS posiadają cztery obwody tłumiące dla niskich prędkości obrotowych i dwa obwody tłumiące dla wysokich prędkości obrotowych. Po włączeniu, tłumienie przy niskich prędkościach obrotowych jest zmieniane za pomocą szeregu wewnętrznych obwodów wznoszących. Cane Creek specjalnie dostroił te obwody do wymagań wspinaczki terenowej, aby poprawić wydajność pedałowania przy mniejszym ruchu podwozia. W przeciwieństwie do innych platform wspinaczkowych, funkcja CS reguluje zarówno kompresję, jak i odbicie przy niskich prędkościach.
Sprężyna LinEair
DBair IL jest pierwszym amortyzatorem wyposażonym w sprężynę LinEair. Sprężyna LinEair wymaga mniejszej siły do aktywacji i oferuje spójne odczucie amortyzatora sprężyny cewkowej od pierwszego skoku, pełne wsparcie w połowie skoku oraz dodatkową korzyść w postaci progresywnej krzywej sprężyny powietrznej, gdy jesteś w głębokim skoku.
Niezależna regulacja w czterech kierunkach
DBair IL oferuje niezrównane możliwości regulacji dzięki zewnętrznym regulatorom, które kontrolują każdą fazę tłumienia niezależnie i bez nakładania się efektów. Inne amortyzatory rzędowe zazwyczaj oferują użytkownikowi tylko jedno ustawienie tłumienia odbicia lub ustawienie tłumienia odbicia w połączeniu z ograniczonym ustawieniem tłumienia ściskania przy niskich prędkościach. Łatwość dostrojenia Double Barrels oznacza, że zawodnik może dokonać szybkiej zmiany na torze, aby zwiększyć pop, a także miękkość lub inne cechy, które można dostosować do własnych potrzeb.
Technologia podwójnej beczki z podwójną rurką
Ekskluzywna technologia Twin Tube stale przepuszcza olej przez zawory tłumiące, zapewniając wysoce kontrolowaną, niezależną amortyzację dla kompresji i odbicia. W tej unikalnej konstrukcji olej jest kierowany przez zewnętrznie regulowane zawory zamiast przez tłok główny, co pozwala na doskonałą regulację i eliminuje potrzebę wymiany zaworów wewnętrznych w celu uzyskania właściwego ustawienia amortyzatora.
Szczegóły
- Trwałe uszczelnienie tłoka o właściwościach samosmarujących