Opis
Cane Creek Double Barrel Coil IL Szok cewkowy 210x55mm, czarny (black)
Opis tego produktu został przetłumaczony automatycznie. Za ewentualne błędy przepraszamy.
Przez lata jeźdźcy musieli znosić wagę amortyzatora cewkowego, aby uzyskać wydajność i spójność, której oczekiwali. DBcoil IL jest pierwszym amortyzatorem typu twin-tube inline, który oferuje wszystkie cechy amortyzatora Piggyback w lżejszym (*333 g różnicy) i smuklejszym opakowaniu. Wyposażony w lekką sprężynę VALT, technologię Climb Switch, 4-stopniową regulację i niezrównaną wydajność podwójnej beczki, DBcoil IL dominuje na agresywnych zjazdach dzięki doskonałej podatności na małe nierówności, rozpraszaniu ciepła i liniowej pracy sprężyny.
Włącznik wspinaczkowy
Tłumiki CS posiadają cztery obwody tłumiące dla niskich prędkości obrotowych i dwa obwody tłumiące dla wysokich prędkości obrotowych. Po włączeniu, tłumienie przy niskich prędkościach obrotowych jest zmieniane za pomocą szeregu wewnętrznych obwodów wznoszących. Cane Creek specjalnie dostroił te obwody do wymagań wspinaczki terenowej, aby poprawić wydajność pedałowania przy mniejszym ruchu podwozia. W przeciwieństwie do innych platform wspinaczkowych, funkcja CS reguluje zarówno kompresję, jak i odbicie przy niskich prędkościach.
Niezależna regulacja w czterech kierunkach
DBair IL oferuje bezprecedensową możliwość regulacji dzięki zewnętrznym regulatorom, które sterują każdą fazą tłumienia niezależnie, bez nakładania się efektów. Inne amortyzatory rzędowe zazwyczaj oferują użytkownikowi tylko jedno ustawienie tłumienia odbicia lub ustawienie tłumienia odbicia w połączeniu z ograniczonym ustawieniem tłumienia ściskania przy niskich prędkościach. Łatwość dostrojenia Double Barrels oznacza, że zawodnik może dokonać szybkiej zmiany na torze, aby zwiększyć pop, a także miękkość lub inne cechy, które można dostosować do własnych potrzeb.
Sprężyny liniowe + progresywne VALT
Wydajność Twojego amortyzatora jest bezpośrednio związana z jakością sprężyny. Sprężyny VALT oferują znaczną redukcję wagi w porównaniu do standardowych sprężyn stalowych. Progresywne sprężyny VALT zachowują wrażliwość i mentalność ustaw i zapomnij" tradycyjnego amortyzatora sprężynowego, ale z progresywnością i wzrostem, którego wymagają jeźdźcy uprawiający ostrą jazdę. Progresja zaczyna się od 50% skoku sprężyny.
Technologia podwójnej beczki z podwójną rurką
Ekskluzywna technologia Twin Tube stale przepuszcza olej przez zawory tłumiące, zapewniając wysoce kontrolowaną, niezależną amortyzację dla kompresji i odbicia. W tej unikalnej konstrukcji olej jest kierowany przez zewnętrznie regulowane zawory zamiast przez tłok główny, co pozwala na doskonałą regulację i eliminuje potrzebę wymiany zaworów wewnętrznych w celu uzyskania właściwego ustawienia amortyzatora.